ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایرامی: با پرسپولیس مذاکره نکردم


مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تا تکلیفم با تراکتورسازی مشخص نشود، با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نمی شود.

کاپ: مهرداد بایرامی درباره شرایطش اظهار داشت: من دوست دارم در تراکتورسازی بمانم اما تا این لحظه هیچ کس از باشگاه با من تماس نگرفته است. اولویتم تراکتورسازی است ولی باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی درباره اینکه گفته می شود با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده است، بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. تا تکلیفم با تراکتورسازی مشخص نشود، با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نمی شود.

بایرامی در پایان افزود: چند پیشنهاد خوب دارم اما همانطور که گفتم منتظر تماس مسئولان تراکتورسازی هستم و امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانم در این تیم بمانم.


ویدیو مرتبط :
بنده در جزئیات مذاکره دخالتی نکردم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوری: با پرسپولیس مذاکره نکردم


محمد نوری می گوید تا به حال در تیم ضعیفی مثل المسیمیر بازی نکرده است.

خبرآنلاین: بحران تیم فوتبال مسیمیر در لیگ قطر همچنان ادامه دارد. آنها امسال جزو کاندیداهای اصلی سقوط هستند و این شرایط برای محمد نوری کاپیتان ایرانی مسیمیر خوشایند نیست. نوری درخصوص نتایج ضعیف تیمش در رقابت‌های لیگ قطر و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد. او همچنان تلاش می‌کند تا در مورد آینده فوتبالی‌اش در این تیم اظهار نظر روشنی نداشته باشد.

چرا این‌قدر بد نتیجه می‌گیرید؟
جواب دادن به این سؤال آسان است. ما ضعیف هستیم و بد نتیجه می‌گیریم. متأسفانه تیم خوب بسته نشده است كه بتواند در لیگ ستارگان عرض اندام كند. تیم‌هایی كه در حال سقوط هستند چند بازیكن گرفتند تا خودشان را تقویت كنند اما تیم ما هنوز بازیكنی جذب نكرده است.

اگر بازی قبلی را می‌بردید، شرایط بهتر می‌شد؛ درست است؟
بله، ما با تیمی بازی داشتیم كه آنها هم شرایط خوبی نداشتند ولی متأسفانه باختیم. در این بازی بی‌تجربه بودیم و این در حالی است كه سه امتیاز مسابقه برای ما بسیار تعیین‌كننده بود. در این بازی سرمربی ما دو بازیكن خارجی تیم را هم از تركیب بیرون گذاشت.

مثل اینكه كیفیت بازیكنان مسیمیر خیلی پایین است؟
فوتبال یك بازی 11 به 11 است. این درست است كه تیم‌های قطری می‌توانند از چهار بازیكن خارجی استفاده كنند ولی هفت بازیكن دیگر هم تعیین‌كننده هستند. تعدادی از بازیكنان مسیمیر اصلاً در حد لیگ قطر نیستند و این موضوع تیم ما را دچار مشكل كرده است.

آیا در مورد مشكلات فنی تیم با مسئولان باشگاه صحبت كرده‌ای؟
این مسائل نمی‌تواند به من ارتباط داشته باشد. هدف آنها این بود كه امسال تیم را در لیگ ستارگان حفظ كنند ولی همان‌طور كه گفتم تیم خوبی بسته نشده است.

از بازی كردن در مسیمیر چه حسی داری؟
من تا حالا تجربه بازی كردن در چنین تیم ضعیفی را نداشتم. من از پرسپولیس به فوتبال قطر آمدم. در پرسپولیس همیشه برای برد بازی می‌كردیم و تماشاگران ما را به سمت دروازه حریف هل می‌دادند. اینجا تماشاگری وجود ندارد و فضای فوتبال قطر با ایران بسیار متفاوت است.

واقعاً از بازی در فوتبال قطر لذت می‌بری؟
اینجا هیجان زیادی وجود ندارد ولی به ‌هر‌ حال برای من یك تجربه جدید بود.

آیا در نیم‌فصل دوم قرار است جدا شوی؟
من با مسیمیر قرارداد دارم و در مورد آینده هم حرفی ندارم كه بزنم.

ولی می‌گویند پرسپولیس با تو مذاكره كرده و احتمالاً برمی‌گردی؟
من تا الان با پرسپولیس مذاكره نكرده‌ام و تحت قرارداد مسیمیر هستم. من باید قوانین حرفه‌ای فوتبال را رعایت كنم و باشگاه پرسپولیس هم این موضوع را می‌داند. من مذاكره‌ای با این تیم نداشتم و اصلاً حرفه‌ای نیست كه وقتی قرارداد دارم در مورد این مسائل حرف بزنم.