ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن تیم بسکتبال مهرام درگذشت


بسکتبالیست تیم مهرام امشب درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: علیرضا بصیری بازیکن تیم بسکتبال نونهالان مهرام زیتون تهران نخستین روزهای سال 1395 به دلیل سکته مغزی به کما رفت و در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد.

امشب و ساعتی پیش از بیمارستان فیروزگر تهران خبر رسید که این بازیکن نونهال پس از 15 روز کما، دار فانی را وداع گفت. پیش از این هم محمدرضا سلامی، بازیکن جوان تیم مهرام به دلیل سکته قلبی درگذشته بود.

تیم بسکتبال بزرگسالان مهرام امسال منحل شد و این باشگاه در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان فعالیت می‌کند.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام درگذشت


ویدیو مرتبط :
واکنش بازیکن تیم بسکتبال به سوتی کلامی آقای روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن اسبق تیم ملی درگذشت



ایسنا- محمد نعیما بازیکن اسبق تیم فوتبال راه‌آهن دار فانی را وداع گفت.به گزارش سایت باشگاه راه‌آهن، محمد نعیما مدافع راست تیم فوتبال راه‌آهن و تیم ملی جوانان در دهه 50 در اثر صانحه رانندگی دارفانی را وداع گفت.

 

محمد نعیما متولد 25 بهمن 1332 در اواخر دهه چهل به عضویت تیم فوتبال جوانان راه‌آهن درآمد و در سال 1350 به همراه تیم جوانان راه‌آهن به مقام قهرمانی رسید. وی از سال 1350 تا 1359 تیم فوتبال بزرگسالان راه‌آهن را در رقابت‌های لیگ تخت جمشید همراهی کرد و یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران بود. زنده‌ یاد نعیما در سال‌های 1352 و 1353 به همراه تیم ملی جوانان ایران، دوبار پیاپی به عنوان قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.

مراسم تشییع پیکر محمد نعیما صبح روز جمعه در بهشت زهرا و با حضور اهالی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

یاد و خاطره‌ نعیما در حاشیه دیدار تیم‌های راه‌آهن و شاهین بوشهر گرامی داشته خواهد شد.

همچنین مراسم یادبود زنده‌یاد نعیما در روز یکشنبه برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

محمد اسحاق‌زاده مربی تیم راه‌آهن در دهه50 می‌گوید: «ایشان بازیکن فوق‌العاده بااخلاقی بود و با تمام وجودش برای تیم فوتبال راه‌آهن به میدان می‌رفت. زنده یاد نعیما بازیکنی وفادار بود که بیش از یک دهه برای تیم فوتبال راه‌آهن به میدان رفت. این بازیکن متعصب به رغم پیشنهاد سایر تیم‌ها حتی حاضر نمی‌شد در مسابقات فوتبال پیشکسوتان برای تیم‌های دیگر به میدان برود. او در چند سال اخیر یکی از ستون‌های تیم فوتبال پیشکسوتان راه‌آهن بود و در قهرمانی ما در جام یونس شکوری و زنده یاد رسول مددنوعی نقش زیادی داشت.»

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در سال‌های 52 و 53 درباره محمد نعیما به سایت باشگاه راه‌آهن گفت: «از شنیدن چنین خبری بسیار متاثر و ناراحت شدم. بدون هیچ اغراقی باید بگویم او یکی از خوش اخلاق‌ترین و منضبط‌ترین شاگردان من بود و با قهرمانی در مسابقات آسیایی و تایلند روزهای خوشی را در کنار هم سپری کردیم. اتفاقا چند ماه پیش تلفنی با هم تماس داشتیم و از احوال هم با خبر بودیم. او یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ما بود که به واسطه سرعت، فکر و شعور فنی بالا، ضعف فیزیکی بدن خود را جبران می‌کرد.»

باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن و خبرگزاری دانشجویان ایران مصیبت وارده را به خانواده نعیما و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویند و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارند.../ایسنا