ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن برزیلی در تست پرسپولیس قبول شد


بازیکن برزیلی پرسپولیس بر خلاف همتای ازبکش توانست تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: گابریل، بازیکن برزیلی مد نظر باشگاه پرسپولیس تست های پزشکی این باشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت تا در یکی، دو روز آینده قرارداد نهایی را امضا کند.

این در حالی است که شوکت اسلامف ازبک نتوانست تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

بر همین اساس شوکت اسلامف نمی‌تواند با سرخپوشان قرارداد امضا کند.


ویدیو مرتبط :
بازیکن برزیلی ، آدریانو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وضعیت پزشکی بازیکن برزیلی پرسپولیس مشخص شد



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دکتر مهیار مرتضوی:
وضعیت پزشکی بازیکن برزیلی پرسپولیس مشخص شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا اینجا جواب کلیه آزمایشات و تست‌های پزشکی بازیکن برزیلی، خوب بوده و تنها گزارش MRI باقی مانده است.

به گزارش سایت رسمی پرسپولیس، دکتر مهیار مرتضوی گفت: تمام تست‌های پزشکی مورد نظر برای اخذ گواهی پزشکی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انجام شد و ما حتی مواردی را هم اضافه بر استانداردها انجام داده‌ایم که از آن جمله؛ تصویربرداری MRI از مچ پا علاوه بر زانو بود.

وی ادامه داد: تا این لحظه جواب آزمایشات، هیچ مشکلی را نشان نداده است. از نظر بیماری‌های قلبی و عروقی در سلامت کامل به سر می‌برد و در حال حاضر منتظر گزارش تصویربرداری‌ها هستیم که پس از آن گزارش پزشکی این بازیکن کامل خواهد شد.

پزشک پرسپولیس درباره شرایط پزشکی سایر بازیکنان هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و با آسیب‌دیدگی روبرو نیستیم.
اخبار ورزشی - سایت رسمی پرسپولیس