ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقری‌نیا:تنها منع قانونی باعث كناره‌گیری من شد



 

 

 

باقری‌نیا:تنها منع قانونی باعث كناره‌گیری من شد

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد کناره‌گیری از هدایت این تیم گفت: اگر مشکل قرارداد من با باشگاه حل شدنی بود، پس از گذشت هفت ماه حل می‌شد و تنها منع قانونی باعث شد که من از هدایت تیم کناره‌گیری کنم.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار کرد: من چندین بار چه به صورت کتبی و چه شفاهی و حضوری مشکلات قرارداد خود را با باشگاه مطرح کردم و از آن‌ها خواستم که این مشکل را برطرف کنند و تکلیف من را مشخص کنند اما آن‌ها تنها من را به آینده امیدوار کردند.

وی افزود: پیش از اعزام تیم به گرگان نامه‌ای به آن‌ها نوشتم که هفت ماه از حضورم در تیم نفت می‌گذرد و اگر قرار بود مشکل من حل شود تاکنون حل شده بود و چون حضورم در این باشگاه منع قانونی دارد از آن‌ها خواستم تکلیف من را مشخص کنند. باشگاه نفت نیز تاکنون تلاش‌های زیادی برای برطرف کردن این مشکل کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه‌داد: من گله‌ای از کسی ندارم. همین که در این شرایط تکلیفم روشن شد و می‌دانم که نه می‌توانم در این تیم کار کنم و نه آن‌ها می‌توانند مشکل من را حل کنند جای امیدواری است.

وی خاطرنشان‌کرد: خیلی‌ها شرایطی مثل من داشتند و در تیم‌های مختلف بدون هیچ مشکلی کار کردند. اما مدعی‌شدن برخی افراد در اهواز و نامه‌هایی که آن‌ها به بازرسی نفت ارسال کردند که چرا یک بازنشسته باید مربی نفت مسجدسلیمان باشد کار من را به این مرحله رساند.

باقری‌نیا اظهارکرد: تنها کاری که از دستم برمی‌آید این است که برای تیم نفت آرزوی موفقیت کنم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای موفقیت این تیم از راه دور دریغ نمی‌کنم.

وی عنوان‌کرد: باشگاه هنوز به صورت کتبی یا قاطع جوابی به من نداده است اما آن‌ها به صورت شفاهی اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند مشکل من را حل کنند. اولین باری است که مسوولان چنین مساله‌ای را به صراحت اعلام می‌کنند. تنها گله‌ای که از آن‌ها دارم این است که چرا یک ماه زودتر به من خبر ندادند زیرا این تاخیر باعث شد پیشنهاد خوبی را از دست دهم. باز هم می‌گویم که از دست آن‌ها ناراحت نیستم چون باشگاه نفت هر کاری که از دستش بر می‌آمد برای برطرف کردن مشکل من انجام داد.


ویدیو مرتبط :
واردات BMW I8 بدون منع قانونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منع تعقیب قانونی برای سربازان فراری



 

 

 

منع تعقیب قانونی برای سربازان فراری

 

منع تعقیب قانونی برای سربازان فراری

وی ادامه داد: این افراد می توانند با مراجعه به یگانهای محل خدمت سابق خود بدون مجازات و اضافه خدمت، مدت باقی مانده سربازی خود را سپری کنند و کارت پایان خدمت دریافت کنند.

برابر مصوبه فرمانده کل قوا تمام سربازهایی که تا پایان سال 86 مرتکب فرار از خدمت سربازی شده اند از تعقیب و مجازات معاف هستند.

مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام اینکه قانون منع تعقیب قضایی سرباز فراری تنها شامل سربازهایی می شود که تا پایان سال 86 از خدمت فرار کرده اند ، گفت: مابقی سربازها در صورت فرار از سوی دژبان دستگیر و به دادگاه قضایی نیروهای مسلح معرفی می شوند.

سردار موسی کمالی با بیان این مطلب افزود: برابر مصوبه فرمانده کل قوا تمام سربازهایی که تا پایان سال 86 مرتکب فرار از خدمت سربازی شده اند از تعقیب و مجازات معاف هستند.

وی ادامه داد: این افراد می توانند با مراجعه به یگانهای محل خدمت سابق خود بدون مجازات و اضافه خدمت، مدت باقی مانده سربازی خود را سپری کنند و کارت پایان خدمت دریافت کنند.

مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: یگانهای مربوطه موظف هستند تا این افراد را در اسرع وقت به کار گرفته و مدت خدمت آنان را برابر قوانین جاری حساب کنند به نحوی که اگر در زمان فرار فرد مدت سربازی 24 ماه بود باید مدت باقی مانده سربازی خود را بر اساس 18 ماه سپری کند.

وی از سربازهای فراری خواست تا هر چه سریعتر نسبت به مراجعه به یگانهای خدمتی خود اقدام کنند تا بیش از این مدت فرار آنان طولانی نشود.

سردار کمالی با اشاره به سربازهای فراری بعد از سال 86 گفت: برابر قوانین دژبانهای نیروی مسلح و نیروی انتظامی بر اساس آدرسهای موجود به شناسایی و دستگیری این افراد پرداخته و پس از دستگیری، آنان را به یگانهای مربوطه تحویل و سپس به دادگاه قضایی نیروهای مسلح معرفی می کنند تا به جرمشان رسیدگی شود.

وی ادامه داد: هیچ مصوبه جدیدی برای منع تعقیب قانونی سربازان فراری بعد از سال 86 تا کنون صادر نشده بر همین اساس افرادی که از تاریخ اول فروردین ماه سال 87 از خدمت سربازی فرار کرده اند از سوی دژبانها شناسایی و دستگیر می شوند..../تحلیل:عصرایران