ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بحران یقه ی فن خال را گرفته است


بحران مصدومیت خصوصاً در خط دفاع و هافبک، فن خال را با مشکلات عدیده ای روبرو ساخته است.

وب سایت نود: در حالی که یونایتد در خط دفاع، بازیکنانی مانند، جونز، ایوانز و رافائل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است، روخو نیز به تازگی مصدوم شده است و او هم فعلاً آماده بازی نیست. کار به جایی رسید که فن خال در بازی قبلی تیمش، از هافبکها و یک مدافع زیر ۲۰ سال در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد.

حالا فن خال در بازی با آرسنال، شاید حتی کریک را هم در اختیار نداشته باشد، او در جریان اردوی تیم ملی مصدوم شد، با این اوضاع به نظر می آید او برای مدافعین وسطش، فقط ۲ یا ۳ نفر را در اختیار دارد. ضمن اینکه بلیند هافبک هلندی این تیم نیز در جریان بازی با لاتویا، متحمل مصدومیت سختی از ناحیه زانو شد. شرایط او هنوز مشخص نیست.

ده خیا نیز در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت از ناحیه انگشت شد، ولی او احتمالاً قادر خواهد بود یونایتد را در دیدار حساس برابر آرسنال همراهی کند.


ویدیو مرتبط :
فلسفه ی فن خال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فن‌خال: با تمام توان از بحران فرار می‌کنیم


سرمربی ناکام منچستریونایتد پس از یک ناکامی دیگر در لیگ‌برتر درباره تیمش و شکست مقابل نوریچ حرف زد.

خبرگزاری تسنیم: لوئیس فن‌خال، سرمربی هلندی ناکام منچستریونایتد پس از شکست ناباورانه 2 بریک شیاطین سرخ مقابل نوریچ از کاستی‌های تیمش سخن گفت.

 پس از رقم خوردن بدترین نیم‌فصل اول 17 سال اخیر شیاطین سرخ، سرمربی هلندی چنین اظهاراتی به زبان آورد:  در حالی که درست مثل هواداران در انتظار پیروزی بودیم، به اندازه کافی برای رسیدن به 3 امتیاز خوب نبودیم.پیش از این هرگز در بازی‌های خانگی فصل جاری شکست نخورده بودیم . در شرایط بدی هستیم و اعتماد به نفس بازیکنان کاملا مخدوش شده است.باید کنار هم این بحران را پشت سر بگذاریم اما این کار اصلا آسان نیست. از هواداران متشکرم که حتی وقتی 2 بر صفر از رقیب عقب افتادیم، باز هم از ما حمایت کردند و به نظرم این موضوع از هر نکته دیگری مهم‌تر بود.البته ناراحتی آن‎ها بابت شکست ما طبیعی است ؛ همان‌طور که من و بازیکنان چنین احساسی داریم.

 سرمربی سابق بارسلونا و تیم‌ملی هلنداز فرصت‌های هدر رفته تیمش حرف زد و افزود:  پس از گل مارسیال، دو شانس بسیار خوب را از دست دادیم. بارها گفته‌ام که فرصت‌های زیادی را به دست می‌آوریم اما بهره‌ای نمی‌بریم.از آنجایی که تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده، امکان بهتر شدن اوضاع ما وجود دارد؛ هر چند واقعا کار سختی در پیش داریم. با تمام آموزه‌های حرفه‌ای خودمان در تلاش برای خارج شدن از این شرایط منفی و فرار از بحران فعلی هستیم.