ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بالاتر از کی‌روش در کشورمان زیاد داریم


پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به تمدید قرارداد کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، گفت: ما نخبگان بالاتر از کی‌روش را در کشورمان داریم.

خبرگزاری فارس: جعفر کاشانی که روز گذشته برای حضور در جشن تجلیل از وزنه‌برداران پیشکسوت در جمع آنها حاضر شده بود، در گفت و گویی گفت: ورزش، رشته خاصی را نمی‌شناسد. ورزش، جایگاهی است که می‌تواند فرهنگساز و تأثیرگذار روی جامعه باشد، ضمن اینکه قهرمانان وزنه‌برداری هویت ملی مملکت محسوب می‌شوند و برای من افتخاری است که در جمع بزرگانی که تاریخ اینن مملکت را ساختند، باشم.

وی در خصوص اینکه آیا کمیته فنی پرسپولیس تشکیل جلسه داد یا خیر، گفت: انشاالله همه چیز درست خواهد شد! رحیمی مدیری مدبر و با سیاست است و امیدوارم این آقایان بتوانند از یک تیم، یک باشگاه بسازند. امیدوارم شرایط طوری باشد که رحیمی و سایر دوستان پرسپولیسی بسازند که مورد نیاز جامعه است.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که از لحاظ نتیجه، آیا پرسپولیس در فصل آینده می‌تواند توقع هواداران را برآورده کند یا خیر تصریح کرد: نتیجه زمانی گرفته می‌شود که ما دارای یک باشگاهی باشیم که از هر نظر مورد نیاز جامعه است به خصوص با توجه به اینکه در کشور دچار فقر فرهنگی هستیم، باشگاه پرسپولیس می‌تواند فرهنگسازی کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد شرایط تیم ملی ایران در آستانه رقابت‌های جام جهانی گفت: آرزوی من این است که تیم ملی در جام جهانی موفق باشد هرچند که کار بسیار دشوار است. البته همین اندازه که تیم ملی به جام جهانی صعود کرد برایمان افتخار است.

وی در خصوص اینکه آیا نباید از تیم ملی در جام جهانی توقع کسب نتیجه داشت، افزود: ما امکانات و پتانسیل درخشش در میادین بین‌المللی را داریم اما باید کار بیشتری در این زمینه انجام شود.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق تمدید قرارداد کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران است یا خیر، تأکید کرد: ما نخبگان بالاتر از کی‌روش را در کشورمان داریم. ما باید بضاعت خودمان را سنجیده و از آنها حداحثر بهره‌برداری را کنیم نه اینکه به فرهنگ یک خارجی متکی باشیم چون فرد خارجی با فرهنگ خودش فکر می‌کند. متأسفانه کمتر به این موضوعات توجه می‌شود و ما طبق روال گذشته، نخبگان خود را همچنان از دست می‌دهیم.


ویدیو مرتبط :
وقتی وایپر دو تا توربو میاد روش...و رکوردش از سریعترین جی تی آر های دنیا خیلی بالاتر میشه....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینفانتینو یک پله بالاتر از شیخ سلمان است/ کی‌روش دعوت شده بود



 اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فوتبال

رئیس پیشین کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اینفانتیونو یک پله بالاتر از شیخ سلمان است، گفت: شانس ما با اینفانتینو برای گرفتن امتیاز از فیفا بیشتر است.

 عباس ترابیان در گفتگو با مهر، درباره حضور «جیانی اینفانتیونو» دبیر کل یوفا و نامزد ریاست فدراسیون جهانی در ایران و مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: اینفانتینو در این سفر تاکید کرد که مواضع ایران را در بخش‌های مختلف می‌ستوده است و اگر هم به ایران آمده، به خاطر رهبری موثر ایران در منطقه است. او می‌دانست که ایران در منطقه مرکزی آسیا و بین کشورهای فارسی زبان صاحب نفوذ است و این کشورها از موضع ایران در انتخابات فیفا حمایت می‌کنند.

هیچکس اینفانتینو را دعوت نکرده بود
وی درباره اینکه چه کسی اینفانتینو را به ایران دعوت کرده بود، گفت: هیچکس ایشان را دعوت نکرده بود. اینفانتینو خودش ابراز علاقه کرده بود که به ایران بیاید و این موضوع را با یکی، دو نفر در میان گذاشته بود. حتی بخش فرهنگی سفارت ایران و ایتالیا در جریان این موضوع بود و آنرا دنبال می‌کرد.

اینفانتینو نظر کی‌روش را هم گرفته بود
رئیس پیشین کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال یادآور شد: اینفانتینو یک ایمیل به بخش بین الملل فدراسیون فوتبال فرستاده بود. همچنین یک صحبتی با سرمربی تیم ملی ایران داشت که وی هم اینفانتینو را ترغیب کرده بود به ایران بیاید. البته سفر کاندیدای انتخابات به کشورهای مختلف یک امر عادی است و چیز عجیب و غریبی نیست.

با اینفانتینو  رفت و آمد خانوادگی دارم
ترابیان یادآور شد: من ۱۷ سال است که با اینفانتینو رفیق هستم و آنقدر صمیمی هستیم که من حتی به منزل او هم رفته‌ام. به نظرم او با برنامه‌هایی که ارائه داده است می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

قول خاصی داده نشد
وی در پاسخ به این سئوال که آیا اینفانتینو  قول خاصی به مسئولان فدراسیون فوتبال ایران داده است یا خیر، گفت: قول خاصی داده نشد. او الان که نمی‌تواند قول بدهد ولی برنامه اصلی وی اصلاحات در فیفا است. اینفانتینو  معتقد است در فیفا نگاه‌های دوگانه‌ای وجود دارد و باید جایگاه همه کشورها یکسان باشد.

نه به سمت اینفانتینو غش کنیم نه مرید شیخ سلمان باشیم
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص اینکه موضع فدراسیون فوتبال حمایت از شیخ سلمان است یا حمایت از اینفانتینو ؟ گفت: آقای کفاشیان گفت که دیدگاه دیروز و امروزش خیلی متفاوت است. با این حال باید عقلانی فکر کرد. منافع کشور ما از همه چیز مهمتر است. ما نه باید به سمت اینفانتینو غش کنیم و نه مرید شیخ سلمان باشیم. ما باید نوکر منافع خودمان باشیم.

شیخ سلمان چیز جدید ندارد به ما بدهد
ترابیان خاطرنشان کرد: البته شخصا معتقدم که شیخ سلمان چیز جدیدی ندارد به ما بدهد. ما آنچه را که باید از شیخ سلمان می‌گرفتیم، گرفته‌ایم. تازه آن موقع این فشارهای کشورهای عربی هم در کار نبود. ما باید عقلانی فکر کنیم.

با اینفانتینو  می‌توانیم در فیفا جایگاه‌های بیشتری بگیریم
وی ادامه داد: جایگاه اینفانتینو بالاتر است و با وی می‌توانیم جایگاه‌های مهمتر و بالاتری را نسبت به شیخ سلمان بگیریم. به نظرم شانس ما برای گرفتن پست‌های مهمتر در فیفا با اینفانتینو  ممکن است.

همه دوستان شفاهی دعوت شده بودند
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در خصوص حواشی دعوت افراد مختلف به جلسه با اینفانتینو تصریح کرد: تا جایی که من خبر دارم، همه دوستان به صورت شفاهی و توسط دفتر رئیس فدراسیون دعوت شده بودند. مدعوان هم هر کدام برای توضیح درباره مسائل مختلف حضور داشتند. به عنوان مثال مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ در این جلسه حضور داشت و توضیحاتی درباره لیگ ارائه کرد تا بگوید ما این پتانسیل را داریم که پول بیشتری از فیفا به ما تعلق بگیرد. شاید به خاطر توضیحات آقایان تاج، علیزاده و سایر دوستان بود که اینفانتینو هم گفت باید پولی که به تیم‌های صعود کننده به جام جهانی تعلق می‌گیرد از یک میلیون دلار به ۵ میلیون دلار افزایش یابد.

کی‌روش هم دعوت شده بود
ترابیان در پاسخ به سئوالی مبنی بر گلایه و ناراحتی کی‌روش از عدم دعوت به جلسه با اینفانتینو تصریح کرد: حتی آقای کی‌روش هم به این جلسه دعوت شده بود.

ایران چَک اول را محکم زد
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در ادامه صحبت‌هایش درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام ملتهای آسیا، گفت: به نظرم ایران نسبت به تیم‌های دیگر مثل ژاپن و تایلند مسابقات را بهتر شروع کرد و به قولی بازیکنان «چَک اول را محکم زدند.»

اردن ضد فوتسال بازی کرد
ترابیان افزود: اردن به خاطر اینکه به صورت مداوم در مسابقات حضور نداشته است و بیشتر از فوتبالیست به عنوان فوتسالیست استفاده می‌کند، چرک و به نوعی ضد فوتسال بازی کردند. البته بازیکنان ما هم به خوبی بازی را مدیریت کردند و توانستند در نهایت ۶ گل به این تیم بزنند. باید توجه داشته باشیم که ما همیشه و در طول تاریخ در بازی اول مشکل داشتیم ولی خوشبختانه الان این بازی اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم.


اخبار  ورزشی  -  مهر