ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با روحیه‌ به مصاف پرسپولیس می‌رویم


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با این بردی که به دست آوردیم، با روحیه ی زیاد و انگیزه ی مضاعف به مصاف پرسپولیس می رویم.

خبرگزاری ایسنا: رسول خطیبی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بابت سه گلی که به ثمر رساندیم و توانستیم این پیروزی را کسب کنیم، خوشحال هستم؛ اما از عملکرد بازیکنانم پس از اخراج بازیکن حریف تا پایان نیمه ی اول راضی نیستم.

وی افزود: به دلیل وجود چند بازیکن دو کارته، با ترکیبی متفاوت وارد زمین شدیم و با این بردی که به دست آوردیم، با روحیه‌ی زیاد و انگیزه‌ی مضاعف به مصاف پرسپولیس می رویم و مطمئن هستم با این دو برد پیاپی، تعداد هواداران ما در مقابل پرسپولیس بیشتر از این خواهد بود.

خطیبی درخصوص این که آیا تراکتورسازی می تواند با این روند به قهرمانی برسد یا نه، گفت: فعلاً زود است که بخواهیم در مورد شرایط جدول و قهرمانی حرف بزنیم و نمی خواهم از الآن در این باره صحبت کنم.

وی در مورد مسائل مالی تیم تأکید کرد: جمشید نظمی از مالزی پول آورده است و امیدوارم طی چند روز آینده، حقوق بازیکنان پرداخت شود تا با روحیه ی بیشتر، آماده ی بازی ها شویم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان اظهار کرد: درخواستم از هواداران این است که فقط به فکر تیم خود باشند و به حاشیه ها توجهی نکنند تا بتوانیم با ارائه ی یک بازی تماشاگرپسند در هفته ی هفتم، پرسپولیس را از پیش رو برداریم.


ویدیو مرتبط :
زیر بار نمی رویم . . .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس



 

 

 

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس

 

هفته هجدهم لیگ برتر عربستان

مصاف دشوار حریفان استقلال و پرسپولیس

تیم‌های الاتحاد و النصر در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال عربستان در خانه به مصاف حریفان‌شان می‌روند.

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عربستان در 2 روز آینده با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود.

در جریان هفته هجدهم لیگ عربستان، فردا 3 مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی‌ها، تیم‌های الاتحاد و النصر، حریفان پرسپولیس و استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در خانه به ترتیب از الاهلی و الفیصلی پذیرایی می‌کنند.

الفیصلی در رده ششم و الاهلی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارند که این موضوع بیانگر کار سخت حریفان استقلال و پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ است.

در ادامه رقابت‌های این هفته جمعه 2 دیدار حساس دیگر برگزار می‌شود و الشباب و الهلال، حریفان ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا باید در دیدارهایی خارج از خانه به ترتیب با تیم‌های قعرنشین القادسیه و الفاتح دیدار کنند. الهلال که هفته آینده باید با سپاهان دیدار کند، امیدوار است در صورت پیروزی مقابل الفاتح و توقف سایر مدعیان، گامی اساسی برای قهرمانی بردارد.

بازی‌های 4 تیم آسیایی عربستان در هفته هجدهم لیگ برتر این کشور در صورتی که با پیروزی برای آنها همراه باشد، در آستانه هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند روحیه‌ای مضاعفی به این 4 تیم ببخشد.

جدول رده‌بندی لیگ عربستان تا پایان هفته هفدهم:

1- الهلال 41 امتیاز

2- الاتحاد 33 امتیاز

3- الشباب 31 امتیاز

4- النصر 29 امتیاز