ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی پرسپولیس – صبا رایگان نیست


مشاور اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق قول‌هایی که به بازیکنان داده‌ایم تا چند هفته دیگر مبلغ قرارداد فصل گذشته آن‌ها را تسویه می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: محمد ترکاشوند مشاور اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت کلیه درآمدهای بازی پرسپولیس و صبای قم از طریق بلیت فروشی گفت: با همه تلاش‌هایی که انجام دادیم اما بازی پرسپولیس – صبا رایگان نشد اما قرار شد با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت کل هزینه‌های بلیت فروشی این بازی به خانواده مرحوم نوروزی اختصاص یابد.

وی ادامه داد: ما جلساتی را با آقای تاج انجام دادیم تا این بازی رایگان شود اما تاج گفت که بهتر است به جای رایگان شدن بازی پول آن را به خانواده مرحوم نوروزی بدهیم. با این حساب باشگاه‌های صبا، پرسپولیس و سازمان لیگ هیچ برداشتی از این پول نخواهند داشت. این پول به خانواده مرحوم نوروزی داده می‌شود و آن‌ها هر تصمیمی که می‌خواهند درباره آن می‌گیرند.

مشاور اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره تسویه حساب پول فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: ان‌شاءالله که این اتفاق می‌افتد چرا که با وجود اسپانسر کارها روی غلتک افتاده و ماه به ماه پرداختی ما به بازیکنان انجام می‌شود. با این روش طبق قولی که به بازیکنان دادیم قرارداد سال گذشته آن‌ها تسویه خواهد شد.  


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی صبا ۰-۲ پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی صبا - پرسپولیس


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.