ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با طارمی و سردار و اشکان و احسان؛ حمله به جام جهانی!



اخبار,اخبار ورزشی,طارمی و سردار و اشکان

مصدومیت رضا قوچان نژاد و دعوت نشدن کریم انصاری فرد موجب تغییراتی در نیمه هجومی ایران می شود.

مصدومیت به نظر طولانی مدت رضا قوچان نژاد و دعوت نشدن کریم انصاری فرد به تیم ملی باعث می شود کروش از زوج خط حمله جدیدی رونمایی کند. سردار آزمون با درخشش فوق العاده خود در جام ملت های آسیا و بازی در لیگ حرفه ای روسیه تبدیل به پای ثابت لیست تیم ملی شده است.

 

درخشش فوق العاده مهدی طارمی در پرسپولیس هم کروش را مجاب کرد تا او را دوباره به تیم ملی دعوت کند. با وجود غیبت قوچان نژاد و مسعود شجاعی به نظر می رسد در ترکیب بازیهای آینده تیم ملی سردار آزمون در نوک حمله بازی کند و مهدی طارمی پشت سر او در پست هافبک نفوذی ایفای نقش کند. توانایی بسیار بالای آزمون و طارمی در بازی روی زمین و البته روی هوا به شادابی خط حمله کمک زیادی می کند.

 

از طرفی در سیستم کروش بال های چپ و راست نقش اساسی دارند. اشکان دژاگه جای خود را در سمت راست هجومی ایران حفظ کرده و در سمت چپ به نطر باید منتظر خودنمایی احسان حاج صفی باشیم.

 

حاج صفی خوش فکر و تکنیکی در جام جهانی و جام ملت ها به کروش نشان داد هر چقدر در دفاع چپ نمی تواند مفید باید در عوض در پست هافبک چپ اتوبانی برای خود راه می اندازد.

 

این توانایی بالای ستاره سپاهان در دو بازی مقابل پرسپولیس و سایپا مشخص شد. به طوری که حاج صفی در این دو مسابقه 3 گل به ثمر رساند و بدون شک عامل اصلی برد تیمش بود.

 

در هر حال باید منتظر تغییراتی در نیمه هجومی تیم ملی باشیم. تغییراتی که با حضور بازیکنان جوان و با تجربه مطمئنا خیلی کارساز خواهد بود.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
گل مهدی طارمی؛هند(0)-ایران(3)مقدماتی جام جهانی 2018

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: تیم به جام جهانی نرفت آن وقت به ما حمله کنید



علی کفاشیان,اخبار ورزشی

رأی در مورد تبانی دو سه روز دیگر اعلام می‌شود

کفاشیان: تیم به جام جهانی نرفت آن وقت به ما حمله کنید/ وزیر از تیم ملی حمایت می‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر به جام‌جهانی نرفتیم به ما حمله کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس علی کفاشیان پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ای را در اول سال کاری با عباسی داشتیم. چند مطلب مطرح شد. اینکه بتوانیم در یک فرصت زمانی سه ماهه سیستم فروش بلیت استادیوم آزادی را الکترونیکی انجام دهیم. تحلیل بازی‌ها و بالا بردن کیفیت لیگ برتر و دسته یک مورد تاکید قرار گرفت. وزیر درباره اهمیت بازی‌های تیم ملی در جام جهانی حمایت خود را اعلام کرد و قرار است در فاصله 5/1 ماهه وزارت وقت بیشتری را برای تیم ملی بگذارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که نظر وزیر درباره 16 یا 18 تیمی لیگ برتر در سال آینده چیست اظهار داشت: ما گزارشمان را اعلام کردیم، وزیر هم تصمیم را برعهده هیئت رئیسه گذاشت. ما هم این بحث را خواهیم داشت اما تا پایان لیگ تصمیم خاصی نخواهیم گرفت چرا که این مسئله از قبل مشخص شده و 16 تیمی را به اطلاع باشگاه‌ها رسانده بودیم. عباسی هم صحبت‌های ما را قبول کرده چرا که ما به دنبال کیفیت لیگ هستیم البته نقطه‌نظراتی مطرح شد که وزیر اعلام کرد آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کفاشیان درباره تبانی لیگ دسته اول هم عنوان کرد: این بحثی است که کمیته انضباطی امروز اسناد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از عوامل در تبانی بوده که کمیته انضباطی نظرش را اعلام می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا احتمال نیامدن شهرداری تبریز به لیگ برتر وجود دارد خاطرنشان کرد: هر امکانی هست این تصمیمی است که کمیته انضباطی می‌گیرد. ما کمیته استیناف را تشکیل دادیم. کمیته اخلاقی هم اسناد را دیده بنابراین برای اینکه رای قاطع بدهیم و دیگر نیازی به تجدید‌نظر نباشد با سه کمیته انضباطی، استیناف و اخلاق تصمیم نهایی گرفته می‌شود. این رای طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

کفاشیان در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه شایعه تبانی توسط کمالوند وجود دارد و با اینکه اعلام کرده بودند وی محروم است پس چرا فعالیت می‌کند و تصمیم فدراسیون چیست گفت: افراد خاصی دخیل بودند اما اجازه دهید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر فارس مبنی بر اینکه شنیده می‌شود از سوی مسئولان تبریزی روی شما فشار هست تا تبانی را پیگیری نکنید تصریح کرد: نه چنین چیزی نیست آنها دفاع می‌کنند تا تیمشان در لیگ باشد. وظیفه ما این است که صحبت‌های حامیان را هم بشنویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که حسن‌زاده اعلام کرده بود در لیگ تبانی نشده یادآور شد: پیش از این با اسنادی که بود تبانی محرز نبود اما الان ظاهرا اسناد دیگری دارند.

کفاشیان درباره صحبت‌های کی‌روش که با کنایه گفت نگران قطری های نباشید شاید عوامل آنها در فدراسیون خودمان باشند، عنوان کرد: نظر شخصی وی است و شاید اطلاعاتی به رسانه‌ها داده شده که نادرست است. اینها را کنار بگذاریم. اکنون باید از کی‌روش حمایت کنیم تا تیم به جام جهانی برود. اگر این اتفاق رخ نداد بعد به ما حمله کنید.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره مذاکره درباره داور سنگاپوری عنوان کرد: ما نامه نوشتیم اما آنها گفتند همین داور باید باشد. بنابراین درست نیست بیشتر از این بحث کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا حمایت وزیر از کی‌روش مربوط به بحث مالی هم می‌شود اظهار داشت: مسائل مالی زیاد ارزشی نداشت که در این جلسه بحث کنیم. وقت بیشتری لازم است تا مشکلات ریز را با وزیر مطرح کنیم اما همین که دستشان بالای سر ماست و حمایت می‌کنند خوب است. این حمایت را برای بازی آینده تیم ملی می‌خواهیم البته حمایت مالی هم جزو حمایت‌های وزیر است.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نهایی شدن امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با هواپیمایی آسمان عنوان کرد: امروز تفاهم‌نامه را نوشتیم. امروز آن را نهایی می‌کنیم. از آنها تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند تا بهانه‌ای برای نرفتن به جام جهانی نباشد. تمام پروازها تا پایان جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برعهده این شرکت است. تبلیغی روی پیراهن نخواهیم داشت اما از فضایی که داریم از تبلیغات استفاده می‌کنیم./فارس