ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقری: مربی پرسپولیس نمی‌شوم



 

باقری: مربی پرسپولیس نمی‌شوم

 

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه علاقه‌ای به مربیگری در این تیم ندارد، گفت: مربیگری در پرسپولیس را قبول نمی‌کنم و فقط می خواهم کنار تیم و بازیکنان باشم و با آنها تمرین کنم.

کریم باقری در گفت و گو با مهر در خصوص اینکه آیا به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه خواهد شد، گفت: آقای پروین با من صحبت کرد و از من خواست که به عنوان مربی با تیم پرسپولیس همکاری کنم اما چون تا به امروز مربیگری نکرده‌ام و به این کار هم علاقه ندارم، به کادر فنی پرسپولیس اضافه نمی شوم. من فقط می خواهم که کنار تیم و بازیکنان باشم و با آنها تمرین کنم.

وی افزود: به هیچ وجه در پرسپولیس به دنبال پست و عنوان و همچنین مربیگری نیستم. در شرایط فعلی می خواهم هر کمکی که از دستم برمی آید برای پرسپولیس انجام دهم. من هم مثل خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارم به این تیم کمک کنم ولی همانطور که گفتم باید در این زمینه فکر کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به این موضوع که "پرسپولیس شرایط خاصی دارد و نمی‌توان به همین راحتی وارد این تیم شد"، خاطرنشان کرد: پس از بازی با تیم فوتبال داماش و ظرف یکی، دو روز آینده تکلیف حضورم در تیم پرسپولیس مشخص خواهد شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که "آیا علاقه به همکاری با "کارلوس کی‌روش" و کادر فنی تیم ملی دارید؟"، اظهارداشت: زمانی که قطبی سرمربی تیم ملی بود شرایط فرق می کرد. وی بصورت رسمی از من خواست که به تیم ملی کمک کرده و در کنار تیم باشم اما در حال حاضر شرایط فرق کرده است.

وی با اعلام این خبر که قرار است ظرف دو روز آینده ملاقاتی با کی‌روش داشته باشد، افزود: البته نمی دانم که ایشان در خصوص چه موضوع یا موضوعاتی می خواهد با من صحبت کند شاید اصلا صحبت سرمربی تیم ملی فوتبالی نباشد!

باقری در خصوص این سوال که "آیا عابدزاده نیز به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ملحق خواهد شد؟"، خاطر نشان کرد: علی آقا با عابدزاده نیز صحبت کرده و از وی دعوت کرده است که به کادر فنی تیم اضافه شود اما من نمی دانم که او پیشنهاد آقای پروین را قبول کرده است یا خیر؟


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با کریم باقری مربی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری مربی پرسپولیس شد



کریم باقری,تیم پرسپولیس

کریم باقری مربی پرسپولیس شد

کریم باقری که پیش از این از سوی علی دایی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معرفی شده بود، پس از جلسه‌ای که با محمد رویانیان داشت از امروز به طور رسمی کار خود را به عنوان مربی در پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

محمد رویانیان در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: با کریم باقری جلسه‌ای داشتیم و خوشحالم که اعلام می‌کنم او امسال هم در کنار تیم خواهد بود.

 وی در ادامه تصریح کرد: برخلاف برخی شایعات که در آنها عنوان می‌شد کریم باقری بر سر مسائل مالی با باشگاه به توافق نرسیده است باید بگویم که اصلا اینطور نبود. او می‌خواست بداند که باشگاه و سرمربی تیم آقای دایی چه نقطه نظرات، خواسته‌ها و انتظاراتی از وی دارند تا بر اساس آنها تصمیم‌گیری کند. در این ارتباط جلسه‌ای با یکدیگر داشتیم و این موارد را توضیح دادیم و حالا خوشحالم که اعلام کنم کریم باقری از امروز کارش را به عنوان مربی آغاز می‌کند و به کادرفنی ملحق می‌شود.

 رویانیان در پایان گفت: باقری در دوران بازیگری، هم از نظر اخلاقی و هم از نظر فنی یک الگو بود، اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس نهایت استفاده را از حضور اسطوره بزرگی مانند علی دایی و چهره ارزشمندی چون کریم باقری خواهند برد تا باعث موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران عزیز بشوند./سایت باشگاه پرسپولیس