ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی با استقلال در کیش برگزار شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بازی با استقلال در کیش برگزار شود

باشگاه راه آهن در نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری مسابقه این تیم با استقلال در جزیره کیش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه راه آهن، باشگاه راه‌آهن در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال، آمادگی خود را برای برگزاری بازی هفته هشتم این تیم مقابل استقلال در جزیره کیش یا ورزشگاه اکباتان بدون حضور تماشاگر اعلام کرد.

این بازی قرار است روز 25 شهریور ماه به میزبانی باشگاه راه‌آهن برگزار شود و با توجه به اینکه در مذاکرات بین باشگاه راه‌آهن و مسئولین سازمان لیگ، ورزشگاه کیش به عنوان جایگزین ورزشگاه اکباتان برای میزبانی بازی‌های راه‌آهن به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال عنوان شده، باشگاه راه‌اهن آمادگی دارد که بازی با استقلال را در این ورزشگاه برگزار کند.

این نامه در حالی به علی کفاشیان ریاست محترم فدراسیون فوتبال ارسال شده که سازمان لیگ در برنامه اعلام شده برای هفته هشتم لیگ، ورزشگاه تختی تهران را به عنوان میزبان معرفی کرده است.

این در شرایطی است که این ورزشگاه، در فصل قبل به عنوان ورزشگاه دوم راه‌آهن معرفی شده بود اما مالکان جدید باشگاه، ورزشگاه کیش را به عنوان ورزشگاه جایگزین اکباتان مدنظر قرار دارند.

البته پیش از این با توجه به سنت اشتباه فوتبال ایران، قرار بود بازی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و حتی قرارداد اجاره زمین هم با مدیران ورزشگاه آزادی منعقد شده است اما مدیران ورزشگاه علی‌رغم انعقاد قرارداد، ناگهان اعلام کردند که شرایط میزبانی این بازی را ندارند. به همین دلیل باشگاه راه‌آهن با توجه به اینکه کادرفنی و مجموعه مدیریتی باشگاه به هیچ وجه با برگزاری بازی در ورزشگاه تختی تهران موافق نیست، در نامه‌ای به رییس فدراسیون فوتبال از آمادگی خود برای برگزاری بازی در ورزشگاه کیش یا ورزشگاه اکباتان بدون تماشاگر خبر داد.

متن نامه باشگاه راه‌آهن به رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

جناب آقای کفاشیان

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

همان‌گونه که مستحضر هستید مسابقه بین تیم‌های راه آهن تهران و استقلال تهران در روز شنبه مورخ 25/6/1391 به میزبانی راه آهن برگزار خواهد شد.

این باشگاه چند هفته قبل از بازی جهت انجام بازی در استادیوم آزادی قراردادی را با استادیوم آزادی منعقد کرده است.

ظاهراً مسئولین استادیوم پس از انعقاد قرارداد اعلام کرده‌اند که انجام بازی در استادیوم آزادی مقدور نمی‌باشد.

بدین لحاظ که در زمان انعقاد قرارداد از سوی مسئولین استادیوم آزادی مخالفتی با برگزاری بازی ابراز نگردید این باشگاه برای برگزاری بازی در محل دیگر تمهید خاصی در نظر نگرفته است.

اکنون که کمتر از یک هفته به زمان برگزاری بازی باقی مانده است و اتخاذ تصمیم دیگری ممکن نیست این باشگاه با  تاکید بر حقوق میزبانی خود فقط به ترتیب زیر امکان برگزاری این مسابقه را دارد:

برگزاری مسابقه در استادیوم آزادی برابر قرارداد منعقده با استادیوم آزادی با تاکید و حمایت جنابعالی و مسئولین آن فدراسیون محترم.

برگزاری مسابقه در استادیوم خانگی این باشگاه در اکباتان تهران بدون حضور تماشاگر که این ترتیب متضمن مشکل امنیتی نیز نخواهد بود.

برگزاری مسابقه در جزیره کیش که این باشگاه امکان برگزاری آن را دارد.  

با عنایت به مراتب فوق و عدم امکان برگزاری بازی در استادیوم های دیگر مستدعی است مقرر فرمایید مساعدت‌های لازم را با لحاظ حفظ حق میزبانی این باشگاه مبذول و نتیجه را به این باشگاه اعلام نمایند.

مدیر عامل؛ صادق رئیسی کیا

فارس

 


ویدیو مرتبط :
کلیپ اردوی استقلال در کیش را در ویدئو استقلال ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند



تصمیم اتخاذ شده پس از صحبت‌های ضد و نقیض

بازی استقلال-داماش سه‌شنبه برگزار می‌شود/ آبی‌پوشان با اتوبوس می‌روند

دیدار تیم‌های استقلال و داماش با 24 ساعت تعویق روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فارس، بعد از لغو پرواز استقلالی‌ها برای سفر به رشت به منظور انجام دیدار با داماش گیلان به علت شرایط نامساعد جوی در استان گیلان، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد که استقلالی‌ها زمان کافی برای سفر به رشت از طریق زمینی دارند و هر طور شده باید خود را به محل برگزاری مسابقه برسانند و این دیدار در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.

البته مدتی نگذشت که رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نظرش را تغییر داد و در گفت‌وگویی تازه عنوان کرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی کاروان تیم استقلال نمی‌تواند تا بامداد فردا وارد شهر رشت شود و زمان کافی برای استراحت پیش از دیدار با داماش را ندارند، به صدیقی نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم در صورت تائید این مسئله، مسابقه داماش با استقلال با 24 ساعت تاخیر برگزار شود.

البته این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از مسئولان باشگاه استقلال از پرواز این تیم به سمت رشت در صبح فردا خبر دادند،اما این موضوع نیز خیلی زود تکذیب شد و نقل قول‌های ضدونقیض ادامه پیدا کرد. طبق آخرین اظهارات یکی از مسئولان باشگاه این تیم ساعت 9 صبح فردا از طریق زمینی عازم رشت می‌شود و این دیدار با 24 ساعت تأخیر در روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

به نظر می‌رسد این تصمیم هنوز قطعی نباشد و شاید شاهد تصمیمی جدید از سوی مسئولان سازمان لیگ باشیم.

بهروان در گفت‌وگوی تازه خود با فارس قطعی بودن این تصمیم را تأیید نکرد و عنوان کرد: چنین مواردی در قانون پیش‌بینی شده است و اگر ناظر این دیدار این موارد را تأیید کند این دیدار با 24 ساعت تأخیر برگزار خواهد شد. اما این موضوع هم هنوز قطعی نیست و در صورت محرز شدن شرایط ،مسابقه به تعویق خواهد افتاد./فارس