ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه نفت: بیرانوند تا فینال جام حذفی بازیکن ماست!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,بیرانوند

بازرس قانونی باشگاه نفت تهران گفت: هر یک از باشگاه‌ها که خواهان جذب هر یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم نفت هستند باید با مسئولان باشگاه نفت بطور رسمی وارد مذاکره شوند.

به گزارش سایت باشگاه نفت تهران، حسین آل اسحاق، بازرس قانونی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران، در مورد مطالبی که در مورد فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه که با باشگاه نفت تهران تا پایان فصل 94 - 95 قرارداد دارند و همچنین امضای قرارداد آنها با باشگاه‌های جدید گفت: طبق آنچه در قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی آمده قرارداد آنها تا پایان فصل 94 - 95 یعنی آخرین بازی فصل، فینال جام حذفی است که در قرارداد آنها قید شده و این موضوع ربطی به این که حتما تیم نفت باید در فینال جام حذفی حاضر شده باشد ندارد.


وی افزود: بر این اساس فسخ یک طرفه قرارداد هر یک از اعضای کادرفنی، بازیکنان و عوامل باشگاه که قراردادشان تا پایان فصل 94- 95 است به صورت یک طرفه کاملا غیرقانونی بوده و بر همین اساس هریک از باشگاه‌ها که خواهان جذب هر یک از بازیکنان و اعضای کادرفنی تا پیش از فینال جام حذفی هستند باید با مسئولان باشگاه نفت بطور رسمی وارد مذاکره شوند.


ویدیو مرتبط :
فینال جام حذفی باشگاه های استان مازندران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دغدغه‌های استقلال برای فینال جام‌حذفی / چهار بازیکن کلیدی نیستند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

با وجود احتمال محرومیت مهدی رحمتی و عدم اجازه فدراسیون فوتبال ارمنستان برای حضور مگویان، استقلالی که خسرو حیدری و شهباززاده را هم در اختیار ندارد، روز سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت.

به گزارش مهر، پرویز مظلومی که برای بازی با صبای قم ابقا شده ممکن است با ذوب آهن در فینال مسابقات حذفی هم روی نیمکت استقلال باشد اما چه او باشد یا نباشد، استقلال برای آن دیدار مشکلات خاص خودش را دارد.

استقلال برای آن دیدار سجاد شهباززاده و البته خسرو حیدری را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت، از سوی دیگر روز سه شنبه عنوان شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزارش داوری دیدار استقلال با تراکتورسازی ممکن است سید مهدی رحمتی را هم به دلیل درگیری با سرمربی حریف بین یک تا سه جلسه محروم کند که این محرومیت در صورت تصویب رحمتی را از حضور در فینال حذفی ایران دور می‌کند.

استقلال البته مشکل دیگری هم دارد و آن هرائر مگویان است که در همان تاریخ برگزاری فینال حذفی، با تیم ملی فوتبال ارمنستان در «فیفا دی» بازی دارد و همراه استقلال نخواهد بود.

البته بخش بین الملل استقلال می کوشد تا اجازه مگویان را برای حضور در ایران بگیرد اما مشخص نیست که پاسخ سرمربی تیم ملی ارمنستان و فدراسیون فوتبال این کشور چه خواهد بود.

اگر مگویان و رحمتی در این دیدار غایب باشند، استقلال روز بسیار سختی را مقابل ذوب‌آهن چه با مظلومی و چه بدون او خواهد داشت.