ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقریان: هدف سپاهان قهرمانی در آسیا است


مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد که زردپوشان اصفهانی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دست یابند.

خبرگزایر تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد که زردپوشان اصفهانی به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دست یابند.

اصغر باقریان در مورد هم‌گروهی سپاهان با تیم‌های النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده پلی‌آف یک (الاتحاد عربستان - الوحدت اردن) در گروه A‌ لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به گروه تیم‌های نفت تهران، تراکتورسازی و ذوب‌آهن، ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم. باید اطلاعات کافی از تیم‌های هم‌گروه‌مان به دست بیاوریم تا با آگاهی خوبی به مصاف این حریفان برویم.

وی افزود: مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا سخت و حائز اهمیت است، از این جهت که هر تیمی در این مرحله نتایج خوبی بگیرد، با شرایط بهتری راهی مرحله بعد می‌شود. با توجه به گروه خوبی که سپاهان در آن قرار دارد، امیدواریم که بتوانیم همه عزم و جزم‌مان را به کار بگیریم تا سپاهان به مراحل بالاتر صعود کند. البته دوست داریم سپاهان قهرمانی آسیا را کسب کند. این موضوع هدف سپاهان خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: دو بازیکن برزیلی ما به تمرینات بازگشته‌اند تا خودشان را برای نیم‌فصل آماده کنند. علاوه بر این دو بازیکن، در سایر پست‌ها نیز بازیکنانی جذب خواهیم کرد تا نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای باقریان در مورد حواشی جنجالی سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف‌ اصلی‌مان قهرمانی در لیگ برتر است/حذف سپاهان از آسیا شوخی بود



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه نتایج اخیر تیم فوتبال این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ جبران شده و نگرانی از این بابت وجود ندارد، گفت: سپاهان برای قهرمانی در مسابقات لیگ آماده می‌شود.

طی روزهای گذشته شایعه حذف تیم فوتبال سپاهان اصفهان از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به خاطر دیر ارسال کردن مدارک مربوط به اسامی بازیکنان این تیم در شبکه‌های مجازی مطرح شد؛ موضوعی که از سوی مسئولان این باشگاه اصفهانی نادرست و غیرمنطقی عنوان شد.

اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بحث این‌گونه توضیح داد: به نظرم این یک شوخی در فضای مجازی بود اما جدیداً برخی‌ها که با کمبود مطلب مواجه می‌شوند، سعی می‌کنند مطالب غیرواقعی را علیه سپاهان مطرح کنند. درحالیکه هنوز قرعه‌کشی لیگ قهرمانان انجام نشده و زمان برای ارسال مدارک وجود دارد، بحث حذف سپاهان از آسیا مطلبی غیر واقعی بود.

وی با تاکید بر اینکه این مسائل حاشیه نبوده، بلکه اخبار کذب و نادرست است، ادامه داد: برای حضور در مراسم قرعه‌کشی فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا، رسول خوروش سرپرست تیم به همراه مدیر روابط بین‌الملل باشگاه در محل برگزاری مراسم حضور یافته‌اند و امیدوارم قرعه خوبی نصیب سپاهان شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ادامه داد: برنامه‌ریزی ما در ادامه مسابقات، حضور پرقدرت در ادامه لیگ برتر  و در نهایت عملکرد موفقیت‌آمیز در لیگ قهرمانان آسیاست تا بتوانیم از موجودیت باشگاه سپاهان با فوتبال ایران در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه مشکل خاصی در درون باشگاه سپاهان وجود ندارد، تصریح کرد: فارغ از بحث و حواشی بیرونی، در درون باشگاه تمام اعضا منسجم و متحد هستند و با اشتراک نظر میان مدیران، کادر فنی و بازیکنان کارها طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود؛ البته گاهی نتیجه‌گیری تیم با اهداف و نظر هواداران مغایرت پیدا می‌کند که این مساله قطعا مقطعی خواهد بود.

باقریان اضافه کرد: در وقفه ایجاد شده برای لیگ، ایگور استیماچ هم کارش را به شکل جدی‌تری پیش می‌برد و زمان لازم را دارد تا بر اساس ایده‌هایش، تیم را برای ادامه مسابقات آماده کند. مطمئناً سپاهان در شروع مجدد لیگ، با چهره بهتر و قدرتمندانه‌تر به میدان خواهد آمد.

وی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: پس از حذف سپاهان از جام حذفی، نگاه ویژه‌ای به مسابقات لیگ داریم و تیم را برای قهرمانی در این مسابقات آماده می‌کنیم. قطعاً در مسابقات باقیمانده، از هیچ دیداری به آسانی نمی‌گذریم زیرا همه مسابقات برایمان اهمیت دارد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه کادرفنی و نفرات تیم به مطمئنا نتایج اخیر را در ادامه مسابقات لیگ جبران می‌کنند و نگرانی از این بابت وجود ندارد، تاکید کرد: سعی‌ و تلاش ما این است به دور از مسائل حاشیه‌ای و جنجال‌سازی‌های خبری، تنها به فکر موفقیت در زمین مسابقه باشیم.

وی اضافه کرد: از نظر فنی دغدغه‌ای نداریم، زیرا هنوز تیم‌ها جایگاه واقعی خود را در جدول لیگ امسال بدست نیاورده‌اند. شما ببینید رقیبان ما برای قهرمانی در فصل گذشته، یعنی تیم‌های نفت، فولاد و تراکتورسازی، امروز پایین‌تر از سپاهان هستند و مطمئناً در ادامه مسابقات شرایط آنها تغییر کرده و می‌توان شاهد رقابت نزدیک‌تر تیم‌ها و جابجایی بیشتر در صدر جدول باشیم.

باقریان در خصوص اینکه دیگر چالش‌های بوجود آمده بین باشگاه سپاهان و محرم نویدکیا به پایان رسیده، گفت: هیچ وقت محرم برای باشگاه حاشیه ایجاد نکرد اما کسانی که بیرون تیم بودند، از نام او برای لطمه زدن به سپاهان بهره برده‌اند. در نهایت هم امروز شاهد هستیم محرم بدون هیچ مشکلی در تمرینات حضور دارد و برای موفقیت تیم تلاش می‌کند.


 اخبار  ورزشی  -  مهر