ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم



اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام باشگاه‌های جهان


اخبار ورزشی - بایرن مونیخ قهرمان شد، آتلتیکو سوم/ فغانی رونالدینیو را اخراج کرد

دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های جهان درحالی با قهرمانی بایرن مونیخ آلمان و کسب عنوان سوم توسط تیم آتلتیکو مینیه‌رو برزیل به پایان رسید که علیرضا فغانی داور دیدار رده‌بندی این جام، رونالدینیو، ستاره مطرح فوتبال برزیل را از زمین مسابقه اخراج کرد.

به گزارش مهر، دهمین دوره مسابقات جام باشگا‌ه‌های جهان شنبه شب با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید که ابتدا تیم‌‌های آتلتیکو مینیه‌رو برزیل و گوانگژو اورگرانده چین دیدار رده‌بندی این جام را برگزار کردند، دیداری که در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم آتلتیکو مینیه‌رو برزیل به پایان رسید.

در این مسابقه که با قضاوت علیرضا فغانی و کمک‌های حسن کامرانی‌فر و رضا سخندان برگزار شد، دیه‌گو تاردلی (2)، رونالدینیو (1+45) و لوآن (1+90) برای آتلتیکو مینیه‌رو برزیل گل زدند و موریکویی (9) و باریو کونکا (15- پنالتی) گل‌های گوانگژو اورگرانده چین را به ثمر رساندند.

از مهمترین اتفاقات این بازی می‌توان به اخراج رونالدینیو ستاره تیم  آتلتیکو مینیه‌رو برزیل اشاره کرد. این بازیکن در دقیقه 87 و پس از حرکت غیر ورزشی روی بازیکن تیم گوانگژو اورگرانده، با کارت قرمز مستقیم علیرضا فغانی داور ایرانی مسابقه از زمین اخراج شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام باشگاه‌های جهان


در دیدار فینال این مسابقات هم تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ آلمان و رجا کازابلانکا مراکش برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید. دانته (7) و تیاگو (22) گل‌های بایرن مونیخ قهرمان اروپا را به ثمر رساندند.

این دومین قهرمانی "پپ گوآردیولا" به همراه تیم بایرن مونیخ بود. او پیش از این به همراه این تیم آلمانی در فینال جام در جام باشگاه‌های اروپا موفق شده بود مقابل چلسی به پیروزی دست یافته بود.

 

اخبار,اخبار ورزشی,مسابقات جام باشگاه‌های جهان


در پایان این مسابقات، "فرانک ریبری" به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شد و توپ طلایی جام را به خود اختصاص داد. "فیلیپ لام" صاحب توپ نقره‌ای جام شد و محسین یاجور از تیم رجا کازابلانکا، توپ برنزی مسابقات را بدست آورد.
اخبارورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
بدشانسی برای بایرن مونیخ | مصدومیت فوروارد بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شد



بوندس لیگا,نتایج بوندس لیگا,اخباربوندس لیگا

هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا آلمان

بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگا شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر میزبان خود برای بیست و سومین بار قهرمان بوندس لیگا شد.

به گزارش  فارس، در ادامه مسابقات از هفته بیست و هشتم بوندس‌لیگا آلمان و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ میهمان اینتراخت فرانکفورت بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بایرن به پایان رسید تا مونیخی‌ها در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌ها با 75 امتیاز قهرمانی خود را در رقابت‌های این فصل بوندس لیگا مسجل کنند.

شواین اشتایگر در دقیقه 52 گل بایرتن را به ثمر رساند.

این بیست و سومین قهرمانی باواریایی‌ها در رقابت‌های بوندس لیگا محسوب می‌شود.

در سایر رقابت‌ها نتایج زیر به دست آمد:

دورتموند 4 آگسبورگ 2

مونشن گلادباخ 1  گرویتر فورت 0

لورکوزن 1  ولفسبورگ 1

وردربرمن 0  شالکه 2

فارس