ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه تراکتورسازی خواهان جذب مهدی رحمتی شد/ مذاکره تبریزی‌ها با گزینه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,سیدمهدی رحمتی

باشگاه تراکتورسازی تبریز با سیدمهدی رحمتی وارد مذاکره شد.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالیکه هنوز تکلیف اولیویرا را مشخص نکرده‌اند اما در حال مذاکره با گزینه‌های مد نظر خود برای فصل آینده هستند از همین رو تبریزی‌ها با سیدمهدی رحمتی مذاکرات خود را برای فصل آینده آغاز کرده و خواهان جذب این دروازه‌بان هستند.

 

از سوی دیگر تبریزی‌ها با توجه به اینکه رحمتی اصالت آذری دارد مسر هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند و در این ارتباط نیز جلساتی را با دروازه‌بان فصل گذشته پیکان مطرح کردند. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که این روزها شایعاتی مبنی بر حضور رحمتی در استقلال شنیده می‌شود و البته هیچ منبع رسمی‌ای این موضوع را تأئید نکرده است.


  اخبار  ورزشی  -  فارس


ویدیو مرتبط :
حضور سید مهدی رحمتی در باشگاه استقلال برای عقد قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جدایی مهدی رحمتی



اخبار ,اخبار ورزشی ,جدایی رحمتی از  باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جدایی مهدی رحمتی

رحمتی برای حضور در استقلال سه شرط گذاشت/شواهد اظهارات او را منتشر می‌کنیم

باشگاه استقلال در مورد جدایی مهدی رحمتی از تیم فوتبال این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد.

 و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید مهدی رحمتی در جلسات حضوری و مکالمات تلفنی مختلف با علی نظری جویباری، معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال سه شرط را درباره حضور مربی مورد علاقه خود و عدم حضور دو همکار فعلی امیر قلعه نویی در فصل آینده تعیین کرد که از نظر باشگاه استقلال و قوانین فوتبال حرفه‌ای پذیرش این شروط امکان پذیر و قانونی نبود.

 

اگر چه ایشان در آخرین مذاکره خود اعلام آمادگی کردند که مربی مورد علاقه خود در فصل آینده در استقلال حضور نداشته باشد اما مربی فعلی دروازه بانان تیم استقلال هم کنار گذاشته شود!

 

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، مواضع مکتوب خود را درباره دلایل جدایی سید مهدی رحمتی از این باشگاه  اعلام کرد.

 

متن اطلاعیه به این شرح است:

1 – مذاکره باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات با سایر دروازه‌بان‌های لیگ برتر حق طبیعی و قانونی این باشگاه است و هر گونه مذاکره در همین چارچوب صورت گرفت .

 

2 – نام سید مهدی رحمتی در لیست بازیکنان معرفی شده از سوی سرمربی تیم بزرگسالان به مدیرعامل باشگاه استقلال جهت مذاکره و تمدید قرارداد وجود داشته و مذاکره با ایشان در همین راستا صورت گرفته است . ( نامه و درخواست مکتوب امیر قلعه نویی در این مورد در تاریخی که حکم مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال صادر شده در دبیرخانه باشگاه استقلال موجود است. )

 

3 – انتخاب مربی دروازه ‌بانان و دستیاران جزو مسئولیت‌های سرمربی است و در فوتبال حرفه‌ای روز دنیا، بازیکنی نمی‌تواند در این مورد تصمیم گیرنده باشد.

 

4 – سید مهدی رحمتی در جلسات حضوری و مکالمات تلفنی مختلف با علی نظری جویباری ، معاون ورزشی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال سه شرط را درباره حضور مربی مورد علاقه خود و عدم حضور دو همکار فعلی امیر قلعه نویی در فصل آینده تعیین کرد که از نظر باشگاه استقلال و قوانین فوتبال حرفه‌ای پذیرش این شروط امکان پذیر و قانونی نبود. اگر چه ایشان در آخرین مذاکره خود اعلام امادگی کردند که مربی مورد علاقه خود در فصل آینده در استقلال حضور نداشته باشد اما مربی فعلی دروازه بانان تیم استقلال هم کنار گذاشته شود !

 

5 – مستندات و شواهد مربوط به اظهارات رحمتی درباره شروط عنوان شده موجود است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد .

 

6 – باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال از زحمات و نقش آفرینی کلیه بازیکنان جدا شده از این تیم تشکر و قدردانی می کند و ضمن آرزوی موفقیت برای همگی این نفرات ، نام آنها برای همیشه در تاریخ پر افتخار باشگاه استقلال ثبت خواهد شد .

اخبار ورزشی - فارس