ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه ملوان: اولادی ماهیتش را نشان داد


باشگاه ملوان نسبت به اظهارات مهاجم این تیم واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه ملوان نوشت:

«مهرداد اولادی مهاجم تیم ملوان طی دو روز گذشته مصاحبه‌هایی را انجام داد که بیش از آنکه خللی در کار باشگاه ملوان ایجاد کند، به درستی ماهیت او را عیان ساخت.

با وجود تصمیمی که پیش از این باشگاه مبنی بر عدم موضع‌گیری در خصوص صحبت‌های مهرداد اولادی گرفته بود، امروز چنین می‌اندیشد که اولادی بدون توجه به پیشینه حضور خود در باشگاه ملوان و فرصت 3 بار‌ه‌ای که در 2 ماه گذشته این باشگاه برای او قائل شده، همچنان حرف‌های خودش را به زبان آورده و فکر می‌کند که باشگاه ملوان جایی است که او هر زمان که دلش می‌خواهد، بیاید و هر وقت که دلش می‌خواهد حرف از نیامدن به زبان بیاورد.

اولادی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود به صراحت اعلام کرده که ملوان این نام بزرگ و پر افتخار دیگر برای او تمام شده و دیگر در تمرینات آن شرکت نخواهد کرد. این حرف در شرایطی از زبان مهاجم تیم ملوان خارج شده که او صبح امروز با وجود ادعای خود، بار دیگر در تمرینات ملوان حاضر تا به تعبیری حرف‌های گذشته‌اش را نقض کرده باشد. هر چند که سرپرست تیم نیز بدون هماهنگی با مدیران باشگاه اجازه حضور در تمرینات را به او داده است.

باشگاه ملوان در روزهایی که بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد، مانند مهرداد اولادی ، این مسئله برایش پایان یافته تلقی شده و برای مهاجم خود آرزوی موفقیت دارد، به شرط آن‌ که اولادی به حرف‌هایش پایبند بوده و منکر آنها نشود چرا که این مسئله اصلا برای او خوب نبوده و نیست.»


ویدیو مرتبط :
گل اولادی؛ ملوان – پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرارداد اولادی با باشگاه ملوان فسخ شد


مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد تا در نیم‌فصل دوم در تیم دیگری بازی کند.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد اولادی، مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز گذشته قراردادش را با این تیم فسخ و رضایت‌نامه‌اش را هم دریافت کرد.

مهرداد اولادی با تأیید این خبر اظهار داشت: با خواست خودم از ملوان جدا شدم و این در حالی است که فقط 10 درصد از پول قراردادم را دریافت کرده بودم و 90 درصد باقیمانده را بخشیدم.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار است در نیم‌فصل دوم در چه تیمی بازی کند، تأکید کرد: من تازه شب گذشته قراردادم را فسخ کردم و فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام. امیدوارم در نیم‌فصل دوم یک تصمیم خوب بگیرم. از خدا می‌خواهم بهترین اتفاق را برای من رقم بزند.