ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با دربی هم آزادی پُر نشد


دربی 79 سرخابی‌ها از جمله معدود دیدارهای استقلال و پرسپولیس است که تماشاگران کمی به ورزشگاه آزادی آمدند و تا سکوهای خالی کاملا مشهود باشد.

خبرگزاری فارس: برای اولین بار در تاریخ بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس، در ورزشگاه نیمه خالی آزادی آغاز شد. این در حالی است که در مسابقات گذشته این دو تیم در گذشته‌های نه چندان دور از ساعت‌ها قبل مسئولان برگزاری مسابقه از مردم می‌خواستند که به ورزشگاه نیایند زیرا ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده بود اما دربی 79 با حضور 65 هزار تماشاگر یک رکورد منفی را به ضرر این دو تیم ثبت کرد.


ویدیو مرتبط :
دکترصدر: دربی ۶-۰ فیلمبرداری نشد که فیلم بازی نابود شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تصمیم عجیب دیگر از سازمان لیگ ؛پرسپولیس تا دربی رنگ آزادی را نمی بیند!



یک تصمیم عجیب دیگر از سازمان لیگ ؛پرسپولیس تا دربی رنگ آزادی را نمی بیند!

تختی یک ورزشگاه 35 هزار نفری در شرق تهران است که فقط در یک سمت جایگاه تماشاچی دارد و احتمالا نامه نگاری دو تیم گهر و سایپا در این این تصمیم بی تاثیر نبوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقه تیم های ملوان و گهر زاگرس در ورزشگاه انقلاب کرج سازمان لیگ اعلام کرد بازی های تیم های سایپا و گهر با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.دلایلی که از سوی بهروان رئیس سازمان لیگ برای اتخاذ این تصمیم اعلام شده ، بازی های تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر و حفظ چمن ورزشگاه آزادی برای مسابقات ملی است!

 پرسپولیسی ها از 2 مسابقه میزبانی ابتدایی فصل دوازدهم محروم هستند و با توجه به برنامه ریزی جالب سازمان لیگ این تیم به جز بازی دربی در هفته ششم تا هفته هشتم مسابقات نمی تواند با حضور تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی از حریفانش پذیرایی کند. اما  در حالیکه با صعود گهر دورود به لیگ برتر و ناتوانی از برگزاری بازی های این تیم در ورزشگاه های لرستان ، کرج و استان های دیگر باعث شد به صورت اتفاقی محل برگزاری مسابقه این تیم در هفته سوم با پرسپولیس به ورزشگاه آزادی منتقل شود تصمیم جدید سازمان لیگ همه را حیرت زده کرد.

این اولین بار در تاریخ لیگ برتراست که استقلال و پرسپولیس در شرایط نرمال و در حالیکه علی القاعده بازی خود را باید درآزادی انجام دهند به شرق تهران تبعید می شوند. پرسپولیس آخرین بار در زمان مربیگری علی دایی  در این ورزشگاه به میدان رفت که با تک گل آرفی به پیروزی رسید.تختی یک ورزشگاه 35 هزار نفری در شرق تهران است که فقط در یک سمت جایگاه تماشاچی دارد و احتمالا نامه نگاری دو تیم گهر و سایپا در این این تصمیم بی تاثیر نبوده است. پرسپولیسی ها که امشب در آزادی  بی تماشاچی با فجر بازی دارند تا دربی رنگ آزادی را نخواهند دید و البته در آن بازی هم میزبانی آنها 50- 50 است./سایت گل