ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقری پیغام داد كه دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر نمی‌شود



 

 

باقری پیغام داد كه دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر نمی‌شود

 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس:

باقری پیغام داد كه دیگر در تمرین پرسپولیس حاضر نمی‌شود

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از غیره منتظره خواندن عدم حضور کاپیتان این تیم در تمرین خبر داد و گفت: باقری پیغام داد که دیگر در تمرین حاضر نمی‌شود.

کریم باقری روز گذشته در محل تمرین پرسپولیس حاضر نشد تا غیبت ناگهانی کاپیتان سرخپوشان تبدیل به سوژه جدید این تیم شود.

باقری که ظاهرا از نیمکت نشینی و اعلام خبر خداحافظی اش از سوی مسئولان باشگاه ناراحت است، از طریق یکی از بازیکنان به علی دایی پیغام داد که دیگر در تمرین حاضر نمی شود.

رسایی قائم مقام باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: عدم حضور این بازیکن در تمرین برای ما هم غیره منتظره بود. بعد از اینکه از رشت بازگشتیم هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی افزود: باقری نه با بازیکنی بحثی داشت و نه با دایی حرفی زد و فقط از طریق یکی از بازیکنان پیغام داده که نمی آید. من نمی توانم اظهار نظری کنم چون آقای کاشانی تازه به تهران بازگشته و باید با او جلسه برگزار کنیم.


ویدیو مرتبط :
تمرین پرسپولیس در کیش و پرتاب وزنه کریم باقری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری در تمرین پرسپولیس حاضر شد


مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مدت‌ها امروز در تمرین این تیم حاضر شد.

خبرگزاری فارس: کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس که بنا به دلایلی در چند وقت اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کرد، امروز پس از مدت‌ها در تمرین سرخپوشان حاضر شد.

باقری پیش از حضور پرسپولیس در ترکیه برای برگزاری اردو در تمرین حاضر شد اما همراه سرخپوشان به ترکیه نرفت و حالا پس از بازگشت این تیم باقری هم در تمرین حاضر شد.

به نظر می‌رسد مسائلی که بین باقری و باشگاه پرسپولیس وجود داشته به اتمام رسیده چرا که مربی تیم پرسپولیس از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.