ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با استعفای رستگار موافقت نشده است


وزیر ورزش و جوانان می‌گوید هنوز با استعفای رییس فدراسیون جودو موافقت نشده و این استعفا در دست بررسی است.

خبرگزاری ایسنا: محمود گودرزی در حاشیه جلسه مشترک با نمایندگان و روسای فدراسیون‌های ورزشی که عصر روز دوشنبه 5 مردادماه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به درپیش بودن بازی‌های المپیک 2016 ستاد عالی المپیک متشکل از من، معاونین وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌ها، رییس و دبیر کمیته ملی المپیک و همچنین کارشناسان و نخبگان تشکیل شده و در حال بررسی فعالیت‌های مختلف برای آماده‌سازی حضور موفق ورزشکاران در بازی‌های المپیک هستند.

او ادامه داد: در جلسات مختلفی هم که با روسای فدراسیون‌های ورزشی داریم نسبت به عملکرد آن‌ها ارزیابی دقیقی صورت می‌پذیرد و فدراسیون‌هایی که برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند گزارش عملکرد خود را به ما ارائه می‌دهند و البته از تجارب آن‌ها بهره می‌بریم. همچنین گزارشی از تامین اعتبار و منابع از موسسات دولتی و خصوصی از سوی فدراسیون های ورزشی به ما داده می شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم رسانه‌های مختلف برای ایجاد یک فضای با نشاط در آستانه المپیک 2016 کمک کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را در این رویداد کسب کنیم.

گودرزی در ادامه صحبتهای خود در مورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی که هنوز رییس ندارند نیز گفت: فدراسیون دو و میدانی آماده برگزاری انتخابات است و همچنین به زودی انتخابات فدراسیون پینگ پنگ را نیز برگزار خواهیم کرد. برخی از فدراسیو‌نها دارای ابهاماتی هستند که تلاش می کنیم در فضایی آرام انتخابات این فدراسیون‌ها برگزار شود. شاید برخی اتفاقات چندان جالب نباشد که عده‌ای سعی می کنند برای رای جمع کردن دخالت‌هایی را صورت دهند و مزاحمت‌هایی را ایجاد کنند . البته براساس قانون ما 6 ماه برای برگزاری انتخابات فرصت داریم.

وزیر ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت استعفای رییس فدراسیون جودو نیز گفت: رییس این فدراسیون چند روز قبل استعفایش را به من اعلام کرد و هنوز استعفای او در وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی است و با آن هنوز موافقت نشده است. اگر صلاح باشد ایشان در راس فدراسیون جودو حضور نداشته باشند با استعفایش موافقت می‌شود وگرنه این اتفاق رخ نخواهد داد. در مورد سرپرست فدراسیون نیز تصمیمی اتخاذ نشده است. اگر تصمیم بر این شد که استعفای رییس فدراسیون جودو مورد پذیرش قرار گیرد از مشورت‌ها و کمکهای ایشان بهره مند خواهیم شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به کمک دولت به بخش ورزش اشاره کرد و گفت: دولت قول داده تا کمک‌های خوبی را نسبت به ورزش داشته باشد و مطمئنم دولت نظر خاصی نسبت به ورزش دارد و امیدواریم اعتبارات خوبی در این بخش به ما داده شود. البته فدراسیون‌ها باید خودشان به دنبال جذب منابع از بخش‌های مختلف باشند.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا پول بلوکه‌شده‌ای در ورزش وجود دارد که پس از توافق هسته‌ای در دسترس قرار بگیرد نیز گفت: ما پول بلوکه شده‌ای در ورزش نداریم. البته فدراسیون‌ فوتبال از فیفا مبلغی را طلب دارد که به این فدراسیون بازمی‌گردد.

گودرزی در مورد آخرین وضعیت پرداختی‌های فدراسیو‌ن های ورزشی نیز گفت:‌ ما هر سال در هر فصل یک پرداختی برای فدراسیو‌ن‌ها داریم یعنی در طول سال در 4 نوبت به فدراسیون‌های ورزشی پول داده می‌شود. در حال حاضر پرداخت دوم منابع مالی به فدراسیون‌های ورزشی نهایی شده است. البته برای برخی از فدراسیون‌ها که باید زودتر سهمیه المپیک کسب کنند تلاش داریم تا سهمیه دوم سال را زودتر از موعد پرداخت کنیم.


ویدیو مرتبط :
‫عبارتهای پرکاربرد و لازم در موافقت و عدم موافقت در انگلیسی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند



نشست فوق‌العاده رویانیان و مالکی

موافقت با استعفای گل‌محمدی/ گزینه‌های جدید هدایت پرسپولیس مشخص شدند

در پایان نشست ر‌ئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دو گزینه به عنوان اولویت اول سرمربیگری سرخپوشان در فصل آینده انتخاب شدند.

به گزارش ایسناو به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، فداحسین مالکی، رئیس هیأت مدیره و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی، عصر امروز نشست فوق‌العاده‌ای با یکدیگر داشتند.

فداحسین مالکی، نتایج این جلسه را به شرح ذیل در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار داد:

با توجه به استعفای یحیی گل‌محمدی جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار و درباره نحوه انتخاب سرمربی و کادرفنی فصل آینده مباحثی مطرح شد. به منظور هدر نرفتن وقت و زمان بر انتخاب سرمربی در اسرع وقت تاکید و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

1- درباره استعفای آقای یحیی گل‌محمدی ضمن تشکر از زحمات و خدمات ارزنده او در دوران کوتاه سرمربیگری باید اعلام کنیم که چیزی از ارزش‌های او کاسته نشده و زحماتش نادیده گرفته نمی‌شود. باشگاه به گونه‌ای شایسته از او تقدیر به عمل خواهد آورد.

2- درباره سرمربی و کادرفنی فصل بعد ابتدا چهار گزینه مطرح شد که سه گزینه ایرانی بودند و یک گزینه خارجی و در نهایت دو گزینه به عنوان اولویت اول تعیین و مقرر شد مدیرعامل محترم باشگاه در 48 ساعت آینده بررسی‌های نهایی را انجام داده و پس از دریافت نظرات کارشناسی تصمیم نهایی را مطرح کند.

انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید پرسپولیس در اسرع وقت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت./ایسنا