ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ حریف دورتموند در فینال شد


تیم فوتبال بایرن مونیخ به فینال رقابت‌های جام حذفی آلمان راه یافت.

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا و در حضور 71 هزار تماشاگر میزبان کایزرسلاترن بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 5 بر یک به سود شاگردان گواردیولا به پایان رسید.

شواین‌اشتایگر در دقیقه 23، کروس 32، مولر 50 (پنالتی) و ماندزوکیچ 78 و گوتسه 90 برای بایرن در این دیدار گلزنی کردند و تک گل کایزرسلاترن را زولر در دقیقه 60 به ثمر رساند.

بدین ترتیب بایرن مونیخ به فینال این رقابت‌ها صعود کرد و حریف دورتموند در دیدار نهایی شد.

دورتموند شب گذشته موفق شده بود با نتیجه 2 بر صفر ولفسبورگ را شکست داده و راهی فینال شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ فینال جام باشگا های اروپا - بایرن مونیخ دورتموند 2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حریف بایرن مونیخ در فینال باشگاه های جهان


تیم فوتبال راجاکازابلانکای مراکش شگفتی ‌آفرید و با غلبه بر اتلتیکومینیرو برزیل راهی دیدار نهایی جام باشگاه‌های جهان و حریف بایرن مونیخ آلمان شد.

فارس: شب گذشته در ادامه مسابقات جام باشگاه‌های جهان که در کشور مراکش در حال برگزاری است، کازابلانکا به عنوان میزبان مسابقات به بردی مهم و ارزشمند رسید. این تیم توانست قهرمان برزیلی آمریکای جنوبی را 3 بر یک شکست داده و حریف بایرن در دیدار نهایی شود.

در این مسابقه که در ورزشگاه «استاددومراکش» انجام شد، محسن یاجور 51، محسن متولی 84 (پنالتی) و ویوین مابیده 90 برای مراکشی‌ها گلزنی کردند.

مینیرو که رونالدینیو، مرد سال اسبق جهان را در اختیار داشت،‌ تک گل خود را توسط این بازیکن در دقیقه 63 به ثمر رساند.

به این ترتیب روز شنبه ابتدا گوانگژو چین با مینیرو بر سر عنوان سوم و بعد بایرن و راجاکازابلانکا بر سر مقام نخست رقابت خواهند کرد.