ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بحران مصدومیت منچستر را فلج کرد


منچستر‌یونایتد پیش از بازی برابر آرسنال 10 بازیکن مصدوم دارد و باید با تیم دوم خود در امارات به میدان برود.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال و منچستر‌یونایتد حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر را در حالی برگزار خواهند کرد که شاگردان فان‌خال اصلا شرایط خوبی ندارند و این مربی هلندی باید با یک تیم مصدوم برابر آرسنال به میدان برود.

10 بازیکن اصلی منچستر‌یونایتد در روزهای گذشته دچار مصدومیت شدند و این موضوع باعث شده تا فان‌خال چاره‌ای نداشته باشد و باید با تیم دوم خود برابر آرسنال به میدان برود. تعطیلی فوتبال باشگاهی باعث شده است که دلی بلیند، داوید دخیا و مایکل کریک نیز به فهرست مصدومان منچستر‌یونایتد اضافه شود تا این تیم در شرایطی بحرانی قرار گیرد.

روزنامه ایندیپندت در گزارشی به بررسی مصدومان منچستر‌یونایتد پرداخته است.

داوید دخیا

این فصل یکی از بهترین بازیکنان منچستر‌یونایتد بوده و خبر مصدومیت او باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. دخیا از ناحیه انگشت دست دچار مصدومیت شده است. پزشک تیم ملی اسپانیا هنوز میزان دوری این بازیکن را از ترکیب اسپانیا اعلام نکرده است. پس از مصدومیت دخیا در تیم ملی اسپانیا، ایکر کاسیاس برابر بلاروس به میدان رفت.

رافائل

این مدافع برزیلی از دو هفته پیش مصدوم بوده است و شانس کمی برای بازی با آرسنال دارد؛ چرا که در روزهای گذشته نتوانسته به دلیل مصدومیت در ترکیب تیمش به میدان برود.

جانی اوانز

اوانز تقریبا دو ماه است که به دلیل مصدومیت در تمرینات منچستر‌یونایتد حضور ندارد و به این ترتیب خط دفاع این تیم بدون او متزلزل شده است. اوانز احتمالا به زودی به ترکیب منچستر‌یونایتد برخواهد گشت تا جای اسمالینگ را بگیرد.

مارکوس روخو

این مدافع آرژانتینی در داربی شهر منچستر از ناحیه شانه به شدت آسیب دید و به این ترتیب سال 2014 خیلی زود برای این بازیکن به پایان رسید. روخو احتمالا در فوریه به ترکیب تیمش باز خواهد گشت.

دلی بلیند

مدافع- هافبک هلندی منچستر‌یونایتد این فصل جزو بازیکنان خوب و تاثیرگزار این تیم بوده است. بلیند در اردوی تیم ملی کشورش پیش از دیدار برابر لتونی آسیب دید و تا 2 ماه قادر به همراهی منچستر‌یونایتد نخواهد بود. غیبت بلیند نگرانی‌های فان‌خال را برای بازی حساس با آرسنال افزایش داده است.

جیسه لینگارد

در همان بازی نخست منچستر‌یونایتد در لیگ برتر برابر سوآنزی آسیب دید و از آن زمان به بعد نتوانست در ترکیب تیمش به میدان برود. لینگارد احتمالا اواخر دسامبر به ترکیب منچستر‌یونایتد بازخواهد گذشت. او این فصل در پست دفاع چپ برای تیمش به میدان رفته است.

مایکل کریک

این هافبک طراح این فصل اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او به دلیل مصدومیت قبل از بازی انگلیس و اسلونی اردوی سه‌شیرها را ترک کرد و به نظر نمی‌رسد شانسی برای بازی در امارات را داشته باشد.

فیل جونز

دیگر مصدوم لوئیس فان‌خال، فیل جونز است که در بازی وست‌بروم‌ویچ و منچستر‌یونایتد مصدوم شد و به این ترتیب به فهرست بلند مصدومان شیاطین سرخ اضافه شده است.

اشلی یانگ

هافبک سرعتی منچستر‌یونایتد در تمرینات تیمش مصدوم شد و به این ترتیب نمی‌تواند شیاطین‌سرخ را در بازی با آرسنال همراهی کند. بازگشت یانگ به ترکیب منچستر می‌تواند قدرت یونایتدها را افزایش دهد.

رادامل فالکائو

خرید ناموفق منچستر‌یونایتد از زمان پیوستن به این تیم با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و نتوانسته حضور موثری در ترکیب تیمش داشته باشد. فالکائو البته یک بار در بازی با اورتون توانسته گلزنی کند و بعید به نظر می‌رسد تا 2 هفته دیگر بتواند در ترکیب تیمش بازی کند.

آرسنال و منچستر‌یونایتد شنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امارات به میدان می‌روند.


ویدیو مرتبط :
مقاله ترجمه شده درباره بحران مالی و بحران اقتصادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش منچستر را از بحران خارج می‌کند؟


روزنامه‌ "مترو" انگلیس از کارلوس کی‌روش به عنوان کسی که می‌تواند منچستریونایتد را از بحران خارج کند، نام برد.

ایسنا: روزنامه‌ "مترو" انگلیس از کارلوس کی‌روش به عنوان کسی که می‌تواند منچستریونایتد را از بحران خارج کند، نام برد.

منچستریونایتد پس از رفتن سرآلکس فرگوسن، با دیوید مویس نتایج ضعیفی را کسب کرده تا آنجا که هواداران این تیم خواستار کناره‌گیری دیوید مویس از سرمربیگری خود شدند.

روزنامه‌ "مترو" انگلیس از کارلوس کی‌روش به عنوان "راه حل" باشگاه منچستریونایتد برای خارج شدن از بحران نام برد: "هر چند به نظر می‌رسد اخراج سرمربی تیم در حال حاضر راه حل مناسبی برای باشگاه منچستر نباشد، اما خیلی از هواداران این تیم به کارلوس کی‌روش به عنوان راه حل باشگاه منچستر برای خارج شدن از بحران امید بسته‌اند. آنها معتقدند که کارلوس کی‌روش می‌تواند منچستر را از بحران خارج کند و به روند پیروزی برگرداند.

اگر کی‌روش به منچستر بر گردد سومین دوره حضور او در منچستریونایتد خواهد بود. او ابتدا در سال 2002 به کادر فنی منچستر پیوست و با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر رسید. سپس این باشگاه را ترک کرد و هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و مجددا در سال 2004 به عنوان دستیار سرآلکس فرگوسن به منچستر پیوست.

کارلوس کی‌روش در منچستریونایتد وظایفش را به خوبی انجام می‌داد و یک مربی کامل محسوب می‌شد، طوری که سرآلکس فرگوسن در کتاب "زندگینامه خود" به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخت.

همچنین رایان گیگز نیز در کتاب زندگی نامه خود نقش کی‌روش را در موفقیت‌های منچستریونایتد مهم ارزیابی کرد و اعلام کرد: کی‌روش به خوبی توانست بازیکنان را برای بازی در این تیم آماده کند. موفقیت کی‌روش با منچستر باعث شده تا هواداران همیشه به خوبی از او یاد کنند. منچستر در زمانی که کی‌روش به عنوان مربی در این تیم بود، توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

نسل طلایی کی‌روش که بازیکنانی نظیر روی کاستا و لوئیس فیگو در آن بودند را نیز نباید نادیده گرفت. پرتغال با تلاش او توانست در مسابقات زیر 20 سال اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و همچنین چهار سال بعد در بین چهار تیم برتر جام جهانی قرار گیرد.

کی‌روش در حال حاضر سرمربی تیم ملی ایران است و تابستان آینده در جام جهانی 2014 برزیل روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران خواهد نشست و سپس قرارداد او با فدراسیون فوتبال ایران به اتمام می‌رسد، آیا او می‌تواند پاسخی باشد برای مشکلات و شرایط فعلی منچستریونایتد."