ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه رم پیشنهاد لیورپول را رد كرد



 

 

باشگاه رم پیشنهاد لیورپول را رد كرد

 

هر چند وکیل رانیه‌ری همچنان در انگلیس به سر می‌برد اما باشگاه رم پیشاپیش پیشنهاد لیورپول برای استخدام رانیه‌ی را رد کرد.

کلودیو رانیه‌ری از باشگاه لیورپول انگلیس پیشنهاد 5 میلیون یورویی دریافت کرده است.

این مربی 59 ساله سابقه درخشش در این عرصه در باشگاه چلسی و یوونتوس را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد و این روزها با رم اوضاع خوبی را در جدول کالچو تجربه می‌کند.

باشگاه رم بلافاصله پس از شنیدن این خبر آن را تکذیب کرد اما رسمی شدن پیشنهاد لیورپول باعث شد تا رمی‌ها رسما آن را از طریق سایت رسمی باشگاه خود رد کرده و باطل اعلام کنند.

رانیه‌ری شخصا از این پیشنهاد خوشحال است.


ویدیو مرتبط :
فان؛ فالکائو از پیشنهاد لیورپول می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنزما، پیشنهاد لیورپول را رد کرد


راجرز قصد داشت برای پر کردن جای سوارس، مهاجم فرانسوی رئال را به خدمت بگیرد

آی اسپورت: کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید پیشنهاد 35 لیورپول برای انتقال به این تیم را رد کرد.

به گزارش Daily Star به نظر می‌رسد نقشه های برندن راجرز از شب گذشته تغییر کند. او قصد داشت مهاجم 26 ساله را جایگزین لوئیس سوارس کند و انتظار داشت با حضور خامس رودریگس در رئال مادرید، بنزما به فکر خروج از این تیم باشد.

با خروج آلوارو موراتا، کریم بنزما در حال حاضر تنها مهاجم تخصصی رئال مادرید است و اگر اوضاع تغییری نکند و رئال نتواند رادامل فالکائو را از موناکو به خدمت بگیرد، او مطمئنا جایگاه مطمئنی در ترکیب آنچلوتی مانند فصل گذشته خواهد داشت.

گفته می شود بنزما لیورپول را باشگاه مناسبی برای خود نمی‌داند و می‌خواهد همچنان در رئال بماند. او سال 2009 در سن 19 سالگی با 35 میلیون یورو از لیون به مادرید پیوست.