ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوی طلایی ایران سکه باران شد



اخبار,اخبارورزشی,بازی های آسیایی


 اخبار ورزشی - بانوی طلایی ایران سکه باران شد

بانوی ورزشکار ایران از سوی مردم و مسئولان خطه خراسان جنوبی و به خصوص همشهریان بیرجندی خود سکه باران شد.

به گزارش جام نیوز، نجمه خدمتی که مدال طلای هفدهمین دوره بازی های آسیایی 2014 اینچئون در کره جنوبی در رشته تیراندازی را نصیب خود کرده بود، در مراسمی که به مناسبت ورودش به زادگاه خود برپا شده بود، هدایای خود را دریافت کرد.

 نکته جالب این که استاندار، شورای اسلامی شهر بیرجند، هلال احمر، شرکت های کویر تایر و کاشی نیلوفر، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان نظام مهندسی ساختمان و بخش خصوصی جوایزی را برای این بانو در نظر گرفته بودند که که غالب آنها سکه تمام بهار آزادی بود.
 
گفتنی است در این مراسم، جمع کثیری از مردم و مسئولان استان، ضمن قدردانی از افتخارآفرینی این بانوی طلایی ایران، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه ورزش و نیز خادمان و قهرمانان ورزش استان که دیگر در این جمع حضور نداشتند را گرامی داشتند.


  اخبار ورزشی - جام


ویدیو مرتبط :
دومین بانوی طلایی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین بانوی طلایی تاریخ ایران در پارالمپیك


نعمتی در فینال رقابت‌های تیروكمان پارالمپیك مقابل كمانداری از ایتالیا قرار گرفت و با پیروزی شش بر سه، نخستین مدال طلای كاروان ایران در رشته تیروكمان و هشتمین مدال ایران در رقابت‌های پارالمپیك لندن را به دست آورد. ایسنا: زهرا نعمتی پنجمین مدال طلای كاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیك به دست آورد.


 نعمتی در فینال رقابت‌های تیروكمان پارالمپیك مقابل كمانداری از ایتالیا قرار گرفت و با پیروزی شش بر سه، نخستین مدال طلای كاروان ایران در رشته تیروكمان و هشتمین مدال ایران در رقابت‌های پارالمپیك لندن را به دست آورد.



نعمتی در تمام رقابت‌های قبلی خود حریفان را با اقتدار كامل شكست داده بود. بانوی كماندار ایران نخستین مدال طلای ایران در تاریخ رقابت‌های پارالمپیك را كسب كرد. این پنجمین مدال طلای كاروان دلوار در این دوره از رقابت‌هاست.

نعمتی در پایان رقابت فینال خود در حالی كه از خوشحالی گریه می‌كرد ، با پرچم ایران دور افتخار زد و مورد تشویق شدید تماشاگران قرار گرفت.

تعداد طلاهای ایران با قهرمانی نعمتی به عدد پنج رسید.