ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با سرمربی مدنظر راه آهن آشنا شوید / رزومه: فاجعه!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,توپولیدیس

باشگاه راه آهن تهران پس از برکناری تارتار که قراردادی 5 ساله با این تیم امضا کرده بود، تصمیم گرفته با یک مربی خارجی قرارداد ببندد. سعید رمضانی در گفت و گوهایی که داشته از یوآنیس توپولیدیس به عنوان گزینه اصلی این تیم برای هدایت راه آهن خبر داده است. اما این مربی کیست و با چه سابقه ای می خواهد راه آهن را از شرایط فعلی نجات دهد؟

توپولیدیس 53 ساله متولد اشتوتگارت آلمان است ولی تابعیت یونانی دارد. او در سال 94 - 93 سرمربی گری را در آینتراخت اشلینگن (و نه آینتراخت فرانکفورت یا برانشوایگ) در لیگ آلمان شروع کرد و در فصل 95 به گیسلینگن آلمان پیوست. از این دو تیم هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و هر دو منحل شده اند. در فصل 97 - 96 به تیم باک نانگ در لیگ آماتور آلمان پیوست و این تیم را به مقام نهم رساند. در ادامه سرمربی هرتابرلین آلمان در بوندس لیگا شد، این اتفاق یکسال قبل از حضور علی دایی در این تیم بود، توپولیدیس با هرتا به رتبه چهارم رسید تا از فوتبال آلمان به تیم ملی یونان برسد. او در 107 بازی به عنوان دستیار در تیم ملی یونان حضور داشت که 106 بازی به عنوان دستیار اتوری هاگل و یک بازی هم دستیار کریستیدیس بود. این همان یونانی است که در نهایت و در سال 2044 قهرمان یورو شد. توپولیدیس در سال 2012 به تیمی به نام پاپن در لیگ قبرس رفت و در 8 بازی 3 بار باخت و 2 بازی را هم مساوی کرد. سنگین ترین شکست او در بازی آخر و با نتیجه 5 بر یک بود. در ادامه به لیگ یونان رفت و سرمربی ویزاس یونان شد. دو فصل حضور در ویزاس ثمری نداشت و او در فصل دوم و بعد از 6 بازی اخراج شد. نتایج توپولیدیس در ویزاس به شدت جالب است؛ 11 بازی، 1 برد و 10 باخت!

سرمربی مدنظر راه آهن در فصل 2014 به تیم جیانیتسا یونان پیوست و دو بازی سرمربی این تیم بود، او در دو بازی سرمربی این تیم بود و هر دو بازی را باخت، نتایج هم مشابه هم بود؛ 4 بر یک!

توپولیدیس در نهایت سرمربی گری را کنار گذاشت و مدیرفنی تیم آریس سالونیکی در لیگ دو یونان شد، تیمی که در دو بازی اخیری که سرمربی مدنظر راه آهن به عنوان مدیر فنی در آن فعالیت می کند، باخته است. هر دو را 3 بر صفر!

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
با مهرآفرین آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید


برخی سایت ها و روزنامه های ورزشی از الکساندر لوبانوف به عنوان گلر قطعی پرسپولیس نام برده اند.

صبح بخیر: برخی سایت ها و روزنامه های ورزشی از الکساندر لوبانوف به عنوان گلر قطعی پرسپولیس نام برده اند. همانطور که می دانید این روزها گلرهای خارجی زیادی به پرسپولیس پیشنهاد می شوند و برانکو آن ها را آنالیز می کند، لوبانوف هم یکی از همین گلرهاست و در واقع هیچ چیزی درباره هیچکدام از گزینه ها قطعی نیست. با این حال بد نیست رزومه این بازیکن را بررسی کنیم.

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید

الکساندر لوبانف گلر 30 ساله و ازبکستانی 190 سانتیمتر قد دارد. اولین باشگاهی که برای او به عنوان باشگاه حرفه ای در منابع معتبر ثبت شده، سوگدیانا ازبکستان است، لوبانف در فصل 2006 – 2005 در 25 بازی برای این تیم به میدان رفته است.

در ادامه و در فصل بعد به قیصر قزاقستان پیوست تا 18 بازی هم برای این تیم گلری کند. سال 2008 به آکژاییک قزاقستان پیوست و 9 بازی برای این تیم به میدان رفت. افت او اما یکسال بعد اتفاق افتاد وقتی که به بوخورو ازبکستان بازگشت و گلر دو شد تا فقط 4 بازی در یک فصل انجام دهد. یکسال بعد به چایخوف ازبکستان رفت ولی اوج کار او در سال 2011 بود که به پاختاکور رفت. لوبانف در فصل اول حضورش در پاختاکور 19 بازی به میدان رفت و در 19 بازی 13 کلین شیت را ثبت کرد. در فصل 2014-2013 تعداد بازی های او بیشتر شد. لوبانف در 25 بازی برای پاختاکور به میدان رفت و در 25 بازی 10 بار کلین شیت کرد، نکته جالب آنکه او به جز دو بازی، در سایر بازی ها بیش از یک گل دریافت نکرد.

با دروازه بان مدنظر پرسپولیس آشنا شوید

در سال 2014 لوبانف 26 بازی برای پاختاکور انجام داد که حاصل آن 15 کلین شیت بود تا قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود. در سال 2015 او در تمام بازی های پاختاکور به میدان رفت و در 30 بازی 14 بار کلین شیت کرد و 21 گل هم دریافت کرد. لوبانف 5 بازی ملی هم در کارنامه دارد که دوبار کلین شیت کرده و در مجموع 3 گل هم دریافت کرده است، نکته جالب اینکه ازبکستان تمام بازی هایی که لوبانف را به عنوان گلر داشته با پیروزی به پایان رسانده است.

باید دید مذاکرات این بازیکن با پرسپولیس چه سرانجامی خواهد داشت.