ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با دختر طلایی آمریکا آشنا شوید +تصاویر



با دختر طلایی آمریکا آشنا شوید +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از یاهو: این خانم 26 ساله که لقب جذابترین زن ورزشکار را یدک میکشید دختر طلایی امریکا نام دارد. این دختر نابغه موفق شده است از ابتدای دوران ورزشی اش تا کنون 6 مدال المپیک را از آن خود کند.

 

جذابترین زن ورزشکار, عکس جذابترین زن ورزشکار

 

او که از سوء تغذیه و افسردگی رنج میبرد در رشته شنا فعالیت دارد و امسال پنجمین المپیک خود را تجربه خواهد کرد.

وی میگوید دیگر زنان و ورزشکاران به او رقب "روبات " داده اند اما برخلاف آنچه دیگران تصور میکنند او زندگی پر فراز و نشیبی دارد و چهره سرد او غمهایش را پنهان میکند. او از بیماری رنج میبرد که هنگام ناراحتی و عصبانیت به خود آسیب میزند او گاهی با چاقو و تیغ روی بدن خود خط میکشد و گاهی با ناخنهایش بدنش را میخراشد. وی میگوید این کار به او آرامش میدهد و باعث میشود خشمش را کنترل کند. جالب است با اینکه اکثرا با لباس شناست اما هنوز کسی متوجه این مسئله نشده است.

او دو سال پیش صاحب فرزند شده است و میگوید خیلی نگران افت آمادگی جسمانی اش بوده و با تلاش فراوان توانسته است خود را به روزهای اوج برساند و آماده است تا امسال در المپیک لندن با همه قدرت شرکت کند.

 

 

جذابترین زن ورزشکار, عکس جذابترین زن ورزشکار

 

جذابترین زن ورزشکار, عکس جذابترین زن ورزشکار

 

منبع:گروه خبری پرداد


ویدیو مرتبط :
با مهرآفرین آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با سومین غول کهکشانی آشنا شوید+تصاویر



با سومین غول کهکشانی آشنا شوید+تصاویر

بالاخره برنامه ای که چند ماه منتظرش بودیم برگزار شد و از اسمارت فون جدید سامسونگ رونمایی کردند. البته مشخصات سخت افزاری این موبایل هوشمند همان چیزی است که قبلا حدس می زدیم و آنچه که نمی دانستیم مربوط به نرم افزار آن است و اینکه قرار است موبایل رسمی المپیک لندن باشد.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از نارنجی، گلکسی اس 3 صفحه نمایش 4‪.‬8 اینچی Super AMOLED با کیفیت 720p است. پردازنده مرکزی آن را هم که خود سامسونگ قبلا معرفی کرده بود: Wxynos 4 Quad. حافظه داخلی آن قرار است ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی باشد و از امکانات ارتباطی بلوتوث 4‪.‬0، وای فای و NFC بهره می برد. و یکی از جالب ترین امکانات آن، شارژ بیسیم آن با استفاده از داک ویژه ای است.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

مدل 3G HSPA‪+‬ آن از اواخر ماه جاری در ۱۴۵ کشور و با همکاری ۲۹۶ اپراتور عرضه خواهد شد. مناطق عرضه آن هم اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه هستند. مدل 4G هم از اواسط تابستان در آمریکا، ژاپن و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

مقایسه گلکسی ای 3 با برادران بزرگترش

از مهمترین امکانات نرم افزاری هم که رونمایی شده است، آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی (تا ۵ دستور شخصی مختلف) و شناسایی شما از روی صدا، دستورات صوتی ویژه برای اجرای برخی برنامه ها همچون راه اندازی دوربین، باز کردن بخش اس ام اس و دفترچه تلفن و... می توان اشاره کرد.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

همچنین با امکان شماره گیری هوشمند، تنها کافی است که شماره فرد را بر روی صفحه آورده و تلفن را به گوش تان نزدیک کنید تا شماره گیری را آغاز کند..../مشرق