ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ مدافع والنسیا را خرید


باواریایی‌ها دفاع چپ تیم والنسیا و عضو تیم زیر ۲۱ ساله اسپانیا را با قراردادی طولانی مدت به خدمت گرفتند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بایرن مونیخ خوان برنات، دفاع چپ با استعداد تیم والنسیا را با قراردادی 5 ساله به ارزش تقریبی 10 میلیون یورو به خدمت گرفت.

طبق اعلام سایت باشگاه بایرن مونیخ، برنات چپ پا علاوه بر بازی به عنوان مدافع، توانایی بازی به عنوان بال چپ را هم دارد. او روز پنجشنبه با هم‌تیمی‌های جدیدش در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا آشنا می‌شود.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص گفت: خوان برنات یک بازیکن جوان خارق‌العاده است. ما از مدت‌ها پیش او را زیر نظر گرفته بودیم. او بازیکنی سرعتی، تکل‌زنی ماهر و تهدیدی جدی برای دروازه رقبا است. با توجه به آینده روشنی که پیش روی برنات و تیم قرار دارد، اطمینان داریم که خرید او یک سرمایه‌گذاری موفق خواهد بود.

برنات 21 ساله هم با ابراز خرسندی از پیوستن به باواریایی‌ها اعتراف کرد بی‌صبرانه منتظر انجام اولین بازی‌اش برای تیم تحت هدایت پپ گواردیولا است. وی گفت: از اینکه می‌توانم برای چنین تیم بزرگی بازی کنم، بسیار خوشحالم. بایرن یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیاست. از اینکه می‌توانم در کنار فیلیپ لام، مانوئل نویر، شواین اشتایگر، روبن و ریبری و زیر نظر پپ گواردیولا بازی کنم بسیار هیجان زده‌ام.

برنات که محصول آکادمی جوانان باشگا والنسیا است، فصل آینده در بایرن مونیخ پیراهن شماره 18 را به تن خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
والنسیا Vs بایرن مونیخ 1 - 1 |

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع آرژانتینی به بایرن‌ مونیخ پیوست


روزنامه کلاریون آرژانتین از پیوستن اسکوئل گارای به بایرن‌مونیخ خبر داد.

ایسنا: روزنامه کلاریون آرژانتین از پیوستن اسکوئل گارای به بایرن‌مونیخ خبر داد.

گارای که یکی از بازیکنان دعوت شده آلخاندرو سابیا به تیم ملی آرژانتین است که باید در جام جهانی 2014 حضور داشته باشد.

روزنامه کلاریون آرژانتین اعلام کرد باشگاه بایرن مونیخ موفق شده است این مدافع 27 ساله آرژانتینی را با 15 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

گارای قرار است پس از جام جهانی 2014 به مونیخ سفر کند تا قراردادش را با این تیم امضا کند.

این مدافع که در بنفیکا پرتغال بازی می کرد فصل گذشته توانست بازِهای خوبی برای این تیم در لیگ پرتغال و لیگ اروپا از خود نشان دهد.