ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقریان: به برانکو پیشنهاد مربیگری ندادم


مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر به برانکو، رفیق چندین ساله‌ام پیشنهاد هدایت سپاهان را بدهم قطعا در مورد شخصیتم دچار شک و شبهه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: اصغر باقریان در خصوص اینکه چرا در کمتر از 24 ساعت که مجید بصیرت به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب شده بود، مسئولان باشگاه سپاهان مسئولیت فنی تیم را به نویدکیا سپردند، گفت: یکی از وظایف اصلی سرمربی مدیریت نیمکت تیم است که این مدیریت وظیفه کادرفنی نیست بلکه وظیفه سرمربی است. ما در این زمینه خلا داشتیم. بصیرت کار مدیریت نیمکت را نمی‌تواند انجام دهد و ما به نویدکیا برای آنکه نیمکت ما را در بازی مقابل راه‌آهن مدیریت کند نیاز داشتیم. در شرایط موجود نویدکیا بهترین گزینه در این خصوص بود ضمن اینکه اعضای کادر فنی تیم در کنار او همچون گذشته کارشان را انجام می‌دهند.

وی افزود: در واقع مسئولیت فنی بازی با راه‌آهن که از نظر ما همان مدیریت نیمکت می‌شود با نویدکیا است حال شما نام آن را هرچه می‌خواهید بگذارید. مسئولیت ارنج تیم و تعویض‌ها در جریان بازی نیز برعهده او است.

باقریان در پاسخ به این پرسش که اگر سپاهان با نویدکیا مقابل راه‌آهن نتیجه بگیرد آیا سرمربی جدید تیم کارش سخت نشده و در سایه نویدکیا قرار نمی‌گیرد، تصریح کرد: مطمئن باشید این مسائل را قبل از شروع کار سرمربی جدید حل کرده و برای آن طرح و برنامه داریم. بدین شکل نیست که موضوع را به امان خدا رها کنیم بنابراین سرمربی جدید در سایه نویدکیا قرار نمی‌گیرد. یکی از معضلات فعلی فوتبال ایران این است که مشکلات را به امان خدا رها می‌کنند تا خودش حل شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود نظر مثبت نویدکیا بر روی بازگشت محمدعلی احمدی به تمرینات تیم این بازیکن به سپاهان برمی‌گردد، تاکید کرد: تا سرمربی انتخاب نشود نمی‌توان در این خصوص تصمیم گیری کرد. ممکن است بازگشت این بازیکن به وی پیشنهاد شود اما تصمیم نهایی بر عهده خود سرمربی جدید است.

وی در خصوص اینکه سرمربی جدید تیم چه زمانی معرفی می‌شود و آیا همانطور که قبلا اعلام کردید شانس استیماچ از سایر گزینه‌ها بیشتر است، گفت: اوایل هفته آینده قطعا سرمربی جدید تیم را معرفی می‌کنیم. پس از استیماچ پیشنهادات بیشتری در راستای اهداف و سیاست‌های باشگاه به دست ما رسید و همانطور که گفتم بهترین گزینه داخلی یا خارجی را انتخاب خواهیم کرد.

باقریان درباره شایعاتی مبنی بر احتمال حضور برانکو در سپاهان تصریح کرد: آنقدر حرفه‌ای هستیم که با مربیانی که تیم دارند مذاکره نکنیم. برانکو رفیق چندین ساله من است و دو طرف شناخت خیلی خوبی از یکدیگر داریم. اگر من چنین پیشنهادی به برانکو بدهم او در مورد من چه فکری می‌کند؟ قطعا در مورد شخصیت من دچار شک و شبهه می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا قلعه‌نویی هم جزو گزینه‌های هدایت سپاهان است، اعلام کرد: ما تا در مجموعه خودمان به جمع‌بندی نهایی نرسیم با گزینه‌ای وارد مذاکره نمی‌شویم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با باقریان: احتمال مربیگری اسکوچیچ در سپاهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: چلسی به من پیشنهاد مربیگری داد، من هم گفتم هرگز!



پیشنهادچلسی به فرگوسن,فوتبال انگلیس

به مربیگری باز نمی‌گردم
فرگوسن: چلسی به من پیشنهاد مربیگری داد، من هم گفتم هرگز!

سرمربی پیشین منچستریونایتد فاش کرد سران چلسی به او پیشنهاد همکاری داده‌اند و او بلافاصله آن را رد کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «سر الکس فرگوسن» پس از حضوری 27 ساله روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد در پایان فصل گذشته اعلام بازنشستگی کرد.

فرگوسن در مصاحبه با PBS گفت: زمانی که رومن آبراموویچ به چلسی آمد، با انتخاب یک مدیر برنامه برای انتخاب من به عنوان سرمربی این تیم وارد عمل شد. من هم در پاسخ به آنها گفتم هرگز این کار را نخواهم پذیرفت.

فرگوسن در مورد دیوید مویس، جانشین خود در اولدترافورد نیز گفت: او در شرایط خوبی است و به زودی می‌توان شاهد موفقیت او بود.

زمانی که از این مربی کهنه کار اسکاتلندی سوال شد آیا قصد دارد از بازنشستگی برگشته و بار دیگر مربیگری کند اظهار داشت: من تصمیمم را گرفتم. فکر می‌کنم زمان خوبی را هم برای این کار انتخاب کردم. هیچ شانس بازگشتی برایم نیست. زندگی جدید را آغاز کرده‌ام./فارس