ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با کی روش به کجا رسیدیم که با برانکو برسیم / فقط یک عده از کنار او پول هایی خواهند خورد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «برانکو که هیچ حتی اگر فرگوسن، ونگر و فان‌خال را برای پرسپولیس بیاورند می‌خواهند با عباس‌زاده یا اسماعیل‌زاده چه کار کنند؟»

جواد الله‌وردی با اشاره به احتمال حضور برانکو ایوانکویچ در رأس کادر فنی تیم پرسپولیس بیان داشت: «عیب یکی نیست که بگویم با رفتن سرمربی همه چیز درست می‌شود. بازیکن، مدیریت، تدارکات و غیره همه دارای نواقصی آشکار هستند، حالا مربی جدید با کدام ساختار پا به این تیم می‌گذارد.»

وی افزود: «می‌خواهند با مبلغ 290 میلیارد تومان تیم را به بخش‌خصوصی بفروشند، مگر پرسپولیس چه امکاناتی دارد که این مبلغ را برای فروش آن گذاشته‌اند؟ فقط برند باشگاه است. از آن طرف هم مناف‌هاشمی می‌گوید پول فروش 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به وزارت‌ورزش واریز شود چرا که 1500 پروژه نیمه‌تمام داریم اما تا حالا برای این پروژه‌ها 7 دفعه بودجه گرفته‌اند!»

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: «من بازیکن قدیمی این باشگاه هستم. فوق‌لیسانس تربیت‌بدنی هم دارم. مجری تلویزیون هم بودم، آیا من را بیمه کرده‌اید؟ حالا با این اوضاع برانکو هم به پرسپولیس بیاید چه کار می‌تواند بکند؟ فقط یک عده از کنار او پول‌هایی خواهند خورد.»

الله‌وردی خاطرنشان کرد: «بی‌رودربایستی بگویم این‌ها نمی‌خواهند دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود داشته باشد. الان باشگاه پاس کجاست؟ راه‌آهن یا بانک‌ملی هم نابود شدند. می‌خواهند مردم را از فوتبال بیزار کنند اما مردم فوتبال را دوست دارند.»

وی افزود: «رشته‌ای مانند کشتی قهرمان جهان می‌شود، رهبری و رئیس‌جمهور پیام تبریک می‌دهند ولی مردم به خاطر آن چراغ ماشین خود را هم روشن نمی‌کنند ولی تیم ملی فوتبال به آرژانتین می‌بازد مردم خوشحالی می‌کنند، این یعنی فوتبال جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارد.»

الله‌وردی در پایان متذکر شد: «سپ‌بلاتر می‌گوید فوتبال هدیه‌ خدادادی است اما ما از این هدیه چگونه استفاده کردیم؟ این مسائل را می‌بینم واقعا دلم کباب می‌شود. با کی‌روش بنده خدا چه کار کردیم که می‌خواهیم با برانکو انجام دهیم.»
اخبار ورزشی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
پول خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویژه‌: برداشت 590 هزاردلاری از حساب سازمان لیگ؛ پول قرارداد كی‌روش پرداخت شد



اخبار ورزشی,قرارداد کی روش,دستمزد کی روش,مبلغ قرارداد کی روشا

 

ویژه‌: برداشت 590 هزاردلاری از حساب سازمان لیگ؛ پول قرارداد كی‌روش پرداخت شد

كی‌روش كه به دنبال دریافت قسط قرارداد خود بوده است علی كفاشیان را زیر فشار گذاشته تا به هر شكل ممكن این رقم به وی پرداخت بشود

ب رضایت كارلوس كی‌روش سرمربی پرتغالی‌تبار تیم ملی فوتبال ایران یكی از مهمترین دغدغه‌های فدراسیون فوتبال ایران است.

كارلوس كی‌روش كه از حرف‌های شب گذشته علی كفاشیان هم مشخص بود آنها تمام تلاش خود را برای راضی نگه داشتن او به كار خواهند گرفت رابطه عجیبی با فدراسیون فوتبال دارد كه گاها اینطور به نظر می‌رسد كه چندان هم نباید به آن دل بست.

 

عمده مشكلات كارلوس كی‌روش زیرساخت‌های فوتبال ایران و البته مباحث مالی است كه با توجه به مشكلاتی كه فعلا در حوزه سیاسی و اقتصادی وجود دارد ممكن است آنچنان كه فدراسیون تلاش می‌كند نتیجه‌اش را نبیند.

در این شرایط یك اتفاق مهم در حوزه روابط مالی فدراسیون و كارلوس كی‌روش رخ داده است. كارلوس كی‌روش كه به دنبال دریافت قسط قرارداد خود بوده است علی كفاشیان را زیر فشار گذاشته تا به هر شكل ممكن این رقم به وی پرداخت بشود و فدراسیون هم به ناچار بیش از 700 میلیون تومان از حساب سازمان لیگ برداشت كرده تا مبلغ 590هزاردلار به كارلوس كی‌روش پرداخت كند.

 

كی‌روش در زمینه مسائل مالی كاملا حرفه‌ای عمل می‌كند و به هیچ وجه احساسات را در این مورد به خصوص دخالت نداده است. هرگاه كه فدراسیون در پرداخت پول به كی‌روش كوتاهی كرده او به سادگی خود را به اولین پرواز رسانده تا به یك سفر كاری برود!/گل