ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ 2 – رئال مادرید 1: برد خفیف برای بایرن شایسته



   بایرن مونیخ,رئال مادردید,اخبار ورزشی

 

بایرن مونیخ 2 – رئال مادرید 1: برد خفیف برای بایرن شایسته

سایت گل – بایرن مونیخ رکورد خانگی عالی خود مقابل رئال مادرید را حفظ کرد و برد دو بر یک دراماتیکی در آلیانس آره‌نا مقابل این تیم به دست آورد.

 

رئال بازی را با مالکیت توپ آغاز کرد. در دقیقه 7 بود که باستین شواین‌اشتایگر در زمین خودی توپ را از دست داد و آنخل دی‌ماریا توپ را به کریم بنزما سپرد اما ضربه او را مانوئل نویر دفع کرد.

 

تاکتیک حفظ توپ مادریدی‌ها روی تماشاگران اثر گذاشت. آنها همچنین در دقیقه 15 اعتقاد داشتند سرخیو راموس روی فرانک ریبری خطای پنالتی انجام داده اما نظر هوارد وب چیز دیگری بود.

 

اما تنها دو دقیقه بعد بود که باواریایی‌ها به گل رسیدند. کرنر تونی کروس را سرخیو راموس خوب دفع نکرد و توپ مقابل پای ریبری افتاد و او با شوتی محکم دروازه ایکر کاسیاس را از داخل محوطه جریمه گشود.

 

بهترین فرصت رئال برای تساوی زمانی فرارسید که بنزما از داوید آلابا گذشت اما ضربه او آرام بود و نویر به آسانی آن را مهار کرد.

 

گومز هم روی یک ضدحمله صاحب توپ شد ولی ضربه او را کاسیاس با شیرجه و با دو دست دفع کرد.

 

رئال در نیمه دوم به حفظ توپ ادامه داد و در دقیقه 53 به گل تساوی رسید. کریس رونالدو از تله آفساید گریخت ولی ضربه او را نویر برگشت داد. سپس ضربه بنزما به رونالدو رسید و او آن را به عقب برای مسعود اوزیل پاس داد و این هافبک آلمانی هم گل تساوی را به آسانی زد.

بایرنی‌ها به پیش تاختند و در دقیقه 71 بود که ضربه ایستگاهی عالی کروس با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت. کمی بعد روی اشتباه راموس گومز توپ را گرفت ولی ضربه او از فاصله‌ای نزدیک هم از بالای دروازه گذشت.

 

رئال به کسب تساوی راضی بود و بایرن به حملات خود ادامه می‌داد.

ماریو گومز سرانجام پس از آن که دو ضربه سر خوب را از دست داد در دقیقه 90 به گل رسید. فیلیپ لام از سمت راست گریخت، فابیو کوئنترائو را به شکلی فوق‌العاده پشت سر گذاشت و با خونسردی سانتری عالی انجام داد که گومز از فاصله‌ای نزدیک به دروازه آن را به گل تبدیل کرد.

 

در انتهیا دیدار کار به جنجال کشیده شد. مارسلو با تکلی خشن از پشت توماس مولر را سرنگون کرد و خوش‌اقبال بود که وب به او تنها کارت زرد نشان داد. در این صحنه 15 نفر از بازیکنان دو تیم جمع شده بودند!

 

اکنون بایرن با برتری خفیفی که به دست آورده پا به سانتیاگو برنابئو می‌گذارد. این بازی هفته آینده برگزار خواهد شد./گل


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست



 

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

 

 

رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ طلسم شکست

تهران - تیم فوتبال رئال مادریداسپانیا جمعه شب در دیداری دوستانه که به مناسبت گرامیداشت "فرانس بکن باوئر" برگزار شد، توانست در ضربات پنالتی به برتری دست یابد.

به گزارش ایرنا، در این بازی که در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ برگزار شد، دو تیم در وقت قانونی به تساوی بدون گل دست یافتند اما رئال مادرید درضربات پنالتی موفق شد با درخشش دروازه بان خود "ایکر کاسیاس" میزبان را شکست دهد.

دیدار دو تیم اولین رویارویی مربیان آنها یعنی "لوییس فان گال" و "خوزه مورینیو" سرمربی سابق اینترمیلان بعد از فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا (چمپیونزلیگ) بود که بار دیگر برتری مربی پرتغالی را ثابت کرد.

دیشب رئال مادرید که تا کنون هرگز در آلمان به نتیجه ای بیش از تساوی نرسیده بود، طلسم شکست.

این سومین برد رئالی ها تحت مربیگری مورینیو در فاصله 15 روز مانده به آغاز رقابت های لالیگا بود با وجود این وداع تلخی را برای بکن باوئر رقم زد.

جمعه شب دو دیدار دوستانه دیگر هم برگزار شد که در عجیب ترین آنها، المپیاکوس یونان موفق شد تا با نتیجه 5 بر 1 مقابل رم ایتالیا به برتری دست یابد.

در سومین دیدار دوستانه نیز جنوآ ایتالیا 1 بر 0 اتلتیک بیلبائو اسپانیا را شکست داد.