ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرلوركوزن در خانه شالكه به سه امتیاز باارزش رسید



 

 

بایرلوركوزن در خانه شالكه به سه امتیاز باارزش رسید

 

در جدال دو تیم مطرح لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان (بوندس‌لیگا) بایرلورکوزن به سه امتیاز ارزشمند رسید.

دیشب در ادامه پیکارهای هفته دهم این مسابقات لورکوزنی‌ها به رهبری یوپ هاینکس راهی جدال خارج از خانه با شالکه شدند و با یک گل در نیمه دوم به 3 امتیاز رسیدند.  سیدنی سام، هافبک میانی تیم در دقیقه 65 دروازه میزبان را فرو ریخت تا ششمین شکست فصل جاری در کارنامه فلیکس ماگات، سرمربی شالکه ثبت شود.

آبی‌ها با این نتیجه در امتیاز شش باقیمانده و تا رده هفدهم جدول هجده تیمی نزول کردند. این نتیجه باعث شد مردان این مربی خطر سقوط را به دسته‌ای پایین‌تر بیش از هر زمان دیگر لمس کنند.

در دیداری دیگر ولفسبورگ با دو گل بر اشتوتگارت در ورزشگاه خانگی فولکس‌واگن‌آره‌نا پیروز شد. سیمون کاجر 6 و ادین ژکو 76 برای سفید و سبزپوشان گل زدند.

*سایر نتایج:

کایزرس‌لاترن 3- بروسیامونشن‌گلادباخ صفر

گل‌ها: کریستیان تیفرت 72، آدام نمچ 83، لاکیچ 88

وردربرمن 2- نورنبرگ 3

گل‌‌ها: هوگو آلمیدا 5، کلادیو پیزارو 90 برای وردربرمن، ایکای گون‌‌داگون 45، 73، مهمت ایکچی 47 برای نورنبرگ

اف.ث.کلن 3- هامبورگ 2

گل‌ها: میلیوویچ نوکوایچ 11، 29، 84 برای کلن، ملادن پتریچ 15، سون هوینگ‌مین24 برای هامبورگ

سن‌پائولی یک - اینتراخت‌فرانکفورت 3

گل‌ها: کارلوس زامبرانو 5 برای سن‌پائولی، تئوفانیس گکاس 42_پنالتی، 70 ، کایو 90 برای اینتراخت

جدول رده بندی:

1- ماینس 24 امتیاز

2- بروسیادورتموند 22 امتیاز

3- بایرلورکوزن 18 امتیاز

4- اینتراخت‌فرانکفورت 16

5- هانوفر16 امتیاز


ویدیو مرتبط :
آیا برای صاحبِ خانه شدن امتیاز وام مسکن را خریده اید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت



 

 

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت

 

 

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری سه بر دو برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: بازی سختی را سه‌شنبه‌ شب در بوشهر برگزار كردیم و گرما و شرجی بودن هوا فشار زیادی به بازیكنان ملوان وارد كرد و باید از آنها تشكر كنم كه برای كسب پیروزی تلاش كردند. در 10 روز گذشته سه دیدار خارج از خانه برگزار كردیم. یكشنبه در تهران با پرسپولیس بازی كردیم، جمعه به دیدار ذوب آهن در اصفهان رفتیم و سه‌شنبه هم در بوشهر بازی داشتیم.

 

وی ادامه داد: به دلیل طی همین مسافت زیاد و برگزاری دیدارهای سخت برابر ایرانجوان به تعدادی از بازیكنان اصلی استراحت دادم تا آنها را برای لیگ حفظ كنم.با این حال ملوان در جام حذفی حضور جدی دارد.

پورغلامی با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد نطنز در مرحله یك هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در همین مرحله یك شانزدهم نیز شش تیم لیگ برتری حذف شدند و این مسئله اهمیت كار ملوان را در صعود به مرحله یك هشتم بیشتر می‌كند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرداری تیم پرمهره‌ای است و نمی‌دانم چرا شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حال من به نتایج گذشته این تیم كاری ندارم و با تمام قدرت برای گرفتن هر سه امتیاز این مسابقه خانگی بازی می‌كنیم. شهرداری تیم خوبی است با این حال امتیاز‌های این دیدار می‌تواند به تثبیت موقعیت ملوان در جدول لیگ كمك كند.../خبرگزاری فارس