ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با این شرایط گزینه اول سقوط هستیم


باقری نیا گفت: مدیران شرکت نفت باید بدانند این تیم هزینه‌هایی دارد. امکاناتی که ما در اختیار داریم به اندازه یک تیم لیگ برتری نیست. اگر مشکلات حل نشود تا دو الی سه هفته آینده ما گزینه اول سقوط خواهیم بود.

ایسنا: سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید قصد استعفا ندارد اما تیمش با وضعیت فعلی کاندیدای شماره یک سقوط است.

عبدالمجید باقری‌نیا درباره بازی شب گذشته تیمش برابر استقلال اعلام کرد: ما بازی خوب و منطقی‌ را به نمایش گذاشتیم. فراموش نکنید استقلال با تمام نفراتش به دیدار ما آمده بود اما با این حال با تمام قوا مقابل این تیم بازی کردیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم حتی بعد از اینکه اولین گل را دریافت کردیم روی دروازه استقلال فشار وارد کردیم تا گل تساوی را به ثمر برسانیم. در این بین چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا با مدیریت باشگاه صحبتی درباره استعفا انجام داده‌اید گفت: بحث استعفا به هیچ عنوان مطرح نیست. ما مشکلاتی داریم که به پایه باشگاه ضربه می‌زند و تا زمانی که این مشکلات حل نشوند موفق نخواهیم شد. من به مدیرعامل باشگاه گفتم تا این مشکلات را حل کند. تا کی با خواهش و تمنا بازیکنان را به سر تمرین بیاورم؟

باقری‌نیا ادامه داد: فردا به باشگاه می‌روم و درباره حل مشکلات با مدیرعامل صحبت می‌کنم. مدیران شرکت نفت باید بدانند این تیم هزینه‌هایی دارد. امکاناتی که ما در اختیار داریم به اندازه یک تیم لیگ برتری نیست. اگر مشکلات حل نشود تا دو الی سه هفته آینده ما گزینه اول سقوط خواهیم بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: من استعفا نداده‌ام بلکه دست باشگاه را برای انجام تغییرات احتمالی باز گذاشته‌ام البته مدیریت باشگاه اعتقاد دارد مشکل تیم فنی نیست اما با این حال من دوست نداشتم مشکلی بر مشکلات آن‌ها بیفزایم.

وی در ادامه درباره هوادارن مسجد‌سلیمان گفت: هواداران واقعی ما از تیم حمایت می‌کنند اما عده‌ای هستند که منافعشان در تیم تامین نشده و مرا بر خلاف رسیدن به منافعشان می‌دانند به همین دلیل تعدادی اندکی از هواداران را اجیر کرده‌اند تا برای تیم حاشیه درست کنند. این آقایان بدانند من از هیچ دلالی بازیکن نمی‌گیرم و اجازه نمی‌دهم کسی در تیم من دلالی کند. من به هواداران واقعی نفت مسجد‌سلیمان احترام می‌گذارم و می‌دانم که آن‌ها همیشه پشتیبان تیمشان هستند.


ویدیو مرتبط :
مرحله شفاف کردن گزینه ها در شرایط پر مخاطره چگونه است؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربی پرسپولیس:با این شرایط پرسپولیس ازکاندیداهای سقوط خواهد بود



ارتباط ژوزه و بازیکنان کمرنگ است

گل‌محمدی: لیست مازاد 8 نفر است نه 4 نفر/ با این شرایط پرسپولیس ازکاندیداهای سقوط خواهد بود

یحیی گل محمدی می‌گوید اگر پرسپولیس در نیم فصل دوم هم با همین شرایط در بازی‌ها حاضر شود، یکی از کاندیداهای سقوط خواهد بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو باایسنا، درباره نتایج این تیم در نیم فصل نخست لیگ برتر، دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم و لیست مازاد پرسپولیس صحبت کرد.

پرسپولیس در نیم فصل نخست انتظارها را برآورده نکرد و در آخرین بازی در خانه به تراکتورسازی باخت.

ما در نیم فصل نخست از نظر داشتن بازیکن در تیم بالانس نبودیم و در بعضی از پست‌ها مشکل داشتیم، در حالی که در بعضی پست‌های دیگر بیش از حد بازیکن داشتیم که فکر می‌کنم در یارگیری ابتدای فصل به این موضوع دقت نشده بود.

ژوزه هم چند روز دیر به تیم آمده بود و شناخت خوبی از بازیکنان و جو فوتبالی ما نداشت. همین عدم شناخت خیلی به ما ضربه زد و در ادامه راه هم سرمربی تا بخواهد شناخت بیشتری از تیم پیدا کند، زمان زیادی طول کشید و ما یک نیم فصل را به همراه امتیازهای مهم آن از دست دادیم. از نظر فنی ایرادهایی داریم که باید در نیم فصل با جذب بازیکنان جدید آن‌ها را برطرف کنیم.

* به نظر می‌رسد چند بازیکن پرسپولیس از شرایط خود در تیم راضی نیستند.

اینکه پرسپولیس یک بازی را ببرد، در یک بازی مساوی کند و دیدار بعد را ببازد اصلا روند خوبی برای ما نیست. همین باعث شد که خودباوری، روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان پایین بیاید. این روند نتایج برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود،‌ خوب نیست. ما در ابتدای فصل نتوانستیم اعتماد به نفس خوبی داشته باشیم. در این 7 – 8 بازی که من در تیم بودم شرایط کمی بهتر شده اما هنوز مشکلات زیادی داریم.

* رویانیان گفته بود در بازگشت به تهران برای کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کند. آیا قرار است تصمیمی مبنی بر برکناری ژوزه و تغییر در کادر فنی گرفته شود؟

سوال سیاسی نکنید.

* پس بالاخره جلسه‌ای که رویانیان از آن خبر داده در چه زمینه‌ای خواهد بود؟

ما یک سری مشکلات داریم که حتما باید آن‌ها را برطرف کنیم. خود رویانیان باید به ایران برگردد و کمیته فنی تشکیل شود تا درباره مشکلات تیم نظر دهد. اگر مشکلات تیم رفع نشود و ما بخواهیم در ادامه هم مثل نیم فصل نخست کار کنیم یکی از کاندیداهای سقوط خواهیم بود.

* رابطه‌ای که یک مربی و بازیکن باید داشته باشند را شما در میان ژوزه و بازیکنان پرسپولیس می‌بینید؟

به نظر من ارتباط صمیمانه‌ای که باید بین مربی و بازیکن باشد در پرسپولیس کمرنگ است. البته ژوزه هم تلاش خودش را برای بهبود این ارتباط می‌کند اما عدم نتیجه‌گیری به این مسئله دامن می‌زند. امسال بازیکنان بزرگی در تیم ما هستند که بودن در این شرایط برایشان سخت است و خیلی از آن‌ها چنین وضعیتی را قبلا تجربه نکرده‌اند. ضمن اینکه برخی از آن‌ها قبلا در تیم‌هایی بوده‌اند که همیشه در بالای جدول بوده است. به همین خاطر ممکن است این بازیکنان در این شرایط حرف‌هایی بزنند که به سرمربی بازگردد و احتمال دارد صحبت‌هایی انجام دهند که بعدا از آن پشیمان شوند. البته ما باید حرف آن‌ها را خوب بشنویم. شاید حق با آن‌ها باشد و شاید هم نباشد اما به هر صورت باید در جهت رفع این مشکلات قدم برداریم.

* پرسپولیس مقابل تراکتورسازی با غیبت انصاری فرد و نوروزی در گلزنی موفق نبود.

به نظر من اگر این دو بازیکن هم بودند، مشکلات‌مان حل نمی‌شد. ما در مرکز زمین مشکل داریم و در بازی دیشب هم مالکیت توپ را از دست داده بودیم. اگر انصاری فرد و نوروزی هم بودند فرقی نمی‌کرد. مشکل ما بحث موقعیت‌ خلق کردن برای مهاجمان است. خود غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان بازیکنان تعیین کننده‌ای هستند اما ما برای مهاجمان‌مان خوب توپ‌ها را تغذیه نمی‌کنیم.

* از صحبت‌های دو سه بازیکن پرسپولیس پس از بازی این طور برداشت می‌شود که بازیکنان با ژوزه مشکل دارند.

اختلافی وجود ندارد. مثلا بازیکنی مثل پولادی باید ناراحت باشد چرا که دو، سه بازی است روی نیمکت می‌نشیند و هر بازیکنی که روی نیمکت قرار می‌گیرد خود به خود ناراحت می‌شود.

* رویانیان اعلام کرده لیست مازاد پرسپولیس از سوی ژوزه مشخص شده است.

اگر مسئولان باشگاه تشخیص دادند که فعلا حرفی نزنند من هم نمی‌توانم درباره نام این چهار نفر چیزی بگویم. هرچند که نام آن‌ها را می‌دانم. البته حدود 7 – 8 نفر از لیست ما خارج می‌شوند که قرار است چهار نفر دیگر هم در چند روز آینده مشخص شوند./ایسنا