ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه پیکان از جهانبازی شکایت کرد


باشگاه پیکان پس از اتفاقاتی که در دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل راه‌آهن رقم خورد و قضاوت‌های داور به کمیته داوران شکایت کرد.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های پیکان و راه‌آهن در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر روز گذشته در حالی برگزار شد که در پایان شاگردان فرهاد کاظمی در راه‌آهن توانستند با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یابند. مسئولان باشگاه پیکان پس از این بازی معتقد بودند که داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بوده و روی هر 3 گلی که راه‌آهن به ثمر رسانده به اشتباه تصمیم گرفته است.

خودروسازان اعتقاد دارند گل اول راه‌آهن افساید بوده و گل دوم که روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و همچنین گل سوم که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سیدمهدی رحمتی شد هیچگونه خطایی صورت نگرفته بود. در همین راستا باشگاه پیکان از قضاوت جهانبازی داور این دیدار به کمیته داوران شکایت کرد.

همچنین مسئولان باشگاه پیکان نسبت به حرکت رامین رضاییان بازیکن راه‌آهن که بعد از گل سوم راه‌آهن به سمت نیمکت پیکان آمد و در آنجا خوشحالی کرد تقاضای رسیدگی از کمیته انضباطی را دادند.

این حرکت رضاییان باعث شد که پس از آن درگیری بین کادر فنی دو تیم به وجود آید و بازی نیز برای چند لحظه‌ای متوقف شود.


ویدیو مرتبط :
والیبال جام باشگاه های جهان : پیکان ۳-۰ الاهلی مصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت باشگاه پیکان به کمیته استیناف


باشگاه پیکان تهران در اعتراض به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف شکایت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: در پی اعلام رأی شکایت باشگاه پیکان از مارتین موتومبا، بازیکن خارجی تیم راه‌آهن از سوی کمیته انضباطی و رد شدن اعتراض پیکانی‌ها، مسئولان این باشگاه به کمیته استیناف شکایت خواهند کرد.

پس از آنکه غیرقانونی بودن حضور موتومبا در راه‌آهن به اثبات رسید، مسئولان باشگاه پیکان به کمیته انضباطی شکایت کردند تا نتیجه دیدار این تیم مقابل راه‌آهن 3 بر صفر شود اما کمیته انضباطی اعتراض آنها را وارد ندانست و طبق اعلام کمیته انضباطی نتیجه بازی یادشده تغییری نکرد.

از همین‌رو مسئولان باشگاه پیکان فردا (دوشنبه) شکایت خود را به کمیته استیناف تسلیم خواهند کرد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود. پیکانی‌ها اگر از کمیته استیناف هم به نتیجه‌ای نرسند، از طریق مراجع بین‌المللی و فیفا شکایت خود را دنبال می‌کنند.