ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه پرسپولیس:با احترام به جباری،این بازیکن در فهرست دایی نیست



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

باشگاه پرسپولیس:با احترام به جباری،این بازیکن در فهرست دایی نیست

پرسپولیسی ها می گویند که مذاکره ای با بازیکن استقلال انجام نداده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به پیوستن احتمالی بازیکن استقلال به پرسپولیس گفت:«ضمن احترام به مجتبی جباری بازیکن ملی پوش استقلال، باید عنوان کرد که این بازیکن در لیست خرید علی دایی قرار ندارد و مذاکره ای با ایشان برای پیوستن به پرسپولیس انجام نشده است.»

او این را گفت و ادامه داد:«پرسپولیس تقریبا بازیکنان مورد نظر خودش را جذب کرده و ستاره های فصل قبل هم حفظ شده اند.دو بازیکن دیگر هم به جمع ما اضافه می شوند و توافقاتی با آنها انجام شده است.»/خبرآنلاین

 

 


ویدیو مرتبط :
گابریل هم از فهرست پرسپولیس خارج شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم ممنوع المصاحبه شدن علی دایی



 

 

 

اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم ممنوع المصاحبه شدن علی دایی


مجازات آقای دایی می‌تواند ممنوعیت از انجام مصاحبه در مورد مقامات فدراسیون یا مسئولان تیم ها در مدتی معین را در برگیرد و ممنوعیت مصاحبه در خصوص حوزه عمومی فوتبال، نادیده گرفتن حق طبیعی افراد در آزادی بیان و البته با رعایت حریم های قانونی و همچنین حقوق مسلم فنی و تبلیغی باشگاه است.

باشگاه پرسپولیس نامه اعتراض خود به رای کمیته انضباطی درباره علی دایی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد. مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص مفاد این اعتراض به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: ایرادات باشگاه به رای صادره در دو قالب ایرادات شکلی و ماهوی است.

شکری ادامه داد: متاسفانه در موضوع اخیر کمیته محترم انضباطی قبل از قطعیت رای و حتی قبل از ابلاغ رای به باشگاه اقدام به انتشار رای خود از طریق رسانه های عمومی کرده است. با عنایت به وقوع این تخلف از ناحیه مرجعی که خود متولی امر نظم و انضباط در حوزه ورزش است، تقاضای رسیدگی در این خصوص از دیگر موارد در نامه باشگاه بوده است.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ایراد اصلی ماهوی رای کمیته انضباطی را اینگونه تشریح کرد: ماده استنادی کمیته محترم انضباطی در احراز تخلف آقای دایی ماده 23 ایین نامه است این در حالیست که ماده 23 اشاره بر توهین یا بیان تحریک آمیز علیه مقامات رسمی فدراسیون، تیم ها و یا مدیران ارکان ورزشی دارد. در این حالت مجازات آقای دایی می‌تواند ممنوعیت از انجام مصاحبه در مورد مقامات فدراسیون یا مسئولان تیم ها در مدتی معین را در برگیرد و ممنوعیت مصاحبه در خصوص حوزه عمومی فوتبال، نادیده گرفتن حق طبیعی افراد در آزادی بیان و البته با رعایت حریم های قانونی و همچنین حقوق مسلم فنی و تبلیغی باشگاه است. به طور مثال انجام کنفرانس های مطبوعاتی و نشست های خبری با لحاظ استفاده از لوگوی اسپانسرهای باشگاه از حقوق تبلیغی مصرح در ماده 23 آیین نامه است که با رای مذکور مورد خدشه قرار گرفته است.