ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی ایران و نیجریه لغو شد/ قطبی: با خودمان بازی می کنیم!



 

بازی ایران و نیجریه لغو شد/ قطبی: با خودمان بازی می کنیم!

 

 

بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه لغو شد.به گزارش ایسنا، بازی دوستانه ایران و نیجریه كه قرار بود روز چهارشنبه برگزار شود، لغو شد.

 

فدراسیون فوتبال نیجریه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، اعلام كرده كه به خاطر عدم حضور بازیكنان لژیونر این تیم در بازی روز چهارشنبه نمی‌تواند برای انجام این بازی به ایران سفر كند.

قطبی: تیم ملی فوتبال ایران با خودش بازی می‌کند/ تماشاگران به ورزشگاه آزادی بیایند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از لغو دیدار برابر نیجریه گفت: روز سه شنبه تیم ملی به دو تیم تقسیم می شود و بازیکنان با هم بازی می کنند!

به گزارش مهر، افشین قطبی که قرار بود از ساعت 14 امروز در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی در مورد دیدار روز چهارشنبه برابر نیجریه گفتگو کند، پس از لغو این دیدار گفت: بازیکنان تیم ملی را به دو دسته تقسیم می کنیم و برابر هم به میدان می رویم.

افشین قطبی ادامه داد: این بازی را روز سه شنبه و در ورزشگاه آزادی برگزار می کنیم و از تماشاگران هم می خواهیم که به ورزشگاه بیایند و تیم ملی ایران را تشویق کنند.

فدراسیون فوتبال نیجریه امروز در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از لغو دیدار روز چهارشنبه این تیم برابر تیم کشورمان خبر داد.../مهر


ویدیو مرتبط :
گل های بازی ایران-نیجریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابوظبی ، بازی ایران و برزیل را از لغو شدن نجات داد



 

 

ابوظبی ، بازی ایران و برزیل را از لغو شدن نجات داد

 

به دلیل اینکه کشورهای اروپایی از میزبانی تیم ملی فوتبال ایران خودداری کردند ، بازی تیم های ایران و برزیل در آستانه لغو شدن قرار داشت.

یکی از روزنامه های برزیل نوشت که ابوظبی بازی دوستانه ایران و برزیل را از خطر لغو شدن نجات داد.

روزنامه برزیلی"فولها دی ساو پاولو "نوشت: شهرت بالای تیم ملی فوتبال برزیل برای اقناع بسیاری از کشورهای اروپایی به پذیرش میزبانی مسابقه دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران کافی نبود.

این روزنامه ادامه داد: به دلیل اینکه کشورهای اروپایی از میزبانی تیم ملی فوتبال ایران خودداری کردند ، بازی تیم های ایران و برزیل در آستانه لغو شدن قرار داشت ولی ابوظبی برگزاری این بازی را نجات داد.

تیم ملی برزیل چند روز پس از بازی دوستانه با ایران در ابوظبی، بازی دوستانه دیگری را با اوکراین در انگلیس خواهد داشت. این موضوع نشان می دهد که مخالفت کشورهای اروپایی با استقبال از تیم ملی ایران بوده است.

این روزنامه برزیلی اضافه می کند: ستارهای تیم ملی برزیل از سفر به ابوظبی به رغم مسافت زیاد این شهر با اروپا استقبال کردند. بسیاری از ستاره های برزیل در اروپا بازی می کنند. همچنین فراهم بودن امکانات بسیار و ورزشگاه ها در شهرک ورزشی "زاید" ابوظبی باعث شد تا این شهر به عنوان یک ناجی تمام عیار برای نجات بازی ایران و برزیل ظاهر شود.

البته در این روزنامه به این موضوع اشاره نشد که چرا بازی ایران و برزیل، در کشورمان برگزار نشد؟