ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی نکردن کنار اسکولز، تنها حسرت ژاوی


ژاوی که به تازگی از بازی های ملی خداحافظی کرد، در طول دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جهان رسید اما او معتقد است که بازی کردن در کنار اسکولز می توانست کارنامه اش را پربار تر کند

آی اسپورت: ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، از بازی نکردن در کنار پل اسکولز، هافبک سابق منچستریونایتد، به عنوان یکی از بزرگترین افسوس های دوران حرفه ای اش نام برد.

ژاوی که به تازگی از بازی های ملی خداحافظی کرد، در طول دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی از جمله سه قهرمانی در چمپیونزلیگ، دو قهرمانی در یورو و یک قهرمانی در جهان رسید اما او معتقد است که بازی کردن در کنار اسکولز می توانست کارنامه اش را پربار تر کند.

او به خبرنگاران گفت:"هنگامی که به افتخاراتم به همراه اسپانیا و بارسلونا و بازیکنانی که در کنارشان بازی کرده‌ام فکر می‌کنم،  برای من غیر ممکن خواهد بود که افسوس چیزی را بخورم. شاید تنها حسرت من این است که هیچوقت کنار اسکولز بازی نکرده ام، ولی نه او منچستریونایتد را ترک کرد و نه من بارسلونا را ترک کردم."

ژاوی همچنین در مورد خداحافظی از بازی های ملی نیز گفت: "من باید پس از یورو 2012 خود را بازنشسته می‌کردم، اما گذشته، گذشته است و فکر می‌کنم کاش این کار را کرده بودم. مسلماً جام جهانی برزیل برای ما بسیار نا امید کننده بود، ولی همیشه به اینکه بازیکن اسپانیا بوده‌ام افتخار کرده‌ام. ما مثل یک تیم به هم نزدیک بودیم حتی زمانی که شرایط خوب پیش نمی‌رفت."


ویدیو مرتبط :
سوپر گل پل اسکولز در یک بازی دوستانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاوی: اگر همین طور بازی کنیم...



 

ژاوی: اگر همین طور بازی کنیم، هلند را هم شکست خواهیم داد

 

ژاوی: اگر همین طور بازی کنیم، هلند را هم شکست خواهیم داد

ستاره تیم ملی اسپانیا و تیم بارسلونا تاکید کرد که تیم اسپانیا اگر بتواند نمایش شب گذشته اش مقابل آلمان را تکرار کند، می تواند هلند را در فینال جام جهانی شکست دهد.

ژاوی، اسپانیایی ها در بازی دیشب بسیار درخشان ظاهر شدند و در اکثر دقایق بازی نیز تیم برتر میدان بودند و درنهایت با تک گل پویول حریف را شکست دادند.

او در مصاحبه با نشریه میرر گفت:" من خیلی خوشحالم. ما شایسته پیروزی بودیم. تیم ما بازی فوق العاده ای انجام داد. ما بازی را در اختیار داشتیم و خودمان را به آنها تحمیل کردیم بویژه در نیمه دوم که بازی کاملا در اختیار ما بود. ما همان طور که می خواستیم بازی کردیم و کاملا شایسته پیروزی بودیم.

اکنون باید در فینال مقابل هلند بازی کنیم. تیمی که فوتبال فوق العاده ای ارائه می دهد. اگر بتوانیم همین نمایش را در مقابل هلند تکرار کنیم، شانس زیادی برای پیروزی خواهیم داشت. ما این پیروزی را به مردم اسپانیا تقدیم می کنیم."

اسپانیایی ها در فینال یورو 2008 نیز در مقابل آلمان قرار گرفتند و در آن دیدار نیز موفق شدند با تک گل فرناندو تورس به برتری دست پیدا کنند.