ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باوی: ایرانی‌ها تیم ما را تا نیمه‌نهایی آوردند


سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق اظهار کرد: بازیکنان ایرانی تیم ما در بازی‌های قبل بسیار خوب بازی می کردند و ما را تا به این مرحله رساندند اما در این بازی خوب بازی نکردند و بد بودند.

سرمربی تیم فوتسال نفت عراق: بازیکنان ایرانی تیم ما را تا نیمه‌نهایی آوردند
» سرویس: ورزشی - فوتبال، فوتسال
کد خبر: 94051408515
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق اظهار کرد: بازیکنان ایرانی تیم ما در بازی‌های قبل بسیار خوب بازی می کردند و ما را تا به این مرحله رساندند اما در این بازی خوب بازی نکردند و بد بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، حاتم عباس باوی پس از شکست تیمش مقابل تاسیسات دریایی ایران در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، در نشست خبری اظهار کرد: اگر بازیکنان قدر توپ‌هایی را که از دست دادند می‌دانستند نتیجه تغییر می‌کرد و به نفع ما می‌شد. تیمی که ما را برد قهرمان آسیا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان را ریکاوری خواهد کرد تا بتواند جایگاه سومی را به دست بیاورد، افزود: ما در بازی مقابل تاسیسات کارهای انفرادی انجام دادیم و فرصت‌هایی که صد درصد گل بود را به بیرون زدیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان ایرانی‌اش گفت: آن‌ها در بازی‌های قبلی بسیار خوب کار می‌کردند و علت آمدن تیم ما تا این مرحله نیز همین بازیکنان بودند اما در این بازی ایرانیان تیم ما خوب نبودند و بد بازی کردند. فکر می‌کنم می‌خواستند خود را به تیم ایرانی مقابل ما نشان دهند و کارهای انفرادی زیادی انجام دادند که موجب شکست ما شد. آینده خوبی برای این بازیکنان پیش‌بینی می‌کنم و فکر می کنم که حق‌شان باشد به تیم ملی ایران دعوت شوند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک



 

 

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک

 

صعود تیم دختران ایران به نیمه نهایی المپیک نوجوانان سنگاپور

تیم فوتبال دختران ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال المپیک 2010 نوجوانان سنگاپور صعود کرد.

در آخرین روز بازیهای گروهی، تیم ترکیه با نتیجه چهار بر صفر مقابل گینه نو به پیروزی رسید و همین نتیجه باعث صعود تیم ایران به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی شد. در مرحله نیمه نهایی روز شنبه تیم دختران ایران در استادیوم جالان بیسار به مصاف گینه استوایی می رود که در دو بازی قبلی خود شیلی و ترینیداد و توباگو را شکست داده است. در دیگر بازی نیمه نهایی تیم ترکیه به مصاف شیلی می رود.

جدول رده بندی نهایی گروه  مسابقات فوتبال المپیک سنگاپور به شرح زیر است:

ترکیه 6 امتیاز - تفاضل گل 6+، ایران 3 امتیاز - تفاضل گل 1-،  گینه نو بدون امتیاز - تفاضل گل 5-