ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیگر زن پرسپولیسی مجبور شد اینگونه 4 را نشان دهد ؛ عکس




 اخبار ورزشی - بازیگر زن پرسپولیسی مجبور شد اینگونه 4 را نشان دهد ؛ عکس

بازیگر مشهور سینمای ایران روی صفحه اینستاگرامش نوشت: «من به نیت ملوان "چهار" رو نشون دادم كه براى پوریا و سایر دوستان هم یادآورى بشه!»

به گزارش جام نیوز، شب گذشته مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ، دو بازیگر مشهور سینمای ایران، در کنار علی شادمن و علی منجزی به تماشای بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ نشستند. آنها که همگی هوادار رئال بودند گویا با هم قراری می گذارند که مهراوه شریفی نیا آن را در اینستاگرامش اینگونه توضیح می دهد:

 «كرى نداشتیم همه رئالى بودیم قرار شد اگه رئال شش تا زد، پوریا با نشون دادن "شش" عكس بگیره اگر چهارتا زد، من با نشون دادن "چهار" عكس بگیرم كه رونالدو جان در دقیقه ى نود من رو به پذیرش این خفت وادار كرد.»

 وی در ادامه توضیح می دهد: «پرسپولیسی ها همیشه بامرام هستند و سر حرفشون مى مونن. ما اینییییییم. البته كه من به نیت ملوان "چهار" رو نشون دادم كه براى پوریا و سایر دوستان هم یادآورى بشه!!! رئال مادرید و كاسیاااااااس جان من دمتون گررررررررررررم خیلی چسبییییییییید.»

 تصویر زیر پس از بازی دیشب رئال روی اینستاگرام مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ به اشتراک گذاشته شده است.


اخبار,اخبار ورزشی,مهراوه شریفی

اخبار ورزشی - جام نیوز 


ویدیو مرتبط :
فتو کلیپ جدید از عکس های نیوشا ضیغمی بازیگر زن ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر زن اینگونه تولد علی کریمی را تبریک گفت / عکس




 اخبار ورزشی - بازیگر زن اینگونه تولد علی کریمی را تبریک گفت / عکس

بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اجتماعی خود تولد مربی محبوب فوتبال کشورمان را به وی تبریک گفت.

به گزارش جام نیوز، لیلا بلوکات در صفحه اجتماعی خود با یادآوری کارهای خیر مشترک خود با علی کریمی، تولد وی را تبریک گفت. متن پیغام منتشر شده در صفحه اجتماعی این بازیگر زن را در زیر می خوانید:

سلام به همه دوستانم آقای علی کریمی مرد بزرگ با قلبی مهربون زادروز تولدتون بی نهایت مبارک. امیدوارم عمری با عزت داشته باشید و همیشه و همواره در کار خیر همراه و پیشقدم ... قدم مبارک و خیره دخترتونم مجدد تبریک می گم. امیدوارم در کنار خانواده سرافراز و سلامت باشید ....

اخبار,اخبارورزشی, تولد علی کریمی,لیلا بلوکات

 

 اخبار ورزشی  - جام نیوز