ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرن مونیخ به دورتموند رحم نکرد


تیم فوتبال بایرن مونیخ دیدار سنتی برابر دورتموند را با پیروزی پرگل پشت سر گذاشت تا همه بازی‌های خود را در این فصل با برد پشت سر گذاشته و با اقتدار در صدر جدول بایستد.

خبرگزاری مهر: دیدار حساس و سنتی تیم‌های بایرن مونیخ و دورتموند یکشنبه شب در ورزشگاه آلیانز آره‌نا برگزار شد که این بازی در پایان با پیروزی ۵ بر یک شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت.

بایرن مونیخ در نیمه اول حریف خود را ۲ بر یک پشت سر گذاشت. توماس مولر در دقایق ۲۶ و ۳۶(پنالتی) زننده هر دو گل این تیم بود. پیر امرلیک اوبامیانگ نیز در دقیقه ۳۶ یکی از گل‌ها را پاسخ داد. با شروع نیمه دوم بایرن توفان به پا کرد و سه گل دیگر توسط لواندوفسکی (۴۶ و ۵۸) و ماریو گوتزه (۶۶) به ثم رساند تا بردی پرگل برابر رقیب اصلی خود در بوندس لیگا کسب کند.

بایرن مونیخ که ۷ بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته بود با کسب هشتمین پیروزی متوالی به امتیاز ۲۴ رسید و با اقتدار در صدر جدول جدول رده‌بندی باقی ماند. فاصله این تیم حالا با دورتموند به ۷ امتیاز رسیده است.

همزمان با این بازی تیم بایرلورکوزن به مصاف آگزبورگ رفت و مقابل این تیم یک بر یک متوقف شد. پیش از این دو دیدار تیم شالکه پذیرای کلن بود که شکست عجیب ۳ بر صفر را متحمل شد.


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 3 ... 0 دورتموند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستر یونایتد از سد وست برومویچ گذشت / بایرن مونیخ به اشتوتگارت هم رحم نکرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

منچستر یونایتد از سد وست برومویچ گذشت/ساندرلند رده سوم را حفظ کرد

تیم فوتبال منچستر یونایتد در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس از سد وست برومویچ گذشت.

رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس شنبه شب ادامه یافت که در یکی از دیدارها تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف وست برومویچ رفت و مقابل این تیم به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. جسی لینگارد (۵۲) و خوان ماتا (۹۰- پنالتی) در این بازی گل‌‌های شیاطین سرخ را به ثمر رساندند. این تیم با بردی که کسب کرد ۲۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول جایگاه خود را حفظ کرد.

لستر سیتی که تا پیش از آغاز این هفته در رده سوم قرار داشت میزبان واتفورد بود و برتری ۲ بر یک را مقابل این تیم رقم زد. لستر با این پیروزی ارزشمند ۲۵ امتیازی شد تا از این حیث با آرسنال برابری کند اما تفاضل گل ضعیف‌تر این تیم در قیاس با توپچی‌های لندنی باعث شد تا لستر در مکان سوم جدول باقی بماند.

نتایج بازی‌های همزمان روز شنبه لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

* وستهام یک - اورتون یک
* ساندرلند یک - ساوتهمپتون یک
* منچستر یونایتد ۲ - وست برومویچ صفر
* نوریچ یک - سوانزی صفر
* لستر سیتی ۲ - واتفورد یک

-------------------------

بایرن مونیخ به اشتوتگارت هم رحم نکرد/ وولفسورگ ۳ امتیاز گرفت

هفته دوازدهم رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان شامگاه روز شنبه ادامه یافت که در یکی از این بازی‌ها تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان اشتوتگارت بود و در ادامه بردهای پرگل خود برابر حریفان این بار به اشتوتگارت نیز رحم نکرد و این تیم را ۴ بر صفر شکست داد.

آرین روبن (۱۱)، داگلاس کاستا (۱۸)، رابرت لواندوفسکی (۳۷) و توماس مولر (۴۰) گل‌های تیم بایرن را به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا مستحکم‌تر از قبل کرد.

در یکی دیگر از دیدارها تیم وولفسورگ، نایب قهرمان فصل گذشته مهمان ماینتس بود که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. وولفسبورگ از دقیقه ۱۴ که دراکسلر با دریافت کارت قرمز اخراج شده بود ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و در دقیقه ۳۲ روی ضربه پابلو دی بلاسیس دروازه خود را گشوده دید. در دقیقه ۷۵ نیز یونس مالی گل دوم را به ثمر رساند تا این بازی را وولفسبورگ با شکست به پایان برساند.

نتایج دیدارهای همزمان به شرح زیر است:

* بایرلورکوزن یک - کلن ۲
* موشن گلادباخ صفر - اینگول اشتاد صفر
* هوفن هایم صفر - فرانکفورت صفر
* ماینتس ۲ - وولفسبورگ صفر
* بایرن مونیخ ۴ - اشتوتگارت صفر

-------------------------

 

پیروزی پرگل والنسیا در زمین سلتاویگو

تیم فوتبال سلتاویگو با شکست سنگین خانگی برابر والنسیا شانس صدرنشینی رقابتهای لالیگا را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سلتاویگو شنبه شب در ادامه هفته یازدهم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های اسپانیا میزبان والنسیا بود که این بازی در پایان با برتری ۵ بر یک تیم والنسیا خاتمه یابت. پاکو آلکاسر (۱۳ و ۴۶)، دانیل پارخو (۴۵ و ۶۴) و شکران مصطفی (۷۸) زننده گل‌های والنسیا بودند. تنها گل میزبان را آگوستو فرناندز (۲۴) به ثمر رساندند.

سلتاویگو با این باخت ۲۴ امتیازی باقی ماند و در رده سوم جدول قرار گرفت. والنسیا نیز ۱۸ امتیازی شد.

اخبار ورزشی - مهر