ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی بزرگ هفته در اصفهان برنده نداشت/ ملوان ۱۰ نفره راه‌آهن را شکست داد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بازی بزرگ هفته ششم لیگ برتر بدون اینکه برنده‌ای داشته باشد به پایان رسید.

دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. در این بازی که از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصغهان برگزار شد دو تیم بعد از 90 دقیقه تلاش به گلی نرسیدند تا امتیازات در این بازی تقسیم شود.

دو تیم در طی بازی موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند که البته این حملات هم بی نتیجه بود تا بیش از 3 هزار تماشاگر شاهد به ثمر رسیدن گلی در این بازی نباشند.

در دیگر بازی که در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد تیم‌های راه‌آهن و ملوان به مصاف هم رفتند که این بازی با برد انزلی‌چی‌ها به پایان رسید. تک گل این بازی را آرش افشین مهاجم ملوان در دقیقه 63 به ثمر رساند.

این بازیکن در حالی برای تیمش گل زد که ملوان در این دقایق به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان شان که بیرون از زمین بود 10 نفره بازی می‌کردند.

حمید استیلی سال گذشته سرمربیگری راه‌آهن را بر عهده داشت و امسال ملوان را هدایت می‌کند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی و آنالیز ملوان بندرانزلی - ذوب آهن اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلال با شکست ملوان 10 نفره حریف ذوب‌آهن شد/ حنیف بالاتر از قو پرید



اخبار,اخبارورزشی,جام حذفی فوتبال


اخبار ورزشی - مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال
استقلال با شکست ملوان 10 نفره حریف ذوب‌آهن شد/ حنیف بالاتر از قو پرید

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملوان انزلی رفت و با نتیجه دو بر صفر به به پیروزی رسید. به این ترتیب استقلال حریف ذوب آهن در مرحله یک چهارم شد.

حنیف‌ عمران‌زاده در دقایق 12 و 67 با دو ضربه سر گل استقلال را به ثمر رساند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به مجید غلام‌نژاد، حنیف‌ عمران‌زاده و سیاوش اکبرپور از استقلال و مازیار زارع از ملوان کارت زرد نشان داد.

داور همچنین سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان را در دقیقه 36 به دلیل اعتراض مکرر از زمین اخراج کرد.

فغانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان رونالدینیو؛ ستاره برزیلی  را نیز از میدان اخراج کرده بود و این مرتبه کارت قرمزش را به رافخایی نشان داد.

*ترکیب تیم استقلال:
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری( از دقیقه 85 ایمان باصفا)، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد( از دقیقه 46 علیرضا نیکبخت‌واحدی)، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 59 محمد مهدی‌نظری) و مهرداد اولادی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

*ترکیب تیم ملوان:
ایمان صادقی، مهدی شیری، مازیار زارع، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 42 مهدی دغاغله)، احمد آهی، احمد مهدی‌زاده( از دقیقه 46 محمد پوررحمت‌الله)، سیدجلال رافخایی،شاهین ثاقبی، سعید یوسف زاده ( از دقیقه 89 نیما دلاوری) عزیز معبودی و سیامک کوروشی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

 

سایر نتایج جام حذفی:

 مس       2 - 1     نفت امیدیه    
نفت‌مسجد‌سلیمان    0 - 2    تراکتورسازی

اخبار ورزشی - فارس