ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با کریم انصاری فرد از نگرانی بزرگش تا بازی با بایرن مونیخ یونان و رقابت فوتبالی با مهاجم های تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد

  مهاجم تیم ملی می گوید با یک چشم به هم زدن، جام جهانی هم از راه می رسد چه رسد به مرحله نهایی مقدماتی.

کریم انصاری فرد نگران آینده است. نگران روزهایی که تیم ملی ایران باید در مقدماتی نهایی جام جهانی با غول ها بجنگد. حرف های او هشداری است که باید آن را جدی گرفت. البته تا این لحظه فوتبال ایران همچنان خواب است و همه دوباره یک جمله مشترک به زبان می آوردند: «انشالله موفق می شویم.» ولی او می گوید برای رسیدن به موفقیت باید کار کرد؛ درست مثل رقبا.

اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد

تعطیلات نیم فصل لیگ برتر یونان هم به چشم به هم زدنی تمام شد.
(خنده) اصلا نفهمیدیم کی نیم فصل شد و کی تعطیلات به اتمام رسید. ما کلا 5 روز تعطیل بودیم که با خودم فکر کردم اگر به ایران بیایم، دو روز باید در راه باشم و فقط سه روز در کنار خانواده بمانم. به خاطر همین فکر کردم و دیدم 5 روز به ایتالیا و شهر میلان بروم و در فرصت بهتری به ایران برگردم. فعلا که بازی ها از هفته بعد شروع می شود و بازی حساس هم با المپیاکوس داریم. بعد در جام حذفی بازی می کنیم...

بازی المپیاکوس فرصت خوبی است که دوباره بتوانی خودت را نشان بدهی.
قطعا بازی سختی است. المپیاکوس تمام تیم های بالای جدولی را برده است و این برای ما فرصت خوبی است تا آنها را ببریم و بتوانیم حداقل از تیم های دیگر سبقت بگیریم و یا به صدر نزدیکتر شویم. المپیاکوس هر ساله پول زیادی خرج می کند. بازیکنان خارجی خوبی دارد و هر ساله در لیگ قهرمانان قهرمانان حاضر می شود. تیمی قدرتمند است و به نوعی بایرن مونیخ یونان به حساب می آید.


تو به این تیم گل زده ای. درست است؟
یک بازی دوستانه انجام دادیم که 4 بر یک برنده شدیم. من در آن مسابقه دو گل زدم و یک پاس گل دادم. ولی خب این بازی رسمی است و قطعا بردن المپیاکوس به سادگی نخواهد بود. اگر بتوانیم امتیاز بگیریم اتفاق خوبی است. در زمین خودمان بازی داریم و امیدارم هستیم.


فصل خوبی را در یونان سپری کرده ای...
بله، غیر از ابتدای فصل که به خاطر دیر آمدن، زیاد بازی نکردم ولی رفته رفته جا افتادم. خدا را شکر تیم ما هم پشرفت خوبی داشته و الان در رده چهارم جدول هستیم. موفقیت تیم باعث شده تا بازی من هم به چشم بیاید. هدف ما این است که بین 5 تیم اول باشیم تا سهمیه لیگ قهرمانان یا یورو لیگ را بگیریم. خیلی به نفع ماست که بتوانیم به یورو لیگ برویم. امیدوارم آخر فصل چنین اتفاقی بیفتد ولی واقعا سخت است. خدا را شکر ما در نیم فصل اول امتیازهای خوبی جمع کرده ایم.

اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد


رابطه ات با رسانه های یونان چطور است؟
رابطه خیلی خاصی نیست. گاهی برای مصاحبه به کنفرانس مطبوعاتی می روم و واقعا رفتار خوبی دارند. خدا را شکر در یونان برعکس اسپانیا همه زبان انگلیسی بد هستند. این باعث شده تا برای برقراری رابطه با همه مشکلی نداشته باشم.

اخبار,اخبار ورزشی,کریم انصاری فرد


به این فکر می کنی که در پایان فصل جزو بهترین گلزن ها باشی و یا به صدر...
نه، صدر جدول گلزنان که واقعا سخت است. ببیند الان بهترین گلزن 12 گل زده. او در المپیاکوس حضور دارد و تیمش در هر مسابقه 3،4 گل می زند. ولی ما معمولا با یکی دو گل برنده می شویم. در المپیاکوس و تیم های قدرتمند دیگر به مراتب گلزنی ساده تر است.


بازی های ایران را پیگیری می کنی؟
والا بازی ها را نمی توانم ببینم. خلاصه بازی ها را می بینم. الان استقلال اهواز صدر جدول است.

بازی های پرسپولیس را هم دنبال می کنی؟
پخش مسقتیم که ندارم بینم ولی بازی های این تیم را دانلود می کنم و خلاصه اش را می بینم. پرسپولیس که دیگر تیم ماست و امیدوارم به موفقیتی که دنبال است، برسد. البته شنیده ام در این چند وقت خوب بازی می کند. مطمئنم بچه ها می توانند به هدفی که در آخر فصل دنبالش هستند، برسند. من پرسپولیس را دوست دارم و انشالله هوادارها در پایان فصل خوشحال شوند.


درباره تیم ملی هم کمی حرف بزنیم. فعلا بازی های تیم ملی تعطیل است و از بازی دوستانه هم خبری نیست.


ما معمولا بازی های دوستانه نداریم و دیدارهای رسمی به نوعی بازی دوستانه برای ما به حساب می آید. تا فروردین هم که اردو نداریم، چون از بازی دوستانه خبری نیست. من لژیونرها که معمولا 72 ساعت قبل از بازی ها به تیم ملی اضافه می شویم. بچه های دیگر هم در باشگاههای مختلف توپ می زنند. این خیلی روی کار تیم ملی تاثیر دارد و ما باید اردوهای خوبی داشته باشیم و حتی الامکان بازی دوستانه کنیم.


شهریور ماه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برگزار می شود. یک چشم به هم بزنیم بازی ها شروع می شود.


چشم به هم بزنیم که جام جهانی هم شروع می شود و قهرمان جام را بالای سرش می برد. برای ما جام جهانی مدت هاست شروع شده حالا نمی دانم خوابیم یا هر چیز دیگری که هست. ما اگر تدارک نبینیم نمی توانیم موفق باشیم. با این شرایط کار ما در مرحله نهایی سخت می شود. شرایط ما جوری است که تازه در بازی های رسمی، مثل دیدارهای دوستانه کسب تجربه می کنیم در حالی که باید یک تیم بازی دوستانه داشته باشند. اصلا خوب نیست که ما در مسابقات رسمی کسب تجربه کنیم چون گاهی این تجربه ها می تواند تلخ باشد.


نگران نیستید؟
همه بازیکنان نگرانند. کادر فنی نگران است چون می دانیم شرایط سخت تر از قبل شده. مردم انتظار دارند تیم ملی به جام جهانی برود. این فشارها روی دوش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می افتد. کار در این حالت سخت تر می شود. شما نگاه کنید گروه بندی ما ممکن است چه شکلی باشد. شاید با ژاپن و عربستان همگروه شویم.
 
دقیقا. تازه این دوره سخت تر شده و باید با 5 تیم رقابت کنیم. شاید ایران با ژاپن، عربستان، ازبکستان و اردن در یک گروه باشد...
واقعا نگران کننده است. همه این تیم ها دارند سرمایه گذار می کنند. کار می کنند ولی ما برنامه ریزی خاصی نداریم. خدا رحم کند! تیم ملی استرالیا مگر ضعیف است؟ یا خود کره جنوبی.


درباره رقابتی که بین فورواردهای تیم ملی است، حرف می زنی.
مهم این است که رقابت در هر پستی که باشد، باید در آخر به نفع تیم لمی تمام شود. همه دوست دارند رقابت در تیم ملی باشد و اتفاقا این به پیشرفت تیم ما کمک می کند. ما در بیرون از زمین رفیق هستیم ولی در زمین رقابت می کنم. اصلا اینطور نیست که بخواهیم غیر فوتبالی به همدیگر ضربه بزنیم. رقابت ما فوتبالی است. امیدوارم این رقابت هم در آخر به نفع تیم ملی ایران باشد، نه به نفع کریم یا هر فوروارد دیگری.


  اخبار  ورزشی  -  خبر انلاین


ویدیو مرتبط :
دو گل کریم انصاری فرد -بازی امروز پانینیوس در لیگ یونان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری‌فرد کاپیتان جدید تیم ملی


کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران ترجیح داد در بازی مقابل عراق از ترکیب اصلی تیم استفاده نکند.

ورزش سه: ترکیب ایران در بازی مقابل تیم ملی عراق بدون استفاده حتی یک مدافع وسط تخصصی بسته شده است که قاعدتا کارلوس کی‌روش می‌خواسته دست خود را برای حریفان رو نکند.

 نکته جالب ترکیب ایران، حضور کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی به عنوان کاپیتان است. همچنین مرتضی پورعلی گنجی و هاشم بیگ‌زاده دو دفاع وسط تیم ملی را تشکیل می‌دهند و البته در بین ملی‌پوشان مهرداد پولادی نیز به ترکیب بازگشته است.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل تیم ملی عراق به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، امید ابراهیمی، کریم انصاری فرد، وریا غفوری، وحید امیری، رامین رضائیان، سروش رفیعی، سردار آزمون، هاشم بیگ زاده و مهرداد پولادی