ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با این قرعه کشی لیگ باید هم به مظلومی گفت خوش شانس!



اخبار,اخبارورزشی, مظلومی

استقلال در 5 هفته اول لیگ برتر سه بازی نسبتا آسان دارد.

خیلی ها می گویند پرویز مظلومی مربی خوش شانسی است. او در همان 4 مسابقه ای که موفق شد پرسپولیسی ها را ببرد، درباره خوش شانسی هایش بحث زیاد شد. مظلومی البته مظلومی همیشه می گفت اتفاقا زیاد خوش شانس نیست و خیلی وقت ها بدشانس است. او یک بار گفته بود: «اگر خوش شانس بودم که با یک قهرمانی در حذفی و 4 بار بردن پرسپولیس من را از استقلال کنار نمی گذاشتند.»

اما حتی این حرف ها هم باعث نمی شود تا کسی روی خوش شانسی های مظلومی چشم ببندد. بعضی ها معتقدند جدیدترین نمونه همین قرعه کشی رقابت های لیگ برتر است. استقلال در شروع لیگ برتر که تیم ها سنگین هستند و معمولا خوب نتیجه نمی گیرند، با قرعه آسانی روبرو شده است. استقلال در هفته اول با سیاه جامگان بازی دارد و در هفته دوم هم میزبان ملوان است.

در هفته سوم بازی با ذوب آهن برای استقلال دشوار است ولی نکته اینجاست که آبی ها برای هفته دوم، میزبان هستند. یعنی آنها در تهران به مصاف شاگردان گل محمدی می روند. بازی هفته چهارم استقلال هم مقابل استقلال اهواز است که برایشان بازی خیلی سختی قلمداد نمی شود. آبی ها در هفته پنجم با نفت تهران که در واقع جدی ترین رقیب شان در هفته های ابتدایی است بازی دارند. این شکل قرعه کشی و رقبایی که برای استقلال قطار شده، به خوبی نشان می دهد که چرا مظلومی گفته قرعه کشی برایش اهمیتی نداشته است.

 

 اخبار ورزشی  -  خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
لیگ جهانی کشتی فرنگی آبــادان-وزن کشی،قرعه کشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوابیه استقلال به غیبت مسئولان باشگاه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان؛ همسر پورحیدری حضور داشت!



 

 

جوابیه استقلال به غیبت مسئولان باشگاه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان؛ همسر پورحیدری حضور داشت!

 

هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان به مالزی نرفتند.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا دیروز در مالزی برگزار شد. استقلال به عنوان یکی از تیم‌های ایرانی که در پلی آف این مسابقات حضور دارد، باید نماینده خود را به مالزی اعزام می‌کرد تا در این جلسه شرکت کند. اما مسئولان باشگاه استقلال هیچ کدام حاضر نشدند به این کشور بروند و در نهایت فریده شجاعی، همسر منصور پورحیدری که رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال است را به عنوان نماینده خود معرفی کردند!