ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنی که روی دیوار علیه استقلال شعار می‌نوشت



اخبار,اخبار ورزشی,احمد نوراللهی

پرسپولیس بازیکنی دارد که مدعی است در کودکی روی دیوار علیه استقلال شعار نویسی کرده است.

به گزارش  خبرآنلاین؛ احمد نوراللهی بازیكن پرسپولیس كه جزو سهمیه‌های زیر 23 سال تیمش است، از كودكی به این تیم علاقه داشته. او در مصاحبه‌ای اعلام كرده كه در كودكی روی دیوار علیه استقلال شعارنویسی می كرده است. نوراللهی در مصاحبه با روزنامه پیروزی گفت: «شعارهایم علیه استقلال هنوز روی دیوار كوچه خانه پدری‌ام هست.»


 اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین 


ویدیو مرتبط :
شعار جدید هواداران استقلال مخصوص بازگشت فرهاد مجیدی استقلال-سایپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین تمرین تراکتور با تونی سبیلو/ شعار علیه استقلال و قلعه نویی!



میلاد فخر الدینی , ملوان بندر انزلی

 

تمرینات تراکتور سازی که از اولین روز های هفته جاری شروع شده بود امروزبا حضورسرمربی جدید این تیم تونی اولیویرا ودستیارانش حالت رسمی بخود گرفت ،

مهدی ثابتی ، مرتضی اسدی ،سیدمحسن حسینی ، مهدی کیانی ، مصطفی اکرامی ، فرزاد حاتمی ، فردین عابدینی ومسعود ابراهیم زاده از بازیکنان فصل گذشته ومحمد نصرتی ، مهدی کریمیان ، محمد ایرانپوریان و آنسلمو بازیکن پرتغالی از بازیکنان جدید این تیم به همراه تعداد 6 بازیکن دسته اولی وزیر 23 سال مجموعه بازیکنان حاضر در تمرین را تشکیل می دادند .

هواداران حاضر که بیش از 1000نفر بودند برای آگاهی از آخرین وضعیت این تیم در تمرین امروز شرکت کرده بودند ، هواداران حاضر بازیکنان و سرمربی این تیم را مورد تشویق قرار دادند و در ادامه نیز شعار های هم علیه تیم استقلال سر دادند .

ثبت قرار داد قاسم دهنوی وحضورسید صالحی در تبریز که قرار است فردا در تمرین این تیم هم شرکت کند، از خبر های خوب تمرین امروز برای هواداران بود . ضمن اینکه دهنوی بعد ثبت قرار داد برای انجام امورات شخصی خود تبریز را ترک واز روز شنبه در تمرینات حاضر خواهد شد .

دو بازیکن دیگر پرتغالی هم طی روز های اینده به جمع بازیکنان این تیم اضافه خواهند شد ضمن اینکه شنیده ها حکایت از این داشت که میلاد فخر الدینی نیز راهی ملوان بندر انزلی شده است .

تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تراکتور سازی که پست انالیزوری را هم در اختیار پسر جوان خود قرار داده در حاشیه تمرین امروزدر مورد حضور دوباره در تبریز وحال وهوای اولین جلسه تمرین گفت : خیلی خوشحال هستم واستقبال خوبی شده بود ومطلب خاص جدیدی ندارم به شما بگویم وسعی خواهم کرد تا قبل اردوی ترکیه در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات مختلف پاسخ دهم .

سرمربی تراکتور در مورد حضور بازیکنان جوان نیز توضیح داد :من اعتقاد خاصی به جوانان دارم ودر بنفیکا هم روی بازیکنان تیم بی کار می کردم وبه نظرم انها باید در کنار تیم باشند..../سایت گل