ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بالاخره والیبال ساحلی به تور جهانی رسید


تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با شکست آفریقای جنوبی موفق شد برای نخستین بار در تاریخ این ورزش مجوز حضور در تور جهانی را کسب کند.

سایت فدراسیون والیبال: آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی در سال 2014 از فردا چهارشنبه با حضور 32 تیم برتر جهان در کشور آفریقایی جنوبی آغاز خواهد شد.

26 تیم مرحله نهایی تور والیبال ساحلی انتخاب شدند و 12 تیم دیگر امروز سه شنبه در مسابقات انتخابی که در شهر «مانگوآنگ» آفریقای جنوبی برگزار شد، برای شش سهمیه این رقابت ها به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران شامل صابر هوشمند و بهمن سالمی در مرحله انتخابی به مصاف تیم آفریقای جنوبی (کوندر و فریدریکس) رفت و دو بر یک این تیم را شکست داد.

ملی پوشان ایران در ست دوم 21 بر 9 مغلوب تیم میزبان این رقابت ها شدند اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 10 به پیروزی رسیدند تا والیبال ساحلی ایران نیز برای نخستین بار در تاریخ جواز حضور در تور جهانی را کسب کند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران نیز در این مرحله دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 7 و 21 بر 12 مغلوب تیم کانادا (دییرنیگ و می) شد و کانادا مجوز صعود را کسب کرد.

در دیگر دیدارهای این مرحله استرالیا با شکست آمریکا و ایتالیا با شکست آفریقای جنوبی راهی آخرین مرحله تور جهانی والیبال ساحلی شدند.

حمید موحدی به عنوان سرمربی و کسری غفوری (سرپرست) تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران را در این رقابت ها همراهی کردند.


ویدیو مرتبط :
پراگ میزبان تور جهانی والیبال ساحلی ۲۰۱۵

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ارزشمند والیبال ساحلی در تور جهانی


تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران موفق شد در یک بازی تماشایی برابر نروژ به پیروزی برسد.

ایسنا: تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین بازی از مرحله نهایی تور جهانی والیبال مقابل نروژ به میدان رفت.

ساحلی بازان موفق شدند دو بر یک حریف خود را شکست دهند و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند. در دیگر بازی نیز تیم ملی ب ایران با نتیجه دو بر یک مغلوب نماینده انگلیس شد.