ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن ژاپنی پرسپولیس به تهران می آید


باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع ژاپنی اقدام کرده و این بازیکن در 48 ساعت آینده وارد ایران خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع ژاپنی اقدام کرده و این بازیکن در 48 ساعت آینده وارد ایران خواهد شد.

کاسوکه کیورا نام این مدافع 30 ساله ژاپنی است که اخیرا همبازی تیری آنری در تیم نیویورک ردبولز آمریکا بود. پست اصلی این بازیکن، دفاع چپ است که قابلیت بازی در نقش هافبک کنار را هم دارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس بلیت سفر وی به تهران را برای این بازیکن ارسال کرده‌اند.

بازیکن ژاپنی پرسپولیس به تهران می آید

حمید درخشان بعد از تماشای فیلم بازی‌های کیورا در تیم نیویورک ردبولز به این نتیجه رسید که این مدافع به کار تیمش می‌آید و این در حالی است که باشگاه آمریکایی پس سپری شدن یک فصل از رقابت‌های MLS حاضر به تمدید قرارداد با او نشده است.

مدافع ژاپنی تا سال 2004 در لیگ ژاپن بازی کرده و سپس MLS نقل مکان کرده است. این بازیکن 30 ساله در تیم‌های کوندر بای چیل، کلرادو راپیدز و پورتلند تیمبرز بازی کرده و فصل 2014-2013 هم در عضویت تیم مشهور نیویورک ردبولز در آمد. کیورا  37 بازی برای تیم ردبولز در کنار تیری آنری، ستاره فرانسوی این تیم انجام داد اما نتوانست بیشتر از یک فصل در این تیم آمریکایی دوام بیاورد.

از آنجا که کیورا تا آبان‌ ماه در رقابت‌های MLS بازی می‌کرد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن فقط تست پزشکی خواهد گرفت و پس از تایید قرارداد او با این باشگاه نهایی خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
کاسوکه کیمورا ؛بازیکن ژاپنی مد نظر پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن مدنظر پرسپولیس وارد تهران شد



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

بازیکن ازبکستانی که قرار است پس از موفقیت در تست‌ها نسبت به انجام مذاکرات نهایی و انعقاد قرارداد با وی اقدام شود، بامداد امروز وارد تهران شد.

  شوکت سلام اف که با توجه به رویت فیلم بازی‌هایش از سوی سرمربی برای حضور در جناح چپ گزینش شده است، ساعت 4 بامداد امروز چهارشنبه از طریق فرودگاه امام (ره) وارد تهران شد.

این بازیکن که بنابر اعلام کادر فنی، توانایی حضور در دفاع و هافبک چپ را دارد ابتدا در تست‌های مورد نظر حضور پیدا می‌کند و پس از موفقیت در آنها نسبت به انعقاد قرارداد با وی اقدام خواهد شد.

 اخبار ورزشی  -  سایت پرسپولیس