ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بالوتلی: احساس خاصی دارم


مهاجم تیم ملی ایتالیا با خوشحالی از گلزنی برابر انگلیس گلش را به همسر آینده خود تقدیم کرد و گفت: از زدن این گل در جام جهانی احساس خاصی دارم.

ایسنا: مهاجم تیم ملی ایتالیا با خوشحالی از گلزنی برابر انگلیس گلش را به همسر آینده خود تقدیم کرد و گفت: از زدن این گل در جام جهانی احساس خاصی دارم.

تیم ملی ایتالیا با گل‌های مارکیزیو و بالوتلی موفق شد انگلیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

ماریو بالوتلی که پس از پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گفت: از این پیروزی خیلی خوشحالم. احساس خاصی دارم. این اولین بازی من در جام جهانی بود و خیلی خوشحالم که توانستم گلزنی بکنم. این گل را به همسر آینده و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

مهاجم تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: شرایط آب و هوایی بسیار بد بود. هوا خیلی گرم بود و این در کار دو تیم تاثیرگذار بود. موضوع مهم این بود که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و من از این بابت خوشحالم. باید در بازی‌های بعدی مراقب باشیم و بازی‌های هوشمندانه‌ای از خود نشان دهیم در غیر این صورت غافلگیر خواهیم شد.

ایتالیا در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر کاستاریکا به میدان خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
بالوتلی در غیاب جرارد، بالوتلی در حضور زانتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: احساس بهتری دارم و امیدوارم به زودی برگردم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رونالدو: احساس بهتری دارم و امیدوارم به زودی برگردم

خبرگزاری فارس: ستاره پرتغالی از هواداران به دلیل پیغام‌های حمایت‌آمیز در فیس‌بوک تشکر کرد.

کریستیانو رونالدو در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل لوانته از ناحیه چشم مصدوم شد تا نتواند در نیمه دوم به میدان برود. ستاره پرتغالی عکسی در صفحه فیس‌بوک خود قرار داد و از هواداران به دلیل حمایتشان تشکر کرد.

وی در این‌باره نوشت: از پیغام‌هایی که در این چند روز برای من گذاشتید، سپاسگزارم. احساس بهتری دارم و امیدوارم هرچه زودتر با آمادگی 100 درصد به بازی برگردم./فارس