ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازی استقلال با نام نکونام برای حفظ آندو


گزینه اصلی قلعه نویی برای میانه میدان آندرانیک تیموریان است،با این حال آنها دوست ندارند پل های پشت سرشان راخراب کنند،به همین دلیل است که مدام از مذاکره با نکونام حرف می زنند.

خبرآنلاین: مسئولان باشگاه استقلال در حالی مدام از پیشنهاد به جواد نکونام حرف می زنند که آنها اصلا مذاکره ای با کاپیتان تیم ملی نکرده اند.این اتفاق در حالی افتاده است که هیچ شکی وجود ندارد که بین نکونام و امیر قلعه نویی اختلاف وجود دارد.بارز ترین حرف در مورد اختلاف این دو نفر را فتح الله زاده در مصاحبه ای عنوان کرده و گفته بود:«فصل قبل نکونام و مجیدی را به این دلیل از دست دادیم که قلعه نویی آنها را نمی خواست.وقتی سرمربی یک بازیکن را نخواهد من چطور می توان آنها را در تیم نگه دارم؟»

اختلاف نکو و امیر بر کسی پوشیده نیست اما با این شرایط اصلا مشخص نیست که چرا استقلالی ها مدام از مذاکره با جواد حرف می زنند.افشارزاده هر کجا که می نشیند می گوید نکونام کاپیتان تیم ماست و نظری جویباری هم از آن طرف می گوید به دنبال مذاکره با این بازیکن هستند؛با این حال تا امروز هیچ تماسی با نکونام گرفته نشده است!

اما این کار استقلالی ها چه دلیلی دارد؟باید گفت آندرانیک تیموریان گزینه اصلی امیر قلعه نویی برای خط میانی است.آنها نمی خواهند دست به ریسک بزنند تا اگر آندو در استقلال نماند یک بازیکن اسمی داشته باشند که بتوانند روی آن مانور بدهند.مسئولان باشگاه استقلال دلشان نمی خواهد همه پل های پشت سرشان را خراب کنند تا اگر تیموریان به آنها "نه"گفت نکونام را از دست بدهند.از طرفی نکونام هم همیشه گفته که استقلال خانه اش است و دوست داشته تا در این تیم بازی کند اما حتی اگر کاپیتان هم این حرف ها را بزند باز هم خیلی سخت است که بشود جواد،امیر و استقلال را با توجه به شرایط موجود به هم پیوند داد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با نکونام و آندو در پایان بازی با امارات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکونام هم‌بازی هافبک سابق استقلال در الکویت شد



اخبار ,اخبار ورزشی,جواد نکونام

 

اخبار ورزشی - نکونام هم‌بازی هافبک سابق استقلال در الکویت شد

جواد نکونام با قراردادی چهار ماهه به الکویت کویت پیوست تا هم بازی ولید علی ، هافبک سابق استقلال شود.

جواد نکونام که چند روز پیش رسما از استقلال جدا شد با قراردادی چهار ماهه به ارزش بیش از نیم میلیون دلار به الکویت کویت پیوست.

او روز گذشته (دوشنبه) با عبدالعزیز مرزوق ، رییس باشگاه الکویت دیدار کرد و با این تیم قرارداد بست.

سایت عربی "کوره" رقم قرارداد نکونام را بیش از نیم میلیون دلار اعلام کرد. تیم الکویت یکی از مطرح‌ترین تیم‌های فوتبال کویت به شمار می‌آید. در این تیم بازیکنان بزرگی همچون ولید علی ، هافبک سابق استقلال بازی می‌کند.

الکویت در لیگ فوتبال کشور کویت با 31 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. 

اخبار ورزشی - ایسنا