ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن نایب قهرمان ایتالیا را 7 تایی کرد/ پیروزی پر گل چلسی و توقف من سیتی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار  ورزشی - لیگ قهرمانان اروپا؛
بایرن نایب قهرمان ایتالیا را 7 تایی کرد/ پیروزی پر گل چلسی و توقف من سیتی

هفته سوم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب در نقاط مختلف اروپا برگزار شد که طی آن نتایج عجیبی مثل پیروزی 7 بر یک بایرن مونیخ مقابل رم رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، از گروه E رقابتها بایرن مونیخ در حضور بییش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیکو رم با نتیجه عجیب 7 بر یک میزبان خود تیم فوتبال رم نایب قهرمان فصل گذشته ایتالیا را از پیش رو برداشت.

در این دیدار که خاطره پیروزی 7 بر یک تیم ملی آلمان مقابل برزیل در نیمه نهایی جام جهانی 2014 را در یادها زنده کرد آرین روبن (9، 30)، ماریو گوتزه (23)، روبرت لواندوفسکی (25)، توماس مولر (36 پنالتی)، فرانک ریبری (78) و ژردان شکیری (80) برای باواریایی ها گل زدند. تم گل رم تحقیر شده را هم ژروینیو در دقیقه 66 بازی به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه منچسترسیتی در خانه زسکامسکو به تساوی 2-2 رضایت داد. در این بازی سرخیو آگوئرو (29) و جیمز میلنر (38) برای سیتی گل زدند و سیدو دومبیا (65) و ببراس ناچو (86 پنالتی) برای زسکا گل زدند.

از گروه F پاری سن ژرمن با تک گل دقیقه 87 ادینسون کاوانی از سد آپوئل نیکوزیا قبرس گذشت. و در دیگر دیدار این گروه بارسلونا در نیوکمپ با نتیجه 3 بر یک آژاکس را از پیش رو برداشت. در این دیدار نیمار (7)، لیونل مسی (24) و ساندرو رامیرز (90) برای بارسا گل زدند و انور القاضی (88) برای آژاکس گل زد.

از گروه G رقابتها چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه پر گل 6 بر صفر میهمان خود ماریبور اسلوونی را از پیش رو برداشت. در این دیدار لوئیک رمی (13)، دیدیه دروگبا (23 پنالتی)، جان تری (31)، میتیا ویلر (54 گل به خودی)، ادن ازر (77 پنالتی، 90) گل زدند

در دیگر بازی این گروه روبرتو دی ماتئو در نخستین تجربه لیگ قهرمانان خود به عنوان سرمربی شالکه یک پیروزی ارزشمند با این تیم آلمانی کسب کرد. شالکه در خانه خود مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال در یک بازی نزدیک با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. در این بازی نانی (16)، آدرین سیلوا (65 پنالتی، 78) برای اسپورتینگ گل زدند و چیندو اوباسی (34)، کلاوس یان هونتلار (51)، بندیک هوودس (60) و اریک ماکسیم چوپوموتینگ (90 پنالتی) برای شالکه گل زدند.

و اما سرانجام از گروه H رقابتها باته بوریسوف در خانه خود با نتیجه عجیب 7 بر صفر مغلوب شاختاردونتسک اوکراین شد و پورتو هم در پرتغال با نتیجه 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت.

سه شنبه شب 8 دیدار از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در مجموع 40 گل از خط دروازه ها گذشت تا یکی از پرگل ترین شب های تاریخ رقابتها رقم بخورد.

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
پیروزی پر گل بایرن برابر پورتو به روایت کارتون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پر گل منچسترسیتی و چلسی/توقف خانگی ناپولی برابر سمپدوریا



جام حذفی انگلیس

پیروزی پر گل منچسترسیتی و چلسی

تیم‌های منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس با پیروزی‌های پر گل برابر حریفان به برتری دست یافتند.

منچسترسیتی در دیدار خود در دور پنجم جام حذفی جزیره با پیروزی پر گل 4 بر صفر برابر لیدز یونایتد به مرحله بعد صعود کرد.

در این دیدار یحیی توره در دقیقه 5، سرجیو آگوئرو 15 (پنالتی)‌ و 74 و کارلوس توز 52 برای تیم دوم شهر منچستر گلزنی کردند تا تیمشان را به مرحله بعد برسانند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس

لیورپول با گلباران سوانسی به رده هفتم رسید

تیم فوتبال لیورپول به پیروزی پرگل برابر مهمان خود دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اولین مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد و در حضور 44832 تماشاگر خودی با ارائه یک بازی زیبا موفق شد مهمان خود سوانسی را با شکست 5 بر صفر بدرقه کند.

جرارد 34 (پنالتی)، کوتینیو 46، انریکه 50، سوارز 56 و استوریج 71 (پنالتی)، گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند.

لیورپول با این پیروزی 39 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. سوانسی هم با 37 امتیاز یک پله سقوط کرد و هشتم شد.

هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا

توقف خانگی ناپولی برابر سمپدوریا

تیم فوتبال ناپولی در دیداری خانگی برابر سمپدوریا متوقف شد.

در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا 5 بازی به طور همزمان برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

تورینو 2 آتالانتا 0

کاتانیا 1 بولونیا 0

پکارا 0 کالیاری 2

ناپولی 0 سمپدوریا 0

جنوا 1 اودینزه 0

فارس