ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقریان: نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان است


مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان است و با توجه به اینکه از زمان انتصاب او در کیمته فنی جلسه‌ای نداشته عدم حضور وی در باشگاه طبیعی است.

خبرگزاری میزان: اصغر باقریان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در انتخابات فدراسیون فوتبال شاهد یک رقابت جدی بودیم و نامزد‌ها تمام تلاششان را انجام دادند تا بتوانند آرای بیشتری را کسب کنند. اعضای مجمع نیز با بررسی سوابق و برنامه نامزد‌ها نسبت به انتخاب افراد مورد نظر خود اقدام کردند.

او با بیان اینکه هیچگونه لابی‌گری با نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال انجام نداده تصریح کرد: در این بین تنها با دو تن از نامزد‌ها دیدارهایی داشتم و این دیدارها در فضایی شفاف برگزار شد و خبری از لابی‌گری نبود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اعتراض آجرلو به نتیجه انتخابات گفت: آجرلو از زحمتکشان فوتبال کشورمان است و در این سال‌ها زحمات زیادی را در فوتبال متحمل شده است، اما همانگونه که گفتم انتخابات با مشکل و ابهام خاصی روبرو نبود.

باقریان با اشاره به اینکه نتایج انتخابات نشان دهنده سالم بودن آرا است یادآور شد: برخی از نامزد‌ها که متعلق به استانهایی همچون خوزستان و لرستان هستند جزو منتخبین مجمع بودند و این مسئله خط بطلانی است بر نظر برخی‌ها که صحبت از باند اصفهانی‌ها می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه صحبت‌هایش درباره خداحافظی نویدکیا از سپاهان اظهار داشت: منظور نویدکیا از خداحافظی این است که دیگر در سپاهان بازی نمی‌کند، اما وی همچنان عضو کمیته فنی سپاهان است و با توجه به اینکه از زمان انتصاب وی در کیمته فنی، این کمیته جلسه‌ای نداشته عدم حضور وی در باشگاه نیز طبیعی است.

وی در خصوص مذاکره باشگاه سپاهان با عبدالله ویسی هم گفت: هر باشگاهی باید به فکر آینده خودش باشد و دی انی بین ما هم مذاکرات‌مان را با مربیان مدنظرمان آغاز کرده‌ایم. مذاکرات مقدماتی نیز با عبدالله ویسی انجام شده و با افکار و برنامه‌های وی آشنا شده‌ایم.

باقریان ادامه داد: 3 گزینه مد نظر سپاهان برای سرمربیگری هستند که هر 3 سابقه مربیگری در لیگ برتر را دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره ناراحتی زاغی‌نژاد از مذاکره این باشگاه با عبدالله ویسی اظهار داشت: ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم تا لیگ بعدی آغاز شود و باید از همین حالا به فکر فصل بعد باشیم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با باقریان درمورد شرایط سپاهان،فرکی و نویدکیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان شد!


کاپیتان سپاهان به عضویت کمیته فنی این باشگاه اصفهانی درآمد.

خبرگزاری فارس: پس از اینکه محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان با کادر فنی و مدیریت فنی دچار مشکلاتی شد که حتی کار تا جایی بالا گرفت که وی تهدید به جدایی از این باشگاه کرد؛ کاپیتان زرد پوشان اصفهانی شب گذشته در جلسه‌ای نسبتا طولانی که تا دقایقی از بامداد امروز نیز ادامه داشت در جلسه‌ای با منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره سپاهان شرکت کرده و طرفین به بازگو کردن مشکلات و اتفاقات اخیر پرداختند.

نویدکیا از ابتدا با این رویکرد در جلسه شرکت کرده بود که خواهان اخراج یا جدایی از سپاهان است و دیگر نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی تا  پایان فصل جدید بازی کند. با این حال در اواسط جلسه طرفین به نقاط مشترک دست پیدا کرده و مقرر شد تا کاپیتان سپاهان تا پایان فصل جاری به کمیته فنی این تیم اضافه شده و تیمش را برای بهتر بسته شدن و جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده کمک کند.

به این ترتیب محرم تا پایان فصل در کمیته فنی سپاهان حاضر شده و به نظر می‌رسد که او دیگر در تمرینات و مسابقات سپاهان شرکت نکند.

منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تایید این خبر در گفت و گو با فارس اعلام کرد: توافق کردیم تا نویدکیا به عنوان عضو کمیته فنی به باشگاه کمک کند.

این در حالی است که سپاهان امروز با استقلال اهواز در لیگ برتر مسابقه می‌دهد و نویدکیا حتی به هتل محل برگزاری اردوی تیمش هم نرفته تا شاگردان استیماچ را همراهی کند.

همچنین هیات مدیره سپاهان دو شب پیش به این نتیجه رسید که استیماچ تا پایان فصل تیم اصفهانی را همراهی کرده و از آغاز فصل شانزدهم یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.