ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکنی که با گل‌زدن آدم می‌کشد + عکس



اخبار ورزشی - این‌بار رابین ویلیامز قربانی شد
بازیکنی که با گل‌زدن آدم می‌کشد

رابین ویلیامز، بازیکن مشهور هالیوود که روز گذشته جان سپرد جدیدترین قربانی گلزنی آرون رمزی بازیکن تیم فوتبال آرسنال است.

به گزارش تابناک، گل‌های آرون رمزی بازیکن ولزی تیم فوتبال آرسنال چند سالی است که سوژه رسانه‌ها قرار است. البته نه به دلیل قابلیت‌های فنی بلکه به دلیل اینکه بعد از هر گلی که رمزی به ثمر می‌رساند یک آدم مشهور در گوشه‌ای از دنیا جان می‌بازد. این البته نکته‌ای است که رسانه‌ها به عنوان یک سوژه سرگرم کننده آن را آغاز کردند اما به طرز عجیبی بعد از مطرح شدن این موضوع در مطبوعات هر بار که پای رمزی در گوشه‌ای از جهان به گل باز شده یک شخصیت مشهور هم جان باخته است. رابین ویلیامز آخرین قربانی رمزی بود که چندی بعد از گل او در دیدار برابر منچستر سیتی که به پیروزی 3-0 آرسنال منجر شد جان باخت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,  تیم فوتبال آرسنال

 
آنچه مطبوعات به‌عنوان «نفرین آرون رمزی» معرفی می‌کنند از سال 2011 آغاز شد. زمانی که او گل برتری آرسنال برابر منچستریونایتد را به ثمر رساند و چند روز بعد خبر مرگ اسامه بن لادن رسانه‌های دنیا را فتح کرد.

در اکتبر 2011 وقتی رمزی برابر آرسنال گل زد استیو جابز موسس و مالک اپل درگذشت. کمی بعد و در همان اکتبر 2011 روز بعد از گلزنی رمزی برابر مارسی در لیگ قهرمانان اروپا، معمر قذافی هم به جمع قربانیان رمزی اضافه شد.

11 فوریه سال 2012، ویتنی هوستون خواننده معروف امریکایی درگذشت . چند روز قبلش آرون رمزی در مقابل ساندرلند برای آرسنال گلزنی کرده بود.

ببو والدس، پیانیست شهیری که در سال 2013 جان باخت یکی دیگر از قربانیان رمزی بود. او روز قبل از این اتفاق برای تیم ملی ولز گلزنی کرده بود.

روز 16 ماه می سال 2013، او در مقابل ویگان گلزنی کرد و فردای آن روز آخرین رئیس جمهور دوران دیکتاتوری آرژانتین، آقای خورخه رافائل ویده لا درگذشت.

چند ماه بعد وقتی بار دیگر رمزی برابر مارسی گلزنی کرد  بوکسور معروف "کن نورتون" از دنیا رفت.

پل واکر آخرین فردی بود که بعد از گلزنی آرون رمزی درگذشت. 30 نوامبر 2013 پل واکر در تصادف وحشتناکی جان باخت و روز قبلش رمزی در بازی برابر کاریف گلزنی کرده بود. حالا و بعد از پل واکر رابین ویلیامز آخرین قربانی نفرین ارون رمزی است.

اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
بازیکنی که هم گل نزدو هم ازگل زدن هم تیمیش جلوگیری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش نوری برای گل زدن با دست (+عکس)



اخبار ورزشی - تلاش نوری برای گل زدن با دست (+عکس)

محمدنوری در این بازی پیش از اینکه گل بزند تلاش کرد با دست توپ را وارد دروازه کند .

همین مساله سبب شد یک کری بین او و رحمتی ایجاد شود. مهدی رحمتی هم در صحنه ای دیگر محمدنوری را وارد دروازه کرد،با این جمله که :«تعارف نکن بیابرو تو گل »اما به هرحال گل نوری او را برنده بازی کرد هرچند که به خاطرهندش یک اخطار هم گرفت.


 محمدنوری در این بازی پیش از اینکه گل بزند تلاش کرد با دست توپ را وارد دروازه کند .

 

اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات فوتبال


 همین مساله سبب شد یک کری بین او و رحمتی ایجاد شود. مهدی رحمتی هم در صحنه ای دیگر محمدنوری را وارد دروازه کرد،

 

اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات فوتبال

 
با این جمله که :«تعارف نکن بیابرو تو گل »اما به هرحال گل نوری او را برنده بازی کرد هرچند که به خاطرهندش یک اخطار هم گرفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی , مسابقات فوتبال

 اخبار ورزشی - عصر ایران