ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با تاكيد بر عدم انتخاب ملي‌پوشان آسيايي



 

 

با تاكيد بر عدم انتخاب ملي‌پوشان آسيايي

با تاكيد بر عدم انتخاب ملي‌پوشان آسيايي

كاوه: به كشتي‌گيراني كه به عنوان ملي‌پوش مصاحبه كردند تذكر داديم

مربي تيم ملي آزاد گفت: به كشتي‌گيراني كه اخيرا به عنوان ملي‌پوش مسابقات آسيايي مصاحبه كرده‌اند، تذكر داديم.

محسن كاوه اظهار داشت: هنوز ملي‌پوشان اعزامي به مسابقات قهرماني آسيا انتخاب نشده‌اند و در همين رابطه به برخي از كشتي‌گيراني كه به عنوان ملي‌پوش اين رقابت‌ها با رسانه‌هاي گروهي مصاحبه كرده‌اند تذكر داده‌ايم.
وي تصري كرد: فقط فهرستي 16 نفره براي دريافت رواديد به فدراسيون كشتي داده‌ايم كه انتخاب ما از بين اين نفرات خواهد بود. وگرنه ملي‌پوشان شركت‌كننده در مسابقات دهلي اواخر هفته اول اردوي دوم تيم ملي معرفي خواهند شد. در واقع هفته آينده فهرست نهايي را اعلام مي‌كنيم.
كاوه در مورد زمان تصميم‌گيري در مورد برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي و برنامه‌هاي پيش‌رو، خاطرنشان ساخت: روز گذشته به فدراسيون كشتي رفتيم كه يزداني‌خرم حضور نداشت و به همين دليل تصميم اتخاذ نشد. چيزي كه مسلم است تا پيش از تشكيل مرحله بعدي اردو، در خصوص همه موارد صحبت خواهد شد.
دومين مرحله اردوي تيم ملي آزاد براي شركت در رقابت‌هاي قهرماني آسيا از روز چهارشنبه هفته جاري در خانه كشتي آغاز خواهد شد.
اين پيكارها نيز 22 تا 26 ارديبهشت در دهلي هندوستان به انجام مي‌رسد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
دکتر علی الشیخ - عدم معنویت و عدم آسانی در مسیحیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس مرکز آزمون خبر داد: امکان انتخاب رشته مجدد كنكوری‌ها در صورت عدم پذیرش



توزیع كارت كنكور دانشگاه آزاد تا یک ساعت قبل از شروع آزمون

رئیس مرکز آزمون خبر داد: امکان انتخاب رشته مجدد كنكوری‌ها در صورت عدم پذیرش

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آغاز كنكور دانشگاه از فردا پنجشنبه، گفت: امسال امکانی فراهم شده است تا در صورت عدم پذیرش در شش انتخاب اول، داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته مجدد خود اقدام کند.

 ایسنا: عبدالله سجادی با اعلام این خبر گفت: آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشکی امسال طی روزهای 15 و 16 تیرماه برگزار می شود.

وی افزود: آزمون امسال در دو نوبت صبح (ساعت 8) و بعدازظهر (ساعت 16) برگزار می‌شود و یک ساعت قبل از شروع آزمون درهای حوزه امتحانی بسته خواهد شد و به هیچ عنوان داوطلبی حق ورود نخواهد داشت.

سجادی با اشاره به رقابت 491 هزار و261 داوطلب در كنكور امسال از کاهش 13 درصدی شمار داوطلبان در آزمون غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سال گذشته خبر داد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اشاره به توزیع کارت آزمون غیرپزشکی اظهاركرد: کارت داوطلبان تا یک ساعت قبل از شروع آزمون در سایت الکترونیکی مرکز آزمون به نشانی www.aznmoon.org قابل مشاهده و پرینت است.

وی در عین حال به داوطلبان توصیه كرد: هرچه سریع تر کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند تا هم از زمان برگزاری آزمون مطلع شوند و هم اگر اشکالی در مورد اطلاعات ثبت نامی وجود داشته باشد نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

سجادی با بیان اینکه آزمون سراسری غیر پزشکی 439 رشته تحصیلی دارد، افزود: 385 واحد یا مرکز مجری دورهای کارشناسی و پایین تر هستند و 7477 رشته شهر در دفترچه آزمون ثبت شده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درخصوص ظرفیت پذیرش آزمون سراسری امسال در رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی تاکید کرد:‌ مجموعا 400 هزار نفر ظرفیت برای آزمون سراسری رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد در نظر گرفتیم که البته ما توان پذیرش 100 درصد داوطلبان را داریم منتها رقابت بر سر رشته و شهر محل تحصیل است.

سجادی در خصوص اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: نتایج اولیه هفته دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد./ایسنا